Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers,
Hier prachtig weer, en maar weer aan het werk
Of nemen we met z'n alle nog een bakkie
Heb mijn snijkoek en beschuitje al op
Werk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
15 aug 2008 7:16 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen,
Ik heb al een bakje yoghert op. Vakantie-kilootjes willen maar niet verdwijnen. Is er nog ergens thee?
Ik heb gisteren een paar mooie, lekkere kikkerbilletjes gezien. Dinsdag is ze helemaal klaar!
Hier schijnt de zon, strakblauwe lucht boven zee, nauwelijks wind!
Werk lekker, allemaal!
|
15 aug 2008 7:22 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Dinsdag klaar? Mooi
|
15 aug 2008 7:27 |
|
|
Graaf
NB
|
eindelijk Lydia ! gefeliciteerd en veel plezier met ze
|
15 aug 2008 10:12 |
|
|
Tim
911 2.2S 1969
|
Nog 1 dag en dan weer een week vrij, hoera! Hoop daarna naar mijn volgend 2 jaar rij project te kunnen gaan kijken waarmee je met 2G+ door de bochten kan totdat ik een 993 Targa huw
_________________________________________ 1e Nederlandse 911 2.2S uit 1969
|
15 aug 2008 10:44 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, mooi weer en geniet allen van het weekend.
Koffie staat klaar en deur is open, maar ik ben weg.
|
16 aug 2008 8:33 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Goh, Wim, alleen maar koffie? Ik zal even thee zetten, ik heb Kaiserbroodjes mee. Terrasje is gedekt! Lekker zo in het ochtendzonnetje!
Oh, wat betreft het aanlopen van de band:
Er is van een draagarm een exentriek verschoten waardoor de ruimte tussen je band en scherm nog minder werd en daardoor de band aanliep.
Fijne zaterdag, allemaal!
|
16 aug 2008 8:56 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Moggûh allemaal, redelijk weertje hier, maar ik was de laatste weken wel erg verwend
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
16 aug 2008 11:48 |
|
|
Lydia
|
Het is stil hier in de kroeg. Zelfs geen Jaap hier te bekennen?
Ik heb net naar de maansverduistering gekeken. Toch wel erg mooi, hoor!
Nou, ik ga maar weer. Ik spoel m'n eigen glaasje wel om!
|
16 aug 2008 23:52 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ha die Maukers,
Was niet best he vandaag (gisteren), wat een pech kan je hebben in China
Zou eigenlijk naar Haarlem jazzstad gaan, maar door al dat gedoe had ik er geen zin meer in
Neem nog maar een biertje en dan maar met de hond uit en slapen gaan
Terusten alle
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
17 aug 2008 0:29 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ha Lydia en alle anderen,ja Jaap is er weer,ben 2uurtjes geleden thuisgekomen! Zeer vlotte reis gehad,haha! Onderweg nog met een Franse Porschist gepraat op een parkeerplaats! Nu dus even bijkomen in de kroeg met een lekker wijntje!
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
17 aug 2008 1:01 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Zolang je kofferklep maar dicht zit...
9.69 sec....en dan zó'n vertoon van macht al ruim voor de finish...ongeloveloos
Denk dat 9.60 zelfs mogelijk is, en mss nóg wel sneller ; dat kon zelfs anabolenboy Ben Johnson niet
|
17 aug 2008 1:48 |
|
|
zuugnap
|
liep die toen niet 9.79 zonder correctie .....
http://www.youtube.com/watch?v=cCh5QswxQ6k
zal ook wel weer een nieuw goedje hebben die usian bolt
mja 1 tiende is net een lange teen verschil ......
|
17 aug 2008 7:36 |
|
|
cabrio wim
|
Nog niemand koffie gezet en wat weer een weer, bewolkt en koud maar 14 gr hier in het Zeeuwse.
Misschien maar eens naar Boom (Antwerpen) rijden, is een VAG meeting, meet veel Porsche's volgens de organisatie.
|
17 aug 2008 9:33 |
|
|
WdePundert
|
Moggûh, ook hier bewolkt, maar wel negentien graden.
|
17 aug 2008 11:45 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
(op het randje van) mogge!
Beetje grijs hier, jammer na die mooie dag van gisteren. Als het maar droog blijft, ik heb wat buiten-activiteiten gepland.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
17 aug 2008 11:58 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Morruguh, zit aan de Oostenrijkse koffie in Nauders. Gisteren de Passeo di Stelvio genomen. Adembenemend, ben nog onder de indruk, WOW.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
17 aug 2008 12:17 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
some guys have all the luck
pics please
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
17 aug 2008 16:01 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik denk dat ik er een apart onderwerp voor open en als wij thuis zijn met fautos. Zit nu in Nauders, maar denk er aan om hem morgen nog een keertje te nemen. Als je denkt dat je boven bent, dan moet je nog een bocht of 20 nemen.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
17 aug 2008 22:12 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Klinkt goed Barolo...
Mogguhhhhh... Alvast maar een Pot koffie voor de vroege vogels gezet...
De Munt thee komt er ook aan
Alvast iedereen een goede werkweek toegewenst. (Mocht deze vandaag weer beginnen)
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
18 aug 2008 2:08 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen
Wat vreselijk balen, Marcel! Personeel, je wordt er gék van!
Lekker muntthee, Johannes! Hier begint het normale leven weer: kids naar school. Ik heb dan altijd het gevoel dat de zomer echt voorbij is en als ik naar buiten kijk, klopt dat ook wel: regen! En de jongste moet 12 km fietsen (en 12 km terug).
Fijne werkdag, allemaal!
|
18 aug 2008 7:34 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Balen Marcel... En de koffie is intussen wel sterk genoeg denk ik.
De rest gaat nog wel??? Ik weet niet wat voor weer het is daarzo.. dussuhhhh
At Lyd. Lekker he?
(die munt thee...)
Ik vraag me nu ook wel eens af hoe ik vroeger zo gek was om elke dag 12 km naar school te fietsen door weer en wind. Ik ben in die tijd maar 3 keer met de bus naar school gegaan.... wat een ervaring om in zo'n stinkend met alle ruiten beslagen hok te zitten...
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
18 aug 2008 7:56 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, pak wel even een espresso, want koffie van koffie die al bijna 6uur staat, dank je.
Vandaag gaat de auto ambulance bestickert worden, ben benieuwd naar resultaat.
Balen Blindje dat je niet mee kunt, hoop je er eens een dagje van te genieten, heb je personeel die dat voor jou al in het weekend gedaan heeft, en vandaag wil uitslapen.
|
18 aug 2008 8:03 |
|
|
WdePundert
|
Moggûh allemaal. Balen, gast.
|
18 aug 2008 9:53 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers,
Nemen we allemaal maar een bakkie op deze sombere natte dag
Had ook zin om naar de Ring te gaan, helaas het wou niet lukken
En om alles te forceren wou ik niet, heb ik al teveel ervaring mee en dan geniet je niet van zo'n dag
Heb maar een héél eind met de hond gewandeld en kwamen beide zeiknat terug, Saskia boos al mijn spullen
Maak er wat van
|
18 aug 2008 10:53 |
|
|