Auteur |
Bericht |
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
06 jul 2009 22:23 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Zo, was toch nog even zakelijk bezig, nog bedabkt voor de koffie, Marcel! Heb gelijk maar een borrel ingeschonken. twee dagen extra aan het weekend en je hebt weer een hoop te beleven zakelijk. Ook vandaag de garage opgeruimd en een goede stellingkast geplaatst, geweldig. Die tweede banaan vanmorgen had ik trouwens!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
06 jul 2009 22:23 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja, heerlijk Renger, maar heb de rest van de dag geen tijd gehad Marcel...musical groep 8 vandaag, dus maar ff thuis geweest en verder hard gewerkt en nu rust..dan gaan de hersencellen weer werken
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
06 jul 2009 22:27 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik zal ook even een sfeervol muziekje aanzetten: http://www.youtube.com/watch?v=lIaStcriBA8 Komende woensdag in de HMH En ik ben er natuurlijk bij. Trent Reznor is een held
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
06 jul 2009 22:41 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Zelfde titel maar een ander nummer - Burn van Deep purple http://www.youtube.com/watch?v=4YuQMIeK28U met de geweldige stem van Glenn Hughes op backing vocals.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
06 jul 2009 22:47 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goedemorgen, te laat Marcel
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
07 jul 2009 5:32 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge allemaal, voor het eerst sinds tijden geen strakblauwe lucht en warme ochtend. Kan ik ook wel weer waarderen, ondanks dat ik een fan van de zomer ben. Slaapt ook stukken beter, trouwens.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
07 jul 2009 7:33 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en heb mijn eigen bammetjes maar klaar gemaakt. Nu eerst een espresso uit de machine, en er weer lekker tegenaan.
|
07 jul 2009 7:58 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... vraag me af wie van de vrouwelijk forummers jij daarbij in gedachte hebt MoGgUh ...
|
07 jul 2009 8:41 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Een hele goedemorgen deze morgen, Vandaag maar eens lekker in de tuin werken. Even wat maaien en schoffelen en wat takken knippen aan de voorkant om ruimte te maken voor de caravan (ja, hij is gekocht, over 2 weken kan ik 'm ophalen). ik weet, lekker burgerlijk, maar ik ga hier zo van genieten met m'n lief en stiefdochter
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
07 jul 2009 9:34 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
alleen voor vroege vogels Marcel
|
07 jul 2009 9:41 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goeiemorgen, ff een kop koffie tussendoor en dan weer verder werken. Werk ze en bananenbarze vandaag!
|
07 jul 2009 9:45 |
|
|
Tom80
|
Da's een serieuze sleurhut! Niet van dat bekrompen...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
07 jul 2009 12:03 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie savonds allen sorry dat ik jullie vanmorgen in de steek heb gelaten met het ontbijt maar moest heeeeeel vroeg op pad en om nog wat slaap te krijgen heb ik geen tijd gehad om ontbijt te maken maaaaaar morgen dubbel op nu eerst maar eens eten bananenbarze
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
07 jul 2009 19:05 |
|
|
cabrio wim
|
Is je vergeven hoor.
|
07 jul 2009 19:14 |
|
|
Wimpie77
|
Zo terug ik Center Parcs weekend leuk! Moe... Tis al weer 2 jaar geleden: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=14117&start=75En ben er nog super blij mee!
_________________________________________ * * *
|
07 jul 2009 19:26 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Het zal wel niet te pruimen zijn vanwege alleen al de zoetigheid, maar om in de sfeer van vandaag te blijven...een prut
|
07 jul 2009 22:12 |
|
|
Tom80
|
Proost, ik houd het bij Spa rood...
|
07 jul 2009 22:15 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
(ik ook)
|
07 jul 2009 22:19 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Oh Men!! Een caravan Ik heb dat principe echt nooit begrepen, je huis achter je auto aan slepen. Ik hoop dat er ooit nog een tijd komt dat dit verboden gaat worden. Kost veel te veel energie (grapje, maar ik denk dat dat een serieuze bedreiging kan zijn voor de caravan-kampioen), onveilig en zorgt voor opstoppingen. Past echt niet meer in het huidige straatbeeld imho. Zo...dat lucht op... maar ik meen het wel. Ik ben ooit één keer met een caravan op vakantie geweest en weet waar ik over praat....Biertje
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
07 jul 2009 22:26 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Pisang Ambon
|
07 jul 2009 22:32 |
|
|
Counterstrike
Porsche 911 SC (A-series)Assendelft
|
Vliegensvlug met de caravan:
|
07 jul 2009 22:45 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Doe mij maar m'n camper......genot om mee op vakantie te gaan, iedere keer weer
|
07 jul 2009 22:52 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
De (ex) combinatie van onze Forumbaas! Als er iemand een goed adres weet voor een trekhaak onder een 996, dan sluit ik niets meer uit............ FIETSEN, CARAVAN OF GEWOON EEN BOEDELBAK
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
07 jul 2009 22:52 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Wat een sleurhut.....daar raak je mekaar nog in kwijt..lekker rustig tijdens de vakantie
|
07 jul 2009 22:56 |
|
|