Auteur |
Bericht |
GinnFizz
Porsche 997.1 S Cabrio handbakRetie
|
 Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Neen, maar stronteigenwijs Nederland (en trouwens ook België) zal altijd, al is het uit principe, zaken aanvechten en proberen terug te draaien. Al is het voor de kick. Dat je niet akkoord gaat, daar kan ik inkomen en aanvaarden. Dat je rechtszaken aanspant om je stronteigenwijze gelijk te halen getuigt van een ziekelijke profileringsdrang.
_________________________________________ No one needs it. Everyone wants it!
|
17 feb 2021 11:22 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
|
17 feb 2021 12:01 |
|
 |
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Dat iemand naar de rechtbank stapt om een dergelijk besluit aan te vechten kan ik begrijpen. Dat is een grondrecht in deze maatschappij en dat moeten we ook niet willen aantasten. Het gedrag van de wappies in de rechtbank was dan wel weer tenenkrommend... Totaal geen respect voor het feit dat er regels zijn in een rechtbank wie er wel of niet het woord mag doen op welk moment. En daarom maar de rechtbank gaan wraken Gelukkig is het met een sisser afgelopen, en nu afwachten of er een nieuwe spoedwet komt om de zaak correct te regelen. Laten we alsjeblieft met zijn allen ons stinkende best doen om zo snel mogelijk door deze K periode heen te komen.
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
17 feb 2021 12:04 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Exact. Vaccineren, vaccineren, vaccineren dus. De enige uitweg uit deze ellende.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
17 feb 2021 12:07 |
|
 |
Ewout
|
Ik heb zojuist de economie gestimuleerd. Had nog wat nieuwe schoenen nodig. Blijkt het uitverkoop te zijn. Gelijk maar wat paren Santoni's gekocht. Hoef ik daar geen nier voor te verkopen. 
|
17 feb 2021 12:09 |
|
 |
black-993
993-c2 ,2cv
|
Waarom krijg jij dan 3 vaccinaties ? gr Hubertus
|
17 feb 2021 13:13 |
|
 |
Ewout
|
Heb je hem wel eens gezien? 3 vaccinaties is nog zuinig!   Dit is zijn schoen, daarin kun je met je gezin rustig een middagje varen op de loosdrechtse plassen. Kun je nagaan hoe groot de rest is....
|
17 feb 2021 13:20 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Daar heb ik ook wel een foto van als je geïnteresseerd bent 
|
17 feb 2021 13:29 |
|
 |
Ewout
|
Bewaar die maar voor mw. Cazzo, dank je. 
|
17 feb 2021 13:34 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Daar hoor ik juist altijd van dat ‘t wat tegenvalt. 
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
17 feb 2021 15:09 |
|
 |
black-993
993-c2 ,2cv
|
Je kan zien dat die schoenen veels te groot zijn de afdruk van de grote teen zit ongeveer halve wege gr Hubertus
|
17 feb 2021 15:15 |
|
 |
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Ik begrijp niet dat mensen zo moeilijk doen zoals ik de beelden zag vd rechtszaken. Ik denk maar: mijn God heb je niets anders te doen ofzo om zo het systeem te verzieken....... Als je problemen hebt mbt avondklok dan ga je toch de straat op maar val mij niet lastig, laat staan je mij als zgn één van die 17 miljoen NL’ers noemt die er problemen ermee heeft.....  De kamer is de aangewezen plek, verstandige volksvertegenwoordigers die door ons gekozen zijn.
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
17 feb 2021 15:17 |
|
 |
redriver
Boxster 986 2.7 TiptronicMidden-Brabant
|
Zijn er niet meer landen in de wereld dan (buiten NL en B) waar men een rechtssysteem heeft met rechters, advocaten, aanklagers enz enz. ? Rechtzaken zijn er om juridische onduidelijkheden tussen partijen weg te nemen. Dit omschrijven als "je stronteigenwijze gelijk te halen" is een mening, het eindoordeel ligt bij een rechter.
|
17 feb 2021 16:55 |
|
 |
horn
PF #57
|
Ik ben van mening dat in een democratie een dergelijke rechtszaak aangespannen mag worden. Als de overheid te kort door de bocht is gegaan worden ze terug gefloten. Imho terecht, hoe goed of slecht die avondklok als maatregel ook is. Daar gaat het niet om. De overheid heeft dan het recht om in hoger beroep te gaan. En zo loopt het nu. Wat mij betreft precies zoals het in een democratie zou moeten lopen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 feb 2021 17:05 |
|
 |
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Leuk artikel vandaag in NRC over de Engeltjes. Gaat helemaal niet om Corona, zijn gewoon beroepszeikerds. Misbruik van de rechtstaat. Omdat het kan.
|
17 feb 2021 17:46 |
|
 |
GinnFizz
Porsche 997.1 S Cabrio handbakRetie
|
Ik woon in België en lees een Nederlands forum, daarover gaat het hier even. Het gaat over meningen inderdaad, dus ook over mijn mening.
_________________________________________ No one needs it. Everyone wants it!
|
17 feb 2021 17:52 |
|
 |
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
De “fluwelen revolutie” ... afschaffen van de tweede kamer en burgers door middel van referenda overal over laten mee beslissen. Koekoek.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
17 feb 2021 18:35 |
|
 |
giulia
|
Nou...was weer een verhelderend artikel. Compleet gestoord.
|
17 feb 2021 19:51 |
|
 |
hehe
Turrrrbo
|
Alsof wij niets beters te doen hebben dan het werk van de tweede kamer uit te gaan voeren middels referenda.
Wat een artikel, denk niet dat de NRC heel snel weer uitgenodigd wordt voor een kopje thee daar. Die quotes: Maar: „ik blijf realistisch” Zijn eerste prioriteit, zegt hij, is dat „de hele boel in elkaar stort”. Dit is dus gewoon een persoonlijke vete tegen de overheid.
Mijn vrouw is ambtenaar bij onze gemeente, die hebben af en toe ook van dat soort gasten. Die zo veel mogelijk WOB bezwaren indienen en onmogelijk grote hoeveelheden documenten opvragen. Als de gemeente te laat is met reageren op dit soort verzoeken hebben ze ook nog recht op een boete, die de gemeente hen dan moet betalen. Alleen als ze het al te bont maken wordt er via een rechter afgedwongen dat de gemeente niet meer hoeft te leveren.
|
17 feb 2021 20:24 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Zijn idd gestoord. Hier in de buurt zat Fort Oranje van Pa Engel. Vrijplaats voor randfiguren, criminelen en prostituees.
|
17 feb 2021 22:31 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
|
Is dhr Engel toch nog ergens goed voor 
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
17 feb 2021 23:42 |
|
 |
redriver
Boxster 986 2.7 TiptronicMidden-Brabant
|
Gelukkig zijn er nog mensen die kritisch durven blijven zijn : https://youtu.be/eHQHvUTr-cI
|
18 feb 2021 0:39 |
|
 |
erwin996
M140i
|
Er sneuvelen wel veel haaien voor die coronavaccins. Volgens Shark Allies, een milieuorganisatie die zich inzet voor de haai, zullen mogelijk 500.000 haaien geslacht moeten worden voor de productie van het coronavaccin. Haaienlever bevat een stof die de vaccins nodig hebben om een immuunreactie uit te lokken. De reactie van de Nederlandse regering: https://www.rijksoverheid.nl/binaries/r ... accins.pdfhttps://radio1.be/500000-haaien-worden- ... ronavaccin
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
18 feb 2021 1:32 |
|
 |
ATanis
993 4SGoedereede
|
Zeker. En dat je dan ook niet bang hoeft te zijn dat er iemand van de AIVD novitsjok in je onderbroek smeert omdat je maar lastig bent. 
|
18 feb 2021 9:47 |
|
 |
Pondje
Porsche 996 C2 MK1 1998Soest
|
Ons land gaat dus naar de “Haaien”, uit angst voor de corona-infectie, wat niet eens een A-status heeft! Alles moet wijken, jeugdwelzijn, onderwijs, geestelijke gezondheidszorg, MKB, voedselvoorziening arme landen, de vrijheid en klaarblijkelijk nu dus ook het millieu. De politiek geregistreerde massawerking voornamelijk gebaseerd op angst is zo zorgvuldig dat (bijna) iedereen kritiekloos de ingestelde beperkingen slikt en andersdenkenden veroordeeld tot gekkies/wappies. Angstaanjagend 
|
18 feb 2021 9:58 |
|
|