Auteur |
Bericht |
cabrio wim
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Moguhh allen, zo snel even een bakkie en ben weer weg. Geen tijd voor ontbijt, neem ik onderweg wel.
|
04 mei 2010 7:37 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Moggu, nog niets geserveerd Fijne dag
|
04 mei 2010 7:57 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Morruguh Maukers,
Om 18.00 uur de vlag halfstok.
Fijne dag allemaal.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
04 mei 2010 8:23 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dat is bekend!
Even met de DD naar de garage zo meteen....CD speler doet het niet en slot kapot. Verder maar niet veel doen vandaag.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
04 mei 2010 8:38 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Mogguh Dochter afgeleverd bij het KDV en daarna doorgereden met de DD om kapot knipperlichtje te laten vervangen. Werkse
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
04 mei 2010 9:40 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
moogge,moet mijn knipperlichten ook nalaten kijken ,die gaan ook aan en uit , eindelijk de zon schijnt
|
04 mei 2010 9:44 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
aan en uit??? Dat klinkt naar een motorrevisie... Goedenavond.... Oh, Shit... de dag begint net..
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
04 mei 2010 9:48 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Dan maar iets hier droppen wat niet bekend is bij Sigrid. GPS bestaat 10 jaar, nog van harte! Het GPS signaal werd op 1 mei 2000 door Bill Clinton vrij gegeven voor commerciël gebruik. Daarvoor had het Amerikaanse leger het alleen recht.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
04 mei 2010 9:58 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Veni, bibi, vomui.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
04 mei 2010 16:08 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Dat moet dan wel erg lang geleden zijn Sig
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
04 mei 2010 16:21 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
In een vorig leven
|
04 mei 2010 16:39 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Middag allemaal ik ben weer in het land van weg geweest..... heb nog een hoop achterstallig leeswerk zie ik al wordt een zwaar avondje Maar eerst nog even zo een offerte maken bij de overburen.....
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
04 mei 2010 17:43 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ries...koffie do.mo. yes or no....nu kan ik het nog regelen, anders is de vakantie al weer om. Kan ik die toko van je ff kort en klein slaan, troep de Asus, ding stijgt nog steeds op, sluit niet af en zorgt voor discussies met Marco.
|
04 mei 2010 18:11 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
tsemig, codetaal
|
04 mei 2010 18:14 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Is ze met d'r fiets ergens tegen aan gereden toen ik weg was??????
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
04 mei 2010 18:21 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nee hoor, een goed verstaander begrijpt dit allemaal...da's voldoende toch Zou toch wat zijn als ik dat ding nu al in de prak had gereden.
|
04 mei 2010 18:34 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
ja hoor do mo is prima ik zie je wel verschijnen
|
04 mei 2010 19:30 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Okidoki......ga nu 4 mei herdenken.
|
04 mei 2010 19:34 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
nou inderdaad,zie je toch hoeveel angst er nog zit bij de mensen en hoe snel er paniek is.
|
04 mei 2010 21:05 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Wat is er gebeurd, was naar de herdenking in het dorp. Was eerst altijd met Bernhard er bij, uiteraard nog altijd een bijzondere gebeurtenis die we lang mogen gedenken. Vliegen dan altijd vliegtuigen over om 20.00 uur, denk ooit speciaal voor B geregeld, maar blijft gelukkig in stand. Er waren weer Canadezen, toch bijzonder dat die mensen de moeite blijven nemen ons land te bezoeken zodat wij ze kunnen danken en anderen gedenken.
|
04 mei 2010 21:09 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Man verstoort Nationale Herdenking op Dam Een man heeft de Nationale Herdenking op de Dam verstoord. In de buurt van Madame Tussauds begon hij tijdens de twee minuten stilte te schreeuwen. Daarna brak er paniek uit. Op tv was te zien hoe de menigte uiteen vloog.
Een woordvoerder van de politie zegt dat omstanders de man overmeesterden. Daarna werd hij gearresteerd.Bron: http://nos.nl/artikel/155117-man-verstoort-nationale-herdenking-op-dam.html
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
04 mei 2010 21:25 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Wat een idioot. Ik kom net thuis van ff sporten en wat staat er voor mijn deur? Een Nissan GT-R. Ik hoop niet het nieuwe speeltje van mijn buurman.
|
04 mei 2010 22:00 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu....tot straks.....of niet.
|
05 mei 2010 0:01 |
|
|
bully
|
Bij jou voor de deur?....Wat moet die buurman daar?.....
|
05 mei 2010 0:04 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Er zijn 4 parkeerplaatsen voor mijn deur en nog eens 4 bij mijn buurman, maar die zit met zijn gezin nu 2 weken in de states en de Nissan is alweer vertrokken.
|
05 mei 2010 0:13 |
|
|