Auteur |
Bericht |
Pascal
‘64 Kever
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
Ah, ik zit meer in de MB/maand hoor... Staat me iets van bij, dat elke sessie, afgerond werd naar 1MB, maar nogmaals, kan ook Hollands Nieuwe zijn! 
|
31 okt 2011 20:43 |
|
 |
Toon
|
ik heb alleeen Nokia 6303 van de zaak, en die heb ik meestal niet aan zodat ik niet lastig gevallen kan worden  heerlijk rustig. ben blij dat ik niet die shit heb met twatter en flutter en wat nog meer. heb wel lekker veel tijd over om leuke dingen te doen ipv geping en etc....
|
01 nov 2011 16:42 |
|
 |
horn
PF #57
|
fotooooooooo's.... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 nov 2011 20:42 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Toon typt zijn brieven nog ouderwets. 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
01 nov 2011 21:28 |
|
 |
Toon
|
heb alleen email en dat is me eigenlijk al te veel ...
|
01 nov 2011 21:35 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Zo dan... iPhone 4S van TOTMBO binnen.... Aanzetten, menu doorlopen, Wifi koppelen (vraagt ie automatisch), iCloud reserve copy terug zetten, 3 minuten later is hij exact zoals hij 3GS (alleen even mooier en veul sneller)....  Erg stoer! (en nee, is dus inderdaad GEEN iTunes aan te pas gekomen  !)
|
02 nov 2011 18:57 |
|
 |
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
En is je batterij al leeg 
|
02 nov 2011 19:36 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Gok dat het wel losloopt... Alle instellingen zijn gelijk aan de 3GS, en da's ook geen batterij-koning... Dus al veel dingen uitgezet, voordat ze over ging  We zullen zien!
|
02 nov 2011 19:45 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
heeft toch iets met google-nogwat te maken las ik ergens?
_________________________________________ Got coffee?
|
02 nov 2011 19:46 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
02 nov 2011 20:12 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Die is i.d.d. wel heel gaaf 
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
02 nov 2011 21:25 |
|
 |
3AE '99
987.2 Cayman SRoosendaal
|
Wellicht al bekend maar voor iedereen die niet kan wennen aan typen op een glasplaatje: http://www.youtube.com/watch?v=EozwYbMTtS0&feature=player_embedded 
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
|
08 nov 2011 13:07 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
09 nov 2011 18:31 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Hier een mooie tip voor de Appelfielen: De snel leeglopende accu van toestellen met iOS 5 (en in het bijzonder van de iPhone 4S) heeft in iPhone-land tot flinke irritatie geleid. De precieze oorzaak is nog altijd niet duidelijk, al lijkt het volgens experts te maken te hebben met de locatiediensten van het mobiele besturingssysteem. http://computerworld.nl/article/13311/1 ... newsletter
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
09 nov 2011 20:49 |
|
 |
horn
PF #57
|
dao hedde tog nun laoder veur? 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 nov 2011 21:29 |
|
 |
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Heb geen enkel probleem. Misschien kan Apple eens iets doen aan die kinderen van mij die met hun spelletjes mijn accu wel in één dag leegtrekken? 
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
10 nov 2011 13:17 |
|
 |
GoldenHands
911 SC, daarna 964 C4, daarna Cayenne S, Nu 996 4S
|
Ik heb deze http://www.amazon.co.uk/Bury-Cradle-Hol ... B0045I529MPrima voor een Porsche zonder Bluetooth. Maakt nu contact met de carkit en deze is een DSP carkit zoals die van Carcomm en kan je dus gewoon in je jaszak laten. De Bury Craddle, heeft een mooi en stevig (wel groot) docking station, maar de iPhone zit super stevig vast en is goed te bedienen. Geluid is helder met en externe speaker en microfoon.
_________________________________________ "Happiness is a choice that requires effort at times"
|
10 nov 2011 18:28 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
sinds ik naar ios5 ben krijg ik soms dit openingsscherm, iemand enig idee??  benieuwd of iemand weet waar de foto genomen is trouwens
_________________________________________ oud is beter
|
10 nov 2011 18:43 |
|
 |
GoldenHands
|
Dan is er iets gebeurd met de home button. Als de iPhone uit staat en je 2 keer snel achterelkaar op de home button knop drukt krijg je het te zien. Dan kan je muziek luisteren zonder dat je het eerst aan moet zetten en de muziek app hoeft op te zoeken. Het knopje met een pijltje kan je kiezen als je via wifi verbonden bent met andere boxen via airport expres. Dan kan je de muziek van de iPhone op de gekozen boxen laten afspelen, wireless. Het is geen fout maar een hulpmiddel. Misschien een ander hoesje kopen? of juist een hoesje aanschaffen? www.beyzacases.com/ heeft elegante hoesjes....
_________________________________________ "Happiness is a choice that requires effort at times"
|
10 nov 2011 18:50 |
|
 |
GoldenHands
|
foto is genomen in Amsterdam, want daar heeft Vodafone wel bereik 
|
10 nov 2011 18:53 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
ah bedankt. je kunt ook snel bij het fototoestel viel me op. voor de belastende kiekjes.
_________________________________________ oud is beter
|
10 nov 2011 19:11 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
10 nov 2011 21:30 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
ben benieuwd of het nu opgelost. wil een 4S kopen maar door de batterijperikelen had ik dat ff op hold gezet totdat het opgelost is. Wellicht nu dus wel het juiste moment om m aan te schaffen
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
10 nov 2011 22:22 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
ik moet toegeven dat het via air handiger gaat dan met itunes, zo gepiept; pads en phone up to date
_________________________________________ Got coffee?
|
10 nov 2011 22:38 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
 Hiermee kun je je pas onderscheiden van de massa. Je kunt ook nog eens lekker hard de hoorn op de haak smijten als je een jan doedel aan de telefoon krijgt. Probeer dat maar eens met je smartphone 
|
13 nov 2011 10:47 |
|
|