Auteur |
Bericht |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
 Re: Goeiesmorgens, afmeldplek +Mauk jaren 50 kroeg
Goeie morgen, had wat moeite om mijn bed uit te komen vanochtend, ben inmiddels al weer een tijdje aan het werk. Gelukkig hebben we nog een etentje vanavond, dan hebben we toch nog wat leuks vandaag.
|
17 okt 2009 9:30 |
|
 |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goedemorgen allemaal, dank voor het lekkere ontbijtje, grande café au lait erbij en een krantje, helemaal goed!
Even bijkomen van het rijden gisterenavond, de McDonalds wilde weer sluiten (onder lichte druk voor de PF-leden toch weer open gegaan),
Op naar het Autobahnrasen!!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
17 okt 2009 10:03 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Avond.... allen! Hierbij open ik het slot van de kroeg  een hapje is uiteraard ook nog mogelijk aangezien ik zelf ook nog moet eten.... op het menu staat vandaag Boerenkool! maar... nu eerst een biertje 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
17 okt 2009 19:51 |
|
 |
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Errug rustig hier... Nou ja, ik meld mij iig aan  Zit nog steeds met een smile van oor tot oor door gisteren  Nu maar een biertje...
_________________________________________ rouge et noir
|
17 okt 2009 22:15 |
|
 |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Het is inderdaad rustig hier, maar altijd op zaterdag, door de week is het drukker. Gooi de tap effe open voor een warsteinder. Zat vanavond in Amsterdam zuid te dineren en daar is er geen crisis meer. Paar mooie Porsches, zowel 911's als Cayennes, maar bijvoorbeeld ook een ferrari 599 gtb zwart. Goed eten en mmoie auto''s
Zelf was ik in cognito met de Audi!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
17 okt 2009 23:42 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
IDD rustig hier, maar het leffe bier smaakt uitstekend. 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
18 okt 2009 0:01 |
|
 |
MickRS
|
De Warsteiner was toch al aangeslagen  Mooi he, Gisteren 
|
18 okt 2009 0:03 |
|
 |
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Goeiemorgen, zal maar WEER  voor het ontbijt zorgen.  vandaag eens in buffet-vorm. Koffie loopt en er is ook weer thee warme,koude en chocolade melk. Smakelijk
|
18 okt 2009 7:49 |
|
 |
cabrio wim
|
GOH GOH, je moet het ook eens een keertje doen. Maar in ieder geval, ontbijt smaakt weer. Allen een goede morgen, en geniet van deze mooie zondag met veel motor geweld. 
|
18 okt 2009 8:17 |
|
 |
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Het is prachtig weer hier, wel een beetje koud maar zonnig. Dit hele weekend lekker quality-time met de meiden, echt genieten!Net hardgelopen en ga mezelf eens belonen door die kikker op de weg te trappen! Ik wens jullie een mooie zondag!
|
18 okt 2009 8:58 |
|
 |
MickRS
|
Lekker ontbijtje. Nu nog even een uitzicht vanaf de ontbijttafel.  Zo Bonne journee 
|
18 okt 2009 9:10 |
|
 |
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers ik had het gisteren te druk om een ontbijt te maken (al heel vroeg een storing  ) en vandaag te laat uit bed zo te zien maar het is ook wel eens lekker om zo aan te kunnen schuiven zondagse 
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
18 okt 2009 9:24 |
|
 |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Zo de eerste koffie al weer achter de kiezen; goedemorgen forummers; heerlijk verse, ambachtelijke broodje vanmorgen van B&B, lekker hoor!
Inderdaad prachtig weer om te toeren Lydia! Iedereen een prettige dag toegewenst!
|
18 okt 2009 10:48 |
|
 |
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Morge iedereen, vlug naar de bakker en dan beginnen verven in mijn bureau. Hoop het een wat meer Porsche-toets te geven.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
18 okt 2009 10:51 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Morguhhhh allen! Vandaag een lekker luierdagje... vanmiddag mijn ouders op visite hier in huize Uithoorn... dus eerst even ontbijten en dan de stofzuiger er doorheen gooien En nog wat info op zoeken over die 3.6 luchthappers.. 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
18 okt 2009 10:51 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Mogguh  Mooi weer hier, beetje fris. Straks maar ff een rondje midden NL doen met de P. Foto's 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
18 okt 2009 11:00 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mogguh, bedankt voor het lekker ontbijtje. Even rondhangen op het forum tusen de administratie door. Heb mezelf beloofd om te stoppen om 1200 uur. Fijne zondag iedereen.
|
18 okt 2009 11:11 |
|
 |
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Ik doe het licht hier maar uit. De crisis heeft hier ook toegeslagen. Tsja. Nieuwe kroeg. Hogere prijzen. Gevolg? Leegloop 
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
19 okt 2009 0:54 |
|
 |
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers het was gister wel heel rustig in het café hier dan toch maar een ontbijt  werk en maukse 
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
19 okt 2009 5:43 |
|
 |
cabrio wim
|
Moguhh allen, en de bekende ontbijt maker heeft weer toegeslagen. Weer een nieuwe week met veel uitdaging toegewenst. 
|
19 okt 2009 7:30 |
|
 |
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Lekker  De uitdaging voor de DSB bank is over, helaas. Ik had het hun wel gegund (en alle gedupeerden eerst natuurlijk)
|
19 okt 2009 7:48 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goeiesmorgens vanuit het altijd gezellige Duitsland. Vorige week begonnen met een nieuwe klus alhier en ik kan nu eindelijk op internet. Zal dat niet al te veel doen, want ik zit natuurlijk wel bij de klant.
Vorige week heeeeeeel veel Porsches zien rondrijden en zien staan, van alle mogelijke bouwjaren en alle mogelijke types (nouja, niet alle natuurlijk, maar wel veel).
Vrijdag op de terugweg naar Nederland nog een leuk stukje opgereden met een 911/997 (die zich waarschijnlijk afvroeg waarom hij zo lang een Volvo in z'n achteruitkijkspiegel zag).
Viel spaß vandaag allemaal.
PS - Erg jammer van de DSB, niet alleen voor de spaarders, maar er komt nu ook 2000 man personeel op straat te staan
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
19 okt 2009 9:24 |
|
 |
MickRS
|
Moge allen. Hierbij weer een mooi uitzicht vanaf de ontbijttafel  Lekker dagje gewenst  Oh ja, gisterenavond nog even langs de kroeg gelopen, maar het licht was al uit  Vanavond maar een biertje doen...
|
19 okt 2009 11:19 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Wat is het forum checken toch een verslaving......ben ook de hele week officieel off line, maar even ergens anders ingelogd Ga uiteraard niet alles lezen....kost teveel tijd..volgende week weer. Geniet van mijn afwezigheid!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
19 okt 2009 11:26 |
|
 |
horn
PF #57
|
we will 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 okt 2009 11:27 |
|
|