Auteur |
Bericht |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
ja dus? hopelijk zijn die allemaal heel tevreden met hun Mac en zal het hen jeuken of 5 mensen zo'n ding hebben of 5 miljoen mensen
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
15 nov 2011 22:09 |
|
 |
horn
PF #57
|
Huh? Ik dacht dat ik de enige met zo'n ding was... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 nov 2011 22:35 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
OSX als besturingssysteem ruim 10% wereldwijd. Daarbij wordt deze markt langzamerhand overgenomen door de mobiele devices zoals smartphones en tablets. En daar ligt het marktaandeel nog vele malen hoger. Niet slecht voor een bedrijf wat zelf de hardware en software ontwikkeld.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
15 nov 2011 22:52 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
In August 2011, Gartner estimated Apple's PC market share in US as 10.7% for Q2 2011. Apple's worldwide market share is not listed, because not in top 5; inferred to be 5% or below. Gartner's numbers include netbooks, but not media tablets such as the iPad. Total units in Q2 2011 from all vendors, ~85 million.[3]
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
15 nov 2011 23:08 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
barolo, waarom rijd je een Porsche en geen Nissan GT nogwat? ... beleving neem ik aan
en dat is nou net het verschil tussen een plastic samsung en een glazen iphone
want objectief gezien is die nissan misschien wel beter en veelzijdiger, maar het blijft een niksan
_________________________________________ Got coffee?
|
16 nov 2011 0:22 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Buiten de VS om valt het marktaandeel zeker een stuk lager uit. Ook niet zo gek natuurlijk want de serieuze verkoopaantallen worden alleen behaald in de rijkere landen. Merendeel van de andere landen wereldwijd hebben niet eens een fatsoenlijk dealernetwerk en internetverbinding dus is het hoofdzakelijk Windows wat er draait. Dat verklaard ook meteen dat wereldwijd ongeveer de helft van alle PC's draait op een oudere Windowsverie. Kijk je puur naar alle computers die wereldwijd online staan dan is het marktaandeel OSX 7%, IOS devices niet meegerekend. Daarnaast is het bekend dat een aanzienlijk deel van Applegebruikers z'n Mac beroepsmatig gebruikt op school, muziekindustrie en Grafische sector en om bepaalde redenen niet of nauwelijks op een netwerk aangesloten zitten en dus niet meegenomen zijn in de telling. Tel je trouwens alle Windows-gerelateerde computers mee die inmiddels op de schroothoop beland zijn dan daalt het aandeel Apple naar 0,1%. 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
16 nov 2011 0:56 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Als ik op iemand zijn Nissan GT een jaartje zou moeten passen, dan zeg ik geen nee. Als ik op iemands zijn iPhone 4s zou moeten passen, dan bedank ik hem, want ik heb een mooiere en betere HTC Sensation met metalen frame en 4.3 inch scherm 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
16 nov 2011 1:19 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
onverbeterlijk ik ga iCloudjes tellen 
_________________________________________ Got coffee?
|
16 nov 2011 1:32 |
|
 |
Jort
Groningen
|
Beleving is ook maar zo subjectief. Alhoewel, een stukje objectieve kwaliteitsbeleving.... 
_________________________________________ Tjolk.
|
16 nov 2011 2:25 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Het zal vast allemaal beter zijn met Android en wellict is HTC of Samsung inmiddels beter. Heb een paar HTC's gehad maar na de HTC Touch Pro 2 (die ik letterlijk het raam uit gesmeten heb) ben ik per toeval bij een iPhone 3G uit gekomen. Deed precies wat ik wilde zonder allerhande lastige fratsen uit te moeten halen. Daarna 3GS en een 4. Ipad 1 (gekregen), de kids beleven er de grootste lol mee en sinds de verhuizing is de stap wat groter naar de PC dus een iPad2 erbij. Geen ruzie meer tussen de kids wie nu een spelletje mag/kan doen en geen problemen meer wie het digitale krantje kan lezen bij de koffie 's morgens vroeg.
Tis geen koopje maar qua design vind ik Apple erg mooi. Voelt goed, werkt goed en iedere debiel kan ermee uit de voeten. Zelfs mijn moeder (65) snapt het en dat wil echt wat zeggen.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
16 nov 2011 2:30 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Edwin, wat is jouw mening over de Lumia 800 , de windows-phone?
|
16 nov 2011 4:21 |
|
 |
horn
PF #57
|
@ Delnoy: een volledige +1.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 nov 2011 7:59 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Ik heb al zitten spelen met een nieuwe Windows feun en was best wel onder de indruk. Ik zal mijn geld er niet op zetten maar denk dat Nokia met Windows het wel gaat maken. De HTC Touch Pro 2 heb ik nog steeds in bezit en die doet het nog steeds goed. Hij stamt wel uit een tijd, waar er veel meer problemen met het os en de apps waren. Apple was het eerste product met een stabiele smartfeun. Die credits moet ik ze wel geven.
|
16 nov 2011 11:13 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Als ik er nog eens eentje koop moet ie wel idiot-proof zijn.
|
16 nov 2011 11:23 |
|
 |
Wimpie77
|
Donders... Ik verslik mij in mijn glaasje appel thee...
_________________________________________ * * *
|
16 nov 2011 11:26 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Vermeld er ook even bij dat Apple verreweg de meeste winst boekt tov zijn concurrentie.
|
16 nov 2011 12:24 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Als je nu had gezegd dat Apple er 4 mio minder verkocht heeft omdat iedereen op de 4s heeft zitten wachten, dan had je een punt. 
|
17 nov 2011 1:05 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Waarom zou ik je dat moeten vertellen? Ik ga er vanuit dat je je link zelf ook wel eerst leest voordat je 'm post. En gezien je laatste post heb ik dat inderdaad goed ingeschat. 
|
17 nov 2011 1:59 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
De eerste bericht zijn bijzonder positief. (Tweakers) Alles bijeen kan de Lumia 800 met de top van de markt concurreren. Wie voor prestaties kiest, is op het Windows Phone-platform beter af met een HTC Titan. De compactere Lumia 800 zal echter voor de meeste mensen de aantrekkelijkste optie zijn - en ook de concurrentie met de toppers van andere platformen kan de Lumia 800, met zijn goede specificaties en zijn fraaie uiterlijk, vol vertrouwen tegemoet zien. 
|
17 nov 2011 16:33 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Dank je 
|
17 nov 2011 18:02 |
|
 |
horn
PF #57
|
Maar nu de hamvraag: Heeft hij de mogelijkheid om de datum op te slaan OP de foto die je met een Lumia 800 maakt? 
|
17 nov 2011 20:21 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Dat is bij mij idd wel voorwaarde... 
|
17 nov 2011 20:38 |
|
 |
Ewout
|
Momenteel wordt er bij tele2 reclame gemaakt voor zo'n samsung galaxy S2. Zou dat wat zijn? Ben gewoon geïnteresseerd hoor, zeg niet dat ik er gelijk eentje koop... http://www.tele2.nl/mobiel/abonnement/samsung/samsung-galaxy-s-2-zwart.html
|
20 nov 2011 9:20 |
|
 |
horn
PF #57
|
Mooi ding, vind hem wel groot...
|
20 nov 2011 9:59 |
|
 |
Ewout
|
Zou ie wel in m'n broekzak passen? Daar heb je wel een punt, ja 
|
20 nov 2011 10:03 |
|