Auteur |
Bericht |
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
Ik sta droog....nog iets te drinken hier
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
08 jul 2009 22:54 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
08 jul 2009 22:56 |
|
|
Reñger
|
Ik heb vaag iets van verbieden van die dingen gehoord..ergens....ging over teveel fietsen tijdens het drinken (of was het andersom )
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
08 jul 2009 23:03 |
|
|
Reñger
|
zit me hier door een hoeveelheid @@##$$papier heen te worstelen... en geen biertje? Hmm, pak ik maar een typische belg
|
08 jul 2009 23:08 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Hopelijk zit er een smaakje tussen dat je lekker vindt. ach ik zie dat je jezelf al verzorgd hebt
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
08 jul 2009 23:11 |
|
|
Reñger
|
|
08 jul 2009 23:14 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Dat is zo te zien het smaakje 'Brouwmeester' van de Aldi. Prima bier overigens, vooral als je veeldrinkers te gast hebt. Ik houd me vooralsnog bij Spa rood, dat smaakt best. Ik had vandaag ook gewoon mijn glas buiten kunnen zetten, trouwens.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
08 jul 2009 23:18 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goedenavond! Net terug uit de HMH, Nine Inch Nails blijft toch echt geniaal (voor de liefhebbers ). Echt 2 uur staan (?) genieten.... pfoehh Sigrid gaat ambassadeur spelen Ik neem snel een lekker biertje, moest rijden vanavond dus dat kwam er niet echt van...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
08 jul 2009 23:47 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
...dat heette ooit toch zo iets als de Vakantieman..met Frits Bom als ik me niet vergis. @Radboud; mag toch soms wel eens iets aardigs posten
|
08 jul 2009 23:52 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Graag zelfs!! Wie drinkt er nog 1-tje mee? Heb nog niet echt trek om te slapen, zit nog wat ruis in mijn hoofd en mijn oren
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
09 jul 2009 0:02 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
...ik drink nog wat met je, maar ga dan echt slapen, morgen laatste schooldag van Lucas met feest als afsluiting, dus nog genoeg te doen
|
09 jul 2009 0:04 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
ok, proost dan en welterusten voor zo. Veel plezier morgen / straks
|
09 jul 2009 0:07 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
alle testbeelden gaan uit..truste
|
09 jul 2009 0:10 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens allen wat leest ik word sigrid de nieuwe vakantie(vrouw)man? kan nog leuk worden nu eerst maar eens een ontbijtje en de jura aanzetten werk en vakatieze
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
09 jul 2009 5:50 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Goooeeede morgen, Wat worden we verwend, het water loopt me in de mond Neem eerst maar een lekker jus 'tje. Hier nog wat somber en een beetje kil, maar het weekend zou beter worden Zou "LeoH" in urlaub zijn? hoor of zie niets meer van onze tandarts. Als het wat mee zit denk ik volgende week naar Stuttgart te gaan. Werk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
09 jul 2009 7:21 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en eerst maar eens een koffie nemen en dan pas ontbijten. Hoe is het met Hans, weer al een beetje mobiel.
|
09 jul 2009 7:29 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Leef op grote voet/schoen Wim
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
09 jul 2009 7:48 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Afgelopen dagen erg druk geweest. Moeder die al maanden ziek is gisteren weer bezocht, pffff, die heeft 2 jassen uitgedaan! De kinderen schrokken er van. Lekker weer, zo'n ontbijt. Hier ook wat herfstig weer. Maar erg veel te doen dus weer snel aan het werk! Fijne donderdag, allemaal!
|
09 jul 2009 7:49 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Gewoon betalen Marcel, liefst z.s.m. en niet meer aan denken
|
09 jul 2009 8:55 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
de boekhouder zit onder de palm, de klant zorgt voor de onkostenvergoeding
|
09 jul 2009 8:57 |
|
|
Turbi
911/964 Carrera II 3.6Solothurn CH
|
+ 1
_________________________________________ Reality is only for those who lack imagination
|
09 jul 2009 9:09 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Goedemiddag Maukers... Het bezoek is weer weg... enerzijds jammer, want het was heel gezellig. @Lydia: Vervelend om te horen van jouw moeder. Sterkte ermee! Vanmiddag mijn dochter nog naar school en daarna barst de vakantie los! YES!! Werk ze en Mauk ze
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
09 jul 2009 12:34 |
|
|
Tom80
|
Goedemiddag allemaal!
Dagje vrij vandaag, ik ga op zoek naar een nieuwe koelkast. Niet prettig als zo'n ding ineens stukgaat, maar hij heeft niet echt schuld...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
09 jul 2009 13:33 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
09 jul 2009 16:27 |
|
|
Tom80
|
Die hadden ze niet met vriesvak, dus het is toch zo'n suffe stilstaande geworden.
Het valt overigens -crisis of niet- niet mee om als potentiële klant bij een witgoedwinkel de aandacht van een verkoper te trekken. Bij drie winkels binnengelopen, duidelijk allerlei apparaten bekeken en open getrokken. Geen sjoege. In één winkel stonden drie verkopers te discussiëren, wat blijkbaar belangrijker was dan iets verkopen. Ik was bijna van plan om dan maar via internet te kopen, dan hoef je tenminste ook niet te betalen voor de aandacht die je niet krijgt.
|
09 jul 2009 17:58 |
|
|