Auteur |
Bericht |
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Goede reis!! Zien we je zondag!
|
08 aug 2008 0:18 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Yessssssss................
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
08 aug 2008 0:21 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Ah, vandaar dat ik geen koffie lust!
Nou, ik ga het toch weer proberen hoor, die koffie à la Lydia!
Dus de -koffie staat klaar voor een ieder die wakker moet worden!
Vrijdag croissantjes-dag, dus ze liggen weer in de oven!
Werk lekker, allemaal!
|
08 aug 2008 7:25 |
|
|
zuugnap
|
smoggeessss every lichaam!!
ow lyd da kan niet he sjek dis link kijk eens bij viezemientjes gewoon dit dan link
|
08 aug 2008 7:32 |
|
|
Lydia
|
Ik heb dan ook braaf een broodje 48+ kaas gegeten, hoor! Je weet toch dat ik errug op m'n gewicht moet letten. Ik heb me voorgenomen om vanaf volgende week weer te gaan hardlopen.
Nee, die calorie-bommen zijn voor jullie! En drink je eerst mijn koffie, dan is je appetit al vergaan!
|
08 aug 2008 7:41 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Goedemorgen,heb al 3 bakkies op,ga zo rijden. Droog hier, maar ik denk dat ik wel regen zal krijgen onderweg! Hoop dat auto heel blijft,je weet nooit met zo'n ding
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
08 aug 2008 7:43 |
|
|
zuugnap
|
ok als je dan nog een tip wil aannemen .... ga wandelen ipv hardlopen ... verbranding van vetten nagenoeg even hoog en is stukken minder slecht voor je botten gestel!!
Behouden reis arendsoog .... tot Zondag
sjonge dat quote is ook af en toe de weg kwiet!!
|
08 aug 2008 7:45 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers,
Wat een weer was het gisterenmiddag , kwam er werkelijk met bakken uit de lucht
Maar het ziet er nu ook weer dreigend uit, we wachten af.
He heerlijk zo'n bakkie na zo'n korte nachtrust
Kijken wat de dag weer brengt
Maak er een mooie dag van.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
08 aug 2008 7:51 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en doe mij maar een koffie.
Jaap, goede reis en mocht je nog een pitstop willen maken.
|
08 aug 2008 7:53 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goeiemorgen allemaal,
Zo, laatste dagje voor het weekend. Hier op het werk begint er weer een grote volksverhuizing (bah, ik kom in een grote kantoortuin terecht). Dus zal wel een lekker rommelig dagje worden.
Iedereen alvast een fijn weekend en voor iedereen die naar Assen gaat, veel plezier daar.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
08 aug 2008 9:23 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Morruguh Maukers, Het is is lekker warm vandaag in Tossa del Mar.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
08 aug 2008 11:20 |
|
|
zuugnap
|
slaaphoofd ....
|
08 aug 2008 11:27 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Mogguh allemaal (op de valreep). De sloten koffie zijn weer leeggedronken; op naar het weekend
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
08 aug 2008 11:50 |
|
|
drknauf
|
ik heb trek in hongahhhh, ik gaat effies knagen
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
08 aug 2008 12:36 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Wel wezen stappen tot in de vroeguh uurtjes. Vailavailavailame.
Como une Guitana
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
08 aug 2008 13:42 |
|
|
zuugnap
|
zo kom je er nooit barolo het is "Como un Gitana"
|
08 aug 2008 13:43 |
|
|
barolo
3.2S010
|
He Nappie het was laat en wij hadden veel (demasiado) Sangria gedronken, maar wel gedanst als zigeuners.
|
08 aug 2008 14:00 |
|
|
zuugnap
|
wat denk je blind , die is gewoon gaan snurken hoor!
of zulke scene's na dat overmatige drankgebruik!!
|
08 aug 2008 14:22 |
|
|
zuugnap
|
tja wat is oud? ...... wat schat jij hem?
|
08 aug 2008 14:31 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
De gemiddelde forummer is 41 las ik hier net nog
Aan allen een goeie middag gewenst
Zit net mijn laatste dag bij deze klant te presteren. Belde gisteren mijn manager met de melding dat ik de laatste hand aan allerlei zaken aan het leggen was en we dan nieuwe projecten zouden moeten definiëren.
Reactie "Was me ook opgevallen dat je bijna klaar was, en nog wel vroeger dan voorzien (2weken). Na een aantal contractverlengingen is er nu eigenlijk "geen werk meer" dus mag je na morgen ophouden"
Blijkt dat mijn partners, voor wie ik subcontract, niet alle clausules uit mijn contract met hun partner hebben overgenomen (die mij van hen subcontract voor hun eindklant). Dus of ik schop Kate of I take one for the team.
Een afsluiter in mineur, maar volgende week zit ik alweer samen met andere klanten. Hopelijk de week erop alweer nieuw project opstarten en anders toch maar gewoon even vakantie nemen (was er nog niet van gekomen).
Werk & project ze
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
08 aug 2008 15:26 |
|
|
zuugnap
|
lekkere boel daar dan .... gezien je capaciteiten zal je er niet zo rouwig om wezen ........ en ik kom niet weg hier uit dit hok , lijkt wel subtropische regen .... als dat zondag ook zo gaat blijft deze meneer lekker achter het glas naar buiten loeren!! (homie)
|
08 aug 2008 15:33 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
nou snap ik die boxster
_________________________________________ Racefun events
|
08 aug 2008 15:48 |
|
|
zuugnap
|
hehe dak kan niet meer dicht
|
08 aug 2008 15:50 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Bwa, niet rouwig, der is wel een waterkans dat ik augustus afsluit met slechts 5 billable dagen Dat is het worst case scenario natuurlijk.
Nu ja, dan heb ik een lekker lange vakantie gehad en kan ik der in september weer tegenaan
Maak maar dat je der zondag bij bent!
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
08 aug 2008 15:56 |
|
|
zuugnap
|
als jij komt ..... rij ik op zeker oh tis droog weer poging 43431234
|
08 aug 2008 16:15 |
|
|