Auteur |
Bericht |
Mauk
Vergane glorie: 993 2S VesuvioZwijndrecht
|
Goedemorgen gast,
niet de eerste! Wel de eerste reactie....
'k zat nog even de achterstand aan leesvoer weg te werken na 2 weken afwezigheid in het Nederlandse.
Dochter nu al weer naar school In ons wilde westen hebben de kinderen nog 3 weken vakantie
Dank voor de koffie. Ietwat slap, maar dat is niet zo erg. Ik doe er toch teveel suiker in, om nog iets van de smaak te proeven....
@ Hans: ik reageer nog op je mail.
Mauk
Laatst bijgewerkt door Mauk op 11 aug 2008 7:01, in totaal 1 keer bewerkt.
|
11 aug 2008 7:00 |
|
|
zuugnap
|
ook gmogge..... rustige dag every1 behalve 1
|
11 aug 2008 7:00 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Voor de kinderen van de basisschool is hier de vakantie ook afgelopen. De middelbare scholieren hebben nog een weekje!
Het ziet er hier weer grauw en somber uit.
Werk lekker, allemaal!
|
11 aug 2008 7:31 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers,
Woon tegenover een basis School en deze gaat vandaag weer open.
Mijn zoon heeft nog een weekje tegoed.
Ook hier somber en een beetje nat.
Heerlijk een lekker bakkie, doet een mens weer goed.
Vannacht wat onrustig geslapen , heb je wel eens
Maak er wat van
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
11 aug 2008 7:43 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, hier niks meer met de vakanties te maken in huize van Leuven, is gelukkig allemaal voorbij.
Doen nu zo'n beetje waar we zin in hebben.
|
11 aug 2008 7:59 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Vakantie ??? Wat is dat
Goedemorgen allemaal. Ik hoop dat alle Assen-gangers genoten hebben gisteren. Heb net al wat foto's gekeken, reed wel heel wat moois rond.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
11 aug 2008 8:29 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge, vanmorgen weer ouderwetsch hectisch verkeer hier.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
11 aug 2008 10:20 |
|
|
cabrio wim
|
Zo..........tijd voor weer een bakkie koffie, eerst de rubber geur uit de garage laten wegtrekken.
|
11 aug 2008 11:11 |
|
|
zuugnap
|
smoggesss ... werk ze voor de werkers , lui ze voor de luiaards
|
12 aug 2008 7:18 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Zal ik de boel maar eens aan zetten? Koffie, thee, broodjes in de oven!
Het is hier nog steeds somber en grauw.
Gisteren zijn ze aan mijn auto begonnen. Hopelijk krijgen we nog een beetje nazomer.
Fijne dag, alllemaal!
|
12 aug 2008 7:19 |
|
|
Traveller69
|
Goeiemorgen,
Mmm, lekker warme broodjes. Ik heb stroopwafels bij me voor bij de koffie om een uur of 10.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
12 aug 2008 7:32 |
|
|
cabrio wim
|
we vertrekken zo naar zus in Essen, lekker dagje eruit.
@Lydia, hoop dat froggy weer netjes voor de dag komt dan, en de koffie smaakt goed.
|
12 aug 2008 7:47 |
|
|
zuugnap
|
goede reis ..... is daar nu al de motorshow?
|
12 aug 2008 8:00 |
|
|
Lydia
|
Dank je Wim. Donderdagavond race ik na mijn werk naar Rotterdam om te kijken hoe ze er bij staat.
Essen, leuke stad, ik heb er vlakbij gewoond. Mooie winkelstraten met mooie winkels! Viel Spaß!
|
12 aug 2008 8:10 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers,
Ook hier regenachtig en somber, maar mijn Sjors liep lekker mee naar kantoor
Nou die reparatie van Lydia haar auto is een zware bevalling geloof ik
Maar goed zo'n achterschade is zeer goed te repareren, alles loopt lekker rond
En Wim geniet van je dagje weg, Essen in Belgie of in de heimat
Wat worden we verwend met warme broodjes en een bakkie
Maak er wat van
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
12 aug 2008 8:42 |
|
|
zuugnap
|
ik doe niet aan virtueel koffie lurken ..... overigens marcel ken jij een Frawi porsche verkoper uit hengelo?
|
12 aug 2008 8:49 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge alle,
Tjonge ben ik zo vroeg , wat een slaapkoppen zeg
Zal verse koffie zetten met natuurlijk warme broodjes
Komen onze vaste kroegtijgers ook nog
Komt hier echt met bakken uit de lucht , ben blij dat de 911 lekker binnen staat.
Werk ze Maukers
|
13 aug 2008 7:31 |
|
|
zuugnap
|
MOrggeeh hmmm het is hier Heerlijk weer , lekker zonnetje paar wolkies ....
@ Marcel .... ehmmm nee maar daar staat een 944 met wel heeeel weinig km
|
13 aug 2008 7:39 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Hier heeft het de hele nacht gestormd, geregend en geonweerd. Ben niet echt uitgeslapen niet dat ik dat anders wel ben .
Werk lekker, allemaal!
|
13 aug 2008 7:50 |
|
|
cabrio wim
|
koffie smaakt weer lekker.
Zij weer terug uit Essen (D) maar wat een noodweer vannacht toen we naar huis reden, vooral onder Eindhoven, stonden auto's gewoon stil langs de kant van de weg.
Vandaag weer wat aan de Porsche werken.
|
13 aug 2008 8:00 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zo Wim geen hotelletje genomen
Gelijk maar weer terug gereden door het barre weer, met de Japanner
Schenk voor mij maar weer in, zo je vrouw ook aan de koffie
Voor de feestgangers, Haarlem is vanaf vanavond tot en met het weekend Haarlem Jazzstad en heeeel erruuuug gezellig
|
13 aug 2008 8:08 |
|
|
Traveller69
|
Goeiemorgen,
Zo, lekker een dagje hard werken, leuke klusjes voor de boeg, maar eerst...... even koffie uit de automaat halen.
Fijne dag allemaal.
|
13 aug 2008 8:14 |
|
|
cabrio wim
|
Vrouwtje moet vandaag weer gaan werken hoor Hans, anders kan ik mijn hobby niet meer voort zetten.
En het is maar 2 uurtje rijden.
|
13 aug 2008 8:14 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Marcel,
Die enveloppen wel in het oosten van het land houden hé
Of krijg je geld terug
|
13 aug 2008 9:13 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Morruguh, lijkt wel vakantietijd. Gisteren in Monaco geweest. Daar kon je in een 360 cabrio het F1 rondje rijden voor 85 euries. Ik heb nog ff zitten twijfelen, maar om de hele week pizza te gaan eten, zag ik ook weer niet zitten.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
13 aug 2008 10:57 |
|
|