Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2025 7:09

Antwoord op onderwerp  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Afscheid 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
Bericht Re: Afscheid
horn schreef:
en als Cruijff dan ook nog vertrekt is mijn dag helemaal verpest. Oh nee, ander topic...

en dan zeg ik ,vertrek aankondigen betekent niet dat je weg ben ,of niet meer terug komt :D fijne zondag :wink:

20 nov 2011 12:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Jammer dat een mens zich in zijn vrije tijd zo druk moet maken. Triestige zaak.
Heb wim al irl mogen ontmoeten, wat een aangename man. Jammer dat sommigen hier de sfeer willen verpesten.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

21 nov 2011 11:15
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
cabrio wim schreef:
..... heb besloten mij na bijna 6 jaar en verschillende gebeurtenissen hier op het forum, mij niet meer te laten zien of te laten horen, waarbij de laatste gebeurtenis voor mij de druppel was.
Terwijl dit vol goede bedoeling was voor mede ondernemers, en de site waar naar verwezen werd voor mij, compassie kwekend en medelijdende tekst was opgesteld (...) heb hier ook mensen van een andere soort leren kennen (...) zo erg dat ik nog eens bedreigt ben van iemand hier op het forum.

Zoals ook al eerder geschreven "Mensen komen en mensen gaan. Wanneer je je ergens niet meer op je gemak voelt, dan is dit de juiste keuze.".
De aangegeven aanleiding begrijp ik ik echter niet aangezien de strekking en toon van het bericht op de website waarnaar werd verwezen ook in meerdere berichten van TS zelf hier is terug te vinden :scratch: en de bedreiging lang geleden heeft plaatsgevonden, waarna destijds actie is ondernomen.

Jammer dat we jouw restauratieprojecten hier nu niet meer kunnen volgen. Als je je echter hier niet meer prettig voelt dan is dit een logische stap. :thumleft:

21 nov 2011 13:55
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5