Auteur |
Bericht |
Ruudje
|
Re: supercars, wie gaat of wie heeft er ervaring mee?
Zojuist geboekt.... 27-3 op de Ring ben benieuwd.
|
03 maart 2011 14:38 |
|
|
Ruudje
|
Ik zag het net! Ik heb de bevestigingen in de mail. ben benieuwd. Mochten we "gecopuleerd" worden dan hoop ik dat ik (en mijn collega's) een rondje met jullie mee mogen.
|
03 maart 2011 17:37 |
|
|
Ruudje
|
Voor de sceptici... Gisteren geweest. De organisatie was verre van Deutsch Gründlich maar alles kwam goed en wij hebben ons uitstekend vermaakt. Mèn wat een verschil ligt er tussen de GT3 en mijn 986 Niet om te slijmen maar van de vier (GT3, Gallardo, F430 en R8) vond ik de GT3 het meest "supercar" lekker bruut en rauw. Vooral die R8 voelde erg braaf aan ondanks alle pk's. De begeleiders deden niet flauw ik mocht echt wel rijden, werd nauwelijks terug gefloten. Prima "investering" dus.
|
28 maart 2011 15:44 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Op welk track ben je geweest denk zelf in September voor de Ring te gaan
|
28 maart 2011 23:18 |
|
|
horn
PF #57
|
neem nog een waterpijp...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 maart 2011 23:20 |
|
|
pakkie
Cayenne SZO-Brabant
|
Ruudje, Ik kan jouw verhaal helemaal niet rijmen met dat van mensen die gisteren ook op de Ring zijn geweest aangezien je niet eens met de Lambo en de Ferrari het circuit op mocht.... Zie o.a. hier. Hoe dan ook zal het ongetwijfeld een hele ervaring zijn om in die wagens te rijden
|
28 maart 2011 23:53 |
|
|
Ruudje
|
Pakkie het is een kwestie van insteek, wij waren er 's morgens direct bij om half acht toen de organisatie te horen kreeg dat de Lamborghini en Ferrari niet op het circuit mochten. (kenteken issue) werd heel netjes en in overleg opgelost.
Dan kun je gaan lopen miepen en het je dag laten verpesten of het beste ervan maken. Als ik met een F430 door de omgeving mag knallen waarbij de instructeur bij 160 zegt geef maar gas bij, hoor je mij niet klagen hoor. Top wat ik reed op de openbare weg was ong 200. En ik heb langer buiten het circuit gereden dan ik had gedaan als ik er wel op had mogen rijden. All in all vonden wij het jammer maar niet meer dan dat en hebben we iets anders dan geplant even goed genoten.
Ik denk dat wij geluk hadden dat we in de eerste groep zaten.
|
29 maart 2011 7:52 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Iemand al geboekt voor Zandvoort? Ik zie het nog steeds niet in de lijst staan *zucht*
|
08 jun 2011 14:37 |
|
|
Olaf
|
Ik ben afwachtende tot ze het weer op de Ring gaan doen
|
08 jun 2011 15:22 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Grappig zat je zo een oorzakelijk verband legt. "Tunnelvisie" - zien wat je wilt zien.. Dan weet een oplichter ook weer hoe-ie betrouwbaar over moet komen
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
08 jun 2011 15:55 |
|
|
MS964
|
Goed, na een mailwisseling met Hammer Events staat 25 oktober nu, circuit Zandvoort. De inschrijving en reservering e.d. zijn wel super vaag gelopen zeg. En een beetje k*t dat het een doordeweekse dag is, maar ok.
|
14 jul 2011 11:59 |
|
|
Olaf
|
mss moet ik toch ook maar Zandvoort aan doen - de Ring laat volgens hun nog tot 2012 op zich wachten
|
14 jul 2011 18:39 |
|
|
Jay911
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)Amsterdam
|
Ik ben onlangs geweest. Het rijden was gaaf. Ik mocht redelijk vol gaan met de auto's. Vooral de gt3 was super! Organisatie was echt om te huilen overigens. In handen van een soort zigeunerfamilie. Een wat lange jongen moest zonder helm in de gallardo omdat hij anders niet paste en het was 'meteen na de pitmuur links het circuit op' ipv veilig doorijden tot het begin van de Tarzan. Verder iets van 50 personen en 8 auto's waarvan en 2 niet meededen en later nog eens 3 niet omdat ze vanwege 2 wiel aandrijving te tricky waren voor de natte baan. Resultaat, een hoop gedrang en veel mensen die aan het eind vd ochtend niets of slechts 1 of 2 auto's hadden gereden. Volgens de organisator kun je dan op een later tijdstip alsnog rijden of geld terugkrijgen. De praktijk blijkt, van horen zeggen, kiezen voor een ander tijdstip en dan vaak een ander circuit, want geld krijg je niet van die lui. Verder, gladde banden en een bestickerde audi TT 2.0 die voor 300 euro was verkocht als 'DTM experience', echt een lachertje. Het leek wel een grote scene uit de film Snatch. VIP ontvangst bleek 'niet eens een kop kofifie' inclusief warrige briefing in het Duits ( wenn Instruktor sagen 'faaster' dann fahren, wenn sagen 'slower' dann bremsen). Achteraf bezien echt lachwekkend, verre van professioneel zoals bijv. Bleekemolen. En dat dan georganiseerd voor mensen die vaak nog nooit op een circuit hebben gereden, dagelijks in een Astra Diesel rijden en, al dan niet zonder helm, op een nat circuit met 400+PK auto's vol gas richting Tarzan gaan waar zo maar andere auto's links de baan op kunnen rijden. Met een beetje initiatief heb ik als 1 vd weinigen 4 auto's gereden en daarvan ook genoten, want de losse houding van de organisatie had als voordeel dat ze je redelijk de vrije hand lieten wanneer ze in de gaten hadden dat je circuit goed kende
_________________________________________ Mooiste bloem? Het klaverblad
Laatst bijgewerkt door Jay911 op 08 aug 2011 14:11, in totaal 2 keer bewerkt.
|
07 aug 2011 20:48 |
|
|
Olaf
|
Ga in September naar Zolder ... zal daarna weleens beschrijven wat mijn bevindingen zijn
|
07 aug 2011 22:02 |
|
|
Jay911
|
Ik hoop voor jou dat ze koffie hebben Verder niet te veel verwachten en genieten van de auto's. Voor dat geld (120 euro was het vlgs mij) kun je trouwens ook niet te veel klagen (hoewel er ook mensen waren die de volle mep hadden betaald). Gewoon de boel relativeren, instructie negeren en gaan met die Tips: -Zorg dat je in groep 1 terechtkomt (op tijd aanwezig zijn dus) -Check het profiel op de banden -Als je de versnellingsbak in de soep roert of de glimmende kant onder krijgt --> run forrest, want als je die 2k eigen risico niet contant aftikt ben ik bang dat je 3 maanden op de kermis moet werken (overigens best aardige lui) Hier nog een reactie van een DTM-rijder http://www.lanciadeltaclub.com/ldc_prd/ ... e=f-larger
|
08 aug 2011 14:18 |
|
|
Olaf
|
Gewoon zorgen dat je de eerste bent die in zo'n auto rijdt ... is toch pas NA de eerste dB overschrijding dat ze je er af halen (ronde 2)
|
08 aug 2011 17:54 |
|
|
Jay911
|
@gast ik las dat ze nooooooit meer naar Zolder zouden gaan omdat ze daar zijn weggepest, iets van dat exploitant van het circuit iets tegen ze zou hebben gehad en er met twee maten werd gemeten als het om geluid ging etc etc. zie hier --> KLIK
|
09 aug 2011 9:17 |
|
|
Olaf
|
Weet jij het sneller dan ik, kreeg namelijk zojuist pas onderstaande E-mail
|
15 aug 2011 22:12 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Wij hebben na een jaar tevergeefs geprobeerd tot een definitieve datum te komen ons geld terug gevraagd. We zouden met een formule 3000 (!) wagen gaan rijden. Vond ik al gewaagd om zoiets aan te bieden. Na dit te lezen weet ik niet of ik nu moet balen of blij moet zijn.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
15 aug 2011 22:19 |
|
|
Olaf
|
Beide
|
15 aug 2011 22:29 |
|
|
MS964
|
Kom naar Zandvoort op 25 oktober (als ik ook ga rijden), gezellig!
|
16 aug 2011 9:57 |
|
|
Jay911
|
ik gok dat je dan in een FF1600 zou hebben gereden.... @gast inderdaad...de GT3 had vrij kale banden en het waren geen slicks.... en bij 1 vd F430's stond het voorwiel scheef, voordat we de baan opgingen wees iemand de organisatie daarop. Darna werd de auto aan de kant gezet, een instructeur vertelde me later dat die 430 de dag ervoor in de Audi-S eraf was gegaan....
|
16 aug 2011 14:54 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Vanuit de aanbieding en website geen misverstand mogelijk. +/- 600KG en zo'n 500Pk. Maar zie je het voor je? Wij zouden op de Nürburgring gaan rijden. 1e keer geannuleerd omdat ze de verzekering niet rond kregen op een zaterdag, 2e keer geannuleerd omdat de baan te nat was en 3e keer ... niet meer afgewacht. Wel een leuke aanbieding, voor 100 EUR via IBood.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
17 aug 2011 0:14 |
|
|
Olaf
|
Naar die datum had ik ookal gekeken, maar die past (helaas) niet in mijn agenda
|
17 aug 2011 0:18 |
|
|
porsche@911
|
In dit draadje van de huisadvocaat nooit meer iets gehoord overigens
|
17 aug 2011 0:55 |
|
|