Auteur |
Bericht |
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Re: Goedemorgen, welkom in Beus zijn Spreukjescafé De Negen Elf
Kan ík ook wel mee inslapen...... Trustie Sigi
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
28 dec 2009 23:58 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Wat heb ik nou weer gedaan, ben me in dit geval van geen kwaad bewust(ook al slaap ik al half)
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
28 dec 2009 23:59 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
29 dec 2009 0:08 |
|
|
amandus
Timeless
|
Wat heb je niet gedaan met je spreukjesbos , U benne de grote boze akela
_________________________________________ Timeless objects
|
29 dec 2009 0:09 |
|
|
racebeus
|
@ Barolo: kan geen kwaad op dit tijdstip Typisch merk
|
29 dec 2009 0:12 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Als het zo door gaat; zitten we midden Januari alweer in 'n nieuwe kroeg Mss maar weer 'ns de sluitingstijden gaan hanteren
|
29 dec 2009 0:14 |
|
|
bully
|
oh oh nu heb je de pinten aan het dansen
|
29 dec 2009 0:15 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
29 dec 2009 0:17 |
|
|
amandus
Timeless
|
Enne daarna gaan ze sjansen
_________________________________________ Timeless objects
|
29 dec 2009 0:19 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
kusje
|
29 dec 2009 0:20 |
|
|
racebeus
|
Aj, volgens mij zijn we hier bijna allemaal wel "afgewerkt" deze jaren 50. Ehhhh, Olaf jij zit geen 1500km bij ons vandaan in een exotische kroeg Ken die tijden daar niet. Bij ons zeggen ze dan altijd: zoals het klokje thuis tikt, tikt het overal.
|
29 dec 2009 0:26 |
|
|
Olaf
|
Nope - deze keer zit ik gewoon in de Jenever-Stad
|
29 dec 2009 0:28 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Avond.... doe mij maar een biertje! Ik ben klaar voor vandaag met de Badkamer... muurtjes eruit (en afgevoerd), bad verwijdert, leidingen ingekort en afgedopt, radiotor verwijdert incl. leidingwerk....elktra bloot geled. Morgen weer een dag voor de verbouwing en als ik het weer mag geloven dan heb ik volgende week wederom vorstverlet en kan ik lekker verder verbouwen PROOSTTTTT
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
29 dec 2009 0:30 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
@Barolo?,je hebt er zeker al van op
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
29 dec 2009 1:03 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik zit nog aan de koffielikeur. Die heb ik van mijn schoonzus gehad met het kerstdiner. Mocht er nog een liefhebber voor zijn, dan neem ik die de 8ste wel mee. Die Marakech is onovertroffen.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
29 dec 2009 1:15 |
|
|
Olaf
|
De inhoud van die rechter fles is zelf gemaakt ... is helemaal in om zelf likeuren zoals Tia Maria na te bootsen Ingrediënten-1 liter jonge jenever-10 zakjes vanillesuiker-500 gram bruine kandijsuiker-200 koffiebonen. Hulpmiddelen -grote weckpot of fles-zeef. Voorbereiding-Maak de weckpot of fles zeer goed schoon. Bereidingswijze-Doe alle ingredienten in de weckpot of fles. -Gedurende 6 weken iedere dag de massa goed schudden. -Na 6 weken doe je de vloeistof door een zeef om de restanten van de koffiebonen te verwijderen.
|
29 dec 2009 1:19 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik geloof dat dit het recept is. Maar wat een verschil met de Marakech..... Die blijft onovertroffen.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
29 dec 2009 1:24 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Recept bij mij ook bekend.. zelf nooit gemaakt maar mijn ouders wel diverse malen en het smaakt goed moet ik zeggen.
..... maar ik pak nog 1 pilsje en dan ga ik naar mijn tampat.. lekker tegen het vrouwtje aankruipen.
|
29 dec 2009 1:45 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Goeiesmorgens, vol is vol
Slaapze.....
|
29 dec 2009 2:36 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Soms leuke berichtjes: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/225287Sigrid, betreft dit jouw buurman?
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
29 dec 2009 2:47 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens beusers hier dan het eerste ontbijt in de nieuwe kroeg werk en beus ze
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
29 dec 2009 7:55 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
oooooooo lekker hoor, maar eens een paar broodjes nemen en dan weer aan de slag. Wat een drukte gisteren in de kroeg. Kon er niet meer in " zo vol was het " en heb even in de deuropening staan luisteren. Fijne dag Beusjes.
Ber
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
29 dec 2009 8:02 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, goed is door gebeusd hier de eerste dag in het nieuwe café. Eerst maar eens lang de ontbijt tafel gaan, heb best trek.
|
29 dec 2009 8:42 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Goedemorgen iedereen, weer lekker ontbijtje Paere, zal er de koffie ff bijzetten Fijne dag allemaal
|
29 dec 2009 9:07 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Druk al in de nieuwe kroeg....er staat zelfs een verschraald Duveltje van Olaf voor me Goedemorgen allen! Mooie koude morgen hier. Ik neem een kop koffie en een broodje. Lekker. Voor wie vrij is, doe waar je zin in hebt, voor de werkers, ploeter ze!.
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
29 dec 2009 9:16 |
|
|