Auteur |
Bericht |
cabrio wim
|
Moguhh allen, hier mooi zonnetje en niks van een wolkje te zien.
Doe mij maar een bakkie op terras, even lekker genieten voor het weer te warm is.
|
06 aug 2008 7:46 |
|
|
zuugnap
|
hmmm ok ik probeert t lyd .... moet ik dan zeker kijken bij wolkenradar.nl ..... morge wim
kijk eens rechts ernaast lyd daar heb je wel de wolkies
|
06 aug 2008 7:52 |
|
|
zuugnap
|
blind ga jij eens ff snel ook gmogge ......OH oh deee zonnnnn
|
06 aug 2008 8:15 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers,
We houden het het peil toch wel een beetje hoog he
Een klein zonnetje en drukkend warm in Haarlem
He lekker dat bakkie en de broodjes, gaan er nog forumleden naar Assen
Het is vanuit hier zo'n enorm eind rijden
We gaan maar weer snel aan de bak
Maak er wat van vandaag, Porschefreaken
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
06 aug 2008 8:28 |
|
|
zuugnap
|
je bedoelt naar motion molen?
|
06 aug 2008 8:29 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ja
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
06 aug 2008 8:43 |
|
|
zuugnap
|
|
06 aug 2008 8:46 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Beetje somber weer hier. Wolken, maar geen wind. De jongste is door naar de halve finales met tennis, dus hopelijk blijft het droog vandaag!
Zo, weer kofie à la Lydia gezet, dus hopelijk smaakt het!
Fijne dag, allemaal!
|
07 aug 2008 7:15 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Goodmorning.....
Voorspellingen zijn niet al te best!
Iemand al een bestelling gedaan voor zondag?
Laatst bijgewerkt door Master Ken op 07 aug 2008 7:25, in totaal 1 keer bewerkt.
|
07 aug 2008 7:21 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers,
He lekker een bakkie, Lydia geen thee
Onze zoon doet ook aan tennis en vroeg of zijn moeder vanochtend mee wou om wat in te slaan
Maar daar heeft ze geen zin in, hij laat haar alle hoeken zien
Ook hier somber en warm, zal straks wel gaan hozen dacht ik
Misschien bij Wim in Zeeland al aan het regenen
Gisterenavond heerlijk even uitwaaien op het strand met Sjors, super
Maak er wat van vandaag vrienden
|
07 aug 2008 7:24 |
|
|
Lydia
|
Natuurlijk staat er al thee. Ik ben zelfs al op de Egmondse markt geweest voor verse muntbladeren!
Ik kwam er met de tennis/golfclinic achter dat de meiden beter kunnen tennissen én golfen dan ik. Pfff, 'we' worden oud ...
Wij zijn gisterenavond ook nog op het strand geweest, het was laat nog erg warm. Lekker is dat hè, dat uitwaaien voor je je bed in stapt!
|
07 aug 2008 7:29 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
07 aug 2008 7:36 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, nog niet aan het regenen hier, maar gaat snel van geen wind naar veel en is serieus aan het lichten en donderen hier, plus is weer terug avond aan het worden.
Maar goed een lekker bakje koffie doet veel vergeten.
|
07 aug 2008 7:53 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goeimorrugguh,
Bij binnenkomst ging m'n collega gelijk koffie voor me halen (heeft zeker wat van me nodig). Wel een lekker bakkie cappucino. Fijne dag allemaal.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
07 aug 2008 8:13 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Een hele goedemorgen allemaal. De weersvoorspelling is wat minder voor de komende dagen, maar de koffie smaakt er niet minder om Werkse!
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
07 aug 2008 8:21 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge vanuit een bewolkt en grijs Nieuwegein!
Nu is het niet meer zo warm, doet de airco het eindelijk...
Eerst maar eens een bak sterke thee.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
07 aug 2008 9:24 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Het is hier echt slecht, wat een weer jongens brrr
We komen steeds op de foto
Gelukkig staat ons speeltje binnen
|
07 aug 2008 10:10 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Moggggggggggguhhhhh (of zoiets )
Heerlijk bakje koffie binnengieten. Ben vandaag véél te vrolijk opgestaan, want ik heb enorm zin in mijn dag (werken).
Toch moest ik even hier komen loeren, al was het maar om te zien welke "werk en XX ze" combinatie gast vandaag weer voor ons had
Have fun!
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
07 aug 2008 10:45 |
|
|
zuugnap
|
mogge mr gates wispelturige inlog heb jij toch torig
|
07 aug 2008 10:48 |
|
|
torig
|
Hai zuugnap!
Ja, maar hangt er allemaal vanaf hoe de dagindeling is
Track jij mijn uren nu ook al in excell? l
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
07 aug 2008 10:55 |
|
|
zuugnap
|
sinds wanneer monitor jij mij valt mee toch ,
|
07 aug 2008 10:59 |
|
|
torig
|
Marcel, gaf hij jou maar 30 min terwijl voor dezelfde prijs een ander 40min mocht?
Mijn nachtrust is pas wispeltorig te noemen
Werk ze allen!
|
07 aug 2008 10:59 |
|
|
zuugnap
|
gheghe lees t nu pas ...... antw: Eg wel ...
|
07 aug 2008 11:03 |
|
|
torig
|
Zooow.
Ik had me mijn eerste stalker wel anders voorgesteld (ie: vrouwelijk ) maar die Boxster klopt wel in dat plaatje
@gast: dat noemen ze "het huwelijk" zeker?
|
07 aug 2008 11:07 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Goedemorgen iedereen,ben even in de kroeg geweest voor een lekkere neut! Over paar uur richting Ned.,kleine 900km! Hoop dat drukte op de weg meevalt! En dan zondag Assen natuurlijk! Slaap ze,ik nu plat
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
08 aug 2008 0:15 |
|
|