Auteur |
Bericht |
redriver
Boxster 986 2.7 TiptronicMidden-Brabant
|
Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Stelling; De schijnbaar grenzeloze stupiditeit van het menselijk ras valt gelukkig in het niet in vergelijk met het mededogen van een enkele. Dit volk op deze prachtige ,wonderschone planeet in dit wonderbaarlijke universum, heeft bijna alles gedaan en doet nog steeds alles om de aarde, "anderen", zichzelf en de natuurlijke orde der dingen uit balans te brengen c/q te vernietigen. Schaamteloos, ijdel, karakterloos, koopziek en totaal de weg kwijt, heeft men vrije meningsvorming vermoord, rust en stilte uitgebannen en elk aanwezig gevoel van empathisch vermogen chirurgisch verwijderd. Geschaard achter banieren van diverse vlaggen, is men op weg naar de toekomst, een hemel, volmaaktheid, onsterfelijkheid. Ze lijken zichzelf niet te begrijpen wie ze werkelijk zijn in dit moment en leven een leven wat weinig meer met leven van doen heeft. Nu dreigen ze dat het na 2 maart ook nog niks wordt en dan na 2 maart toch een beetje versoepelen zodat iedereen weer een beetje optimistisch wordt. Het toegeworpen vrijheidsaalmoes zal in het hokje beloont worden met een rood kruisje bij de VVD en consorten. Na de verkiezingen kunnen ze dan weer vrolijk verder met de inperking van burgerrechten.
|
18 feb 2021 23:35 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Ga even liggen en denk aan iets leuks.
|
18 feb 2021 23:45 |
|
|
PTT
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110
ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4Koekhapper PBVH
|
Nog meer goed nieuws, De Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA heeft donderdagavond met succes de rover Perseverance op het oppervlak van Mars neergezet.
|
18 feb 2021 23:46 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Ik denk dat dit het enige uitje van redriver is. Gun hem nou die aandacht
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
18 feb 2021 23:55 |
|
|
black-993
993-c2 ,2cv
|
| | | | redriver schreef: Stelling; De schijnbaar grenzeloze stupiditeit van het menselijk ras valt gelukkig in het niet in vergelijk met het mededogen van een enkele. Dit volk op deze prachtige ,wonderschone planeet in dit wonderbaarlijke universum, heeft bijna alles gedaan en doet nog steeds alles om de aarde, "anderen", zichzelf en de natuurlijke orde der dingen uit balans te brengen c/q te vernietigen. Schaamteloos, ijdel, karakterloos, koopziek en totaal de weg kwijt, heeft men vrije meningsvorming vermoord, rust en stilte uitgebannen en elk aanwezig gevoel van empathisch vermogen chirurgisch verwijderd. Geschaard achter banieren van diverse vlaggen, is men op weg naar de toekomst, een hemel, volmaaktheid, onsterfelijkheid. Ze lijken zichzelf niet te begrijpen wie ze werkelijk zijn in dit moment en leven een leven wat weinig meer met leven van doen heeft. Nu dreigen ze dat het na 2 maart ook nog niks wordt en dan na 2 maart toch een beetje versoepelen zodat iedereen weer een beetje optimistisch wordt. Het toegeworpen vrijheidsaalmoes zal in het hokje beloont worden met een rood kruisje bij de VVD en consorten. Na de verkiezingen kunnen ze dan weer vrolijk verder met de inperking van burgerrechten. | | | | |
|
19 feb 2021 8:59 |
|
|
hehe
Turrrrbo
|
Leuk artikel in het AD over hoe ons grote empatische vermogen ons juist in de problemen aan het helpen is. klikVooral ook even het lapje tekst van Arman Girbes aanklikken, interessant leesvoer. Blijft natuurlijk ook wel de vraag in hoe verre de komende verkiezingen op dit moment het overheidsbeleid aan het beïnvloeden zijn. CBS bericht positief, maar Rutte durft geen risico te nemen met versoepelingen. Hopelijk wordt er richting 17 maart meer mogelijk.
|
19 feb 2021 10:33 |
|
|
horn
PF #57
|
de overgrote meerderheid vindt dat Rutte cs het prima doet. Ik verwacht niets heftigs van de verkiezingen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 feb 2021 11:32 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Dit soort afbeeldingen overspoelen het internet, dus ik weet niet wat er bij jullie geblokt wordt, maar het grote publiek is er helemaal klaar mee Kan nog wel even doorgaan, wordt vervolgd....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
19 feb 2021 12:23 |
|
|
Pacoloco
|
Mooi pamflet heb je gemaakt Steef Geintje natuurlijk.... Ik hoop wel dat je zelf ook inziet dat in ieder geval een deel van de tekst alleen geschreven is om het pamflet te vullen.
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
19 feb 2021 12:39 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Als je maar in de “goede” kringen verkeert dan kun je een hoop onzin ontvangen en verspreiden.
Over een hoop onzin gesproken. Die Pols kan het ook mooi verkondigen. Nee dat soort clowns zouden toch het land eens besturen. Dan zijn we ook mooi klaar.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
19 feb 2021 12:43 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Gelukkig laat de democratie zien welke kant het opgaat. Ik verwacht eerlijk gezegd dat de meerderheid vindt dat Nederland het naar omstandigheden nog netjes doet. En ik verwacht ook dat een klein deel van de Nederlanders het niet eens is met kabinet Rutte. Maar nogmaals, dat is democratie.
We gaan het meemaken.
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
19 feb 2021 12:52 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik denk dat je je daar ongelofelijk in vergist. De grootste schreeuwers zijn er inderdaad helemaal klaar mee. Dit zijn ook de mensen die zich op de social media roeren. In mijn omgeving (leef- en werkomgeving) worden mensen hard geraakt door de maatregelen, maar heb ik heel weinig mensen die 'er helemaal klaar mee zijn'. Iedereen baalt. Iedereen wil weer terug naar normaal. Maar het overgrote gedeelte begrijpt dat het lastig is om als regering maatregelen te nemen, is het lang niet met alle maatregelen eens (net als ik), heeft haar/zijn bedenkingen bij het effect van diverse maatregelen (net als ik) maar begrijpt dat er gehandeld moet worden en dat (een deel van) de bevolking ook beschermd moet worden. PVV en FvD schreeuwen ook om het hardst. Wil niet zeggen dat ze grote partijen zijn.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 feb 2021 13:14 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Dit is precies wat die willem engerd en z'n assistent de hele tijd roepen; 'het hele land', 'het volk', 'iedereen is er klaar mee'. Dat een deel van de bevolking deze mening volgt is helder, maar vind 't naïef als je denkt dat het een meerderheid is, laat staan meer dan dat. En dat blokken valt wel mee, daar ben ik nog niet achter hoe ik ervoor kan zorgen dat dit soort plaatjes voor mij geblokt worden.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
19 feb 2021 13:17 |
|
|
hehe
Turrrrbo
|
Dat bedoel ik niet. Zou leuk zijn als een week voor de verkiezingen Rutte aankondigt dat door het geslaagde regeringsbeleid en de medewerking van alle kiezers het mogelijk is weer wat te versoepelen. Maar we gaan het meemaken, ben het eens met jouw bovenstaande bericht, mijn stem krijgt Rutte toch wel weer.
|
19 feb 2021 13:19 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Ik kom uit een VVD/ondernemersnest, en we stemmen al jaren niet meer op VVD. Dit hoor ik juist van steeds meer ondernemers (uit mijn omgeving), dus inderdaad maar even afwachten wat de verkiezingen laten zien..... @Pacoloco: welk deel van die tekst klopt er dan niet?
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
19 feb 2021 13:29 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Mijn stem ook. Rutte is by far de meest geschikte leider van ons land in deze uiterst moeilijke periode. Vind het wel schokkend dat de PVV zo hoog in de peilingen staat, mogelijk tweede partij van NL...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
19 feb 2021 13:36 |
|
|
erwin964c4
|
Samenzwering tegen de Nederlandse bevolking vind ik dan een beetje ver gaan,voor de rest kan ik me er wel in vinden en klopt in ieder geval dat de energie nota inmiddels voor bijna 50 % uit belastingen en heffingen bestaat. Wat mij verbaasd dat niemand het heeft over de effectiviteit van het vaccin,welke fabrikant het dan ook gemaakt heeft... . Een zwager van mij heeft jaren als ic verpleegkundige gewerkt en is een jaar of 5 geleden overgestapt naar de ambulance,als ambulancebroeder dus. Hij heeft inmiddels 2 keer corona gehad en had het de 1e keer heel zwaar,maar hij hoefde nog niet naar het ziekenhuis. De 2e keer was afgelopen december en hij heeft nog steeds geen smaak en reukvermogen. Zijn collega's (15) werden afgelopen januari ingeënt met het vaccin ,hij niet want je moet een maand corona vrij zijn om desbetreffende inenting te krijgen. Maar wat schetste zijn verbazing,van de 15 die ingeënt werden kregen er 8 corona waarvan er 5 opgenomen moesten worden in het ziekenhuis en 1 ervan op de intensive care terecht is gekomen. Dus hij ziet af van inenting tegen het corona virus. Het rare van dit hele verhaal is dat het niet in het nieuws geweest is. Dus ik vraag mij echt af hoe objectief de nieuwsverslaggeving is. Dus er is meer dan we voorgeschoteld krijgen,en helaas niet zo positief.
|
19 feb 2021 13:49 |
|
|
Pacoloco
|
Allereerst zeg ik dat niet maar samenzweringtegen tegen het Nederlandse volk is wellicht een tikje overdreven. Waar ik eigenlijk op doelde was bijv. 1000 miljard aan klimaatplannen. Ik hoop dat het klopt. Zou voor mij een reden zijn Rutte aan te vinken in het hokje.
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
19 feb 2021 14:26 |
|
|
ATanis
993 4SGoedereede
|
Steef zit vast in de fabeltjesfuik. Als je die onzin wil zien dan vind je het ook. Wat betr de VVD, elke partij is opgeschoven naar links, vvd ook. Staan ook een paar nikszeggende oneliners in het programma, zwaarder straffen, minder immigratie en minder Europa. Dat zijn ervergreens voor de conservatieve stemmers. Dat zou mij niet tegenhouden om weer op Rutte te stemmen. Vaccinatie plicht, domweg het huidige RIVM beleid 100% volgen, het pure machtsmisbruik omtrend de avondklok, tja Maar ja wie zou het beter doen dan Rutte, ik weet het niet.
|
19 feb 2021 14:30 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Niemand...
|
19 feb 2021 14:38 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Ben ze ook nog niet tegengekomen. Wel een aantal populisten die het graag zouden willen.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
19 feb 2021 14:46 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
+1 Hoef je echt niet met hem eens te zijn maar hij is de enige die met links naar rechts kan samenwerken en met zijn team er staat, en dat een hele tijd. Je moet meebesturen en verantwoordelijkheid nemen dan toon je leiderschap......
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
19 feb 2021 14:51 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Dat dus. Regeren in NL is ook compromissen sluiten want niet 1 partij krijgt de meerderheid. Water bij de wijn, vuile handen maken, fouten maken etc het hoort er allemaal bij/ is onvermijdelijk. Kan me dan ook mateloos storen aan zon Wilders of Marijnissen die never nooit regeringsverantwoordelijkheid zullen dragen, maar wel onzin staan te roepen vanaf de zijlijn.
|
19 feb 2021 15:03 |
|
|
Andre911Carrera
08-2020 996 Carrera 3.4 2001
08-2021 997 Carrera S 2006
11-2021 997 Carrera 2004
03-2024 MacanZoetermeer
|
Bedoel je dat ze dat zelf niet willen of dat ze door blokvorming van de andere partijen niet in de gelegenheid gesteld zullen worden?
|
19 feb 2021 16:33 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Beiden....
|
19 feb 2021 17:49 |