hangt ervan af. krijg jij een Ipad in je broekzak? Dan zal die gallaksie ook wel passen...
Ik zeg - proefritje!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
20 nov 2011 10:47
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
Zo, ik maakte hier thuis weer wat los. Ik deelde TOTMBO zojuist mee dat ik misschien binnenkort de stap naar de 21ste eeuw op telefoongebied ga maken.
"Ja zeg, mijn abbo wordt in feb. weer verlengd en dan mag ik ook zo'n telefoon uitzoeken en twee van die dingen vind ik echt onzin"
""Je hebt helemaal gelijk lieverd, krijg jij mijn pre-paid telefoon en neem ik die nieuwe wel, krijg je van mij elke maand een tientje beltegoed".
Over een half uurtje maar weer eens beneden kijken of ze wat is afgekoeld. Idee viel niet zo in goede aarde geloof ik
20 nov 2011 12:12
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
20 nov 2011 12:19
Ewout
Nieuwerkerk a/d IJssel
TOTMBO is inmiddels weer rustig. Het worden gewoon twee smartphones met abo. Nu moet ik me echt in de materie gaan verdiepen om te kijken wat in mijn geval de beste keuze is. Belangrijk voor mij: goedkoop internetten in het buitenland, routes van internet kunnen downloaden, evt flitsinfo. Begreep van wolf dat dit via de telefoon niet duur is.
Er was iets met bomen en een bos
20 nov 2011 12:56
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)
Rotterdam
Ewout schreef:
Belangrijk voor mij: goedkoop internetten in het buitenland
Als je dat hebt gevonden, dan houd ik mij ook aanbevolen!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
20 nov 2011 13:07
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
dit gebruik ik icm een mifi in italië, ze hebben ook andere landen in hun pakket
Aanbod van tele2 is goedkoop, maar zelf de telefoonkopen en hier dan een los abbo bij kopen is goedkoper. En in velen gevallen ook per maand opzegbaar. Internetten in het buitenland, is meestal erg duur. Wil je het hebben om te kunnen gebruiken tijdens het rijden of als je ergens bent. In het laatste geval kun je veel beter gebruik maken van een hotspot. In het eerste moet je echt goed gaan zoeken, gebruik je het binnen europa is het nog wel te doen. Ga je er gebruik van maken buiten europa wordt het allemaal erg duur.
Heb zelf van de zaak een paspoort abbo van vodafone. Kosten 80 euro per maand. In nederland geen limiet, in europa de 1st 200 mb gratis erna 1,95 per MB. Buiten europa voor de paspoort landen 1,95 per MB maar in de states bijvoorbeeld 5,95 per MB. Maak hier dan ook bijna geen gebruik van.
In mijn ogen gewoon diefstal, wat kost het nu extra om ergens anders 1 Mb te downloaden!!!!!!
Maar ja hebben op dit moment geen ander abbo bij vodafone, zoals ze mij verteld hebben.
_________________________________________ Mvg,
René
20 nov 2011 13:12
Ewout
Nieuwerkerk a/d IJssel
Het gaat in mijn geval om internet binnen europa. De optie van marco is misschien een idee. Telefoon zelf kopen en dan een abbo op maat is misschien handig. Ik bel niet veel.
20 nov 2011 13:24
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTS
werkt echt super icm mifi; ipad, iphone, laptop alles kan daar verbinding mee maken voor nog geen 3 cent per mb
Er komt in Zweden ook nog een normale PC te staan. Kan ik daarmee dan ook op het internet. Sorry, digibeet
20 nov 2011 13:42
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)
Rotterdam
Ewout schreef:
Ook met android-besturingssysteem?
Barolo:
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
20 nov 2011 13:43
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)
Rotterdam
Marco schreef:
werkt echt super icm mifi; ipad, iphone, laptop alles kan daar verbinding mee maken voor nog geen 3 cent per mb
Toch blijf ik vinden dat € 39,95 voor 1GB aan data echt nergens over gaat! Daarom huur ik eigenlijk alleen nog maar huizen met WIFI of boek hotels met WIFI.
Steeds meer initiatieven met (gratis) WIFI, zoals hier in Zeeland. In het buitenland ook al steeds meer free WIFI spots Als er een landelijk dekkend WIFI netwerk komt, dat zou het verdienmodel van KPN, Vodafone en T-Mobile wel eens volledig op z'n kop kunnen zetten. Dat kan al als iedereen zo'n FON apparaatje aanschaft en op zijn router aansluit.
20 nov 2011 13:57
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTS
Fon heeft een vriend van me ook Ik gebruik mifi ook gewoon als back-up optie, voor de rest pik ik de aanwezige wifi op. Tot nu toe 1x echt nodig gehad en dan ben je blij dat je het hebt, zeker als je zakelijk aan het spijbelen bent
alles waar je een normale wifi mee op kan pikken, zelfs android
Even een voorhouden.
Weten jullie dat er hier genoeg mensen net zo over Android denken dan Barolo over Apple. Dus zeik alstublief niet meer als hij jullie Apple afzeikt want jullie zijn net zo erg.
Verder heeft hij momenteel wel een punt, want de 4S doet het echt heel erg slecht. Zal wel komen omdat Steve er niet meer is, maar als ze door gaan houden ze niet meer volgers over.
Zoals al eerder door mij aangegeven. Of het op dit moment nu een IOS is of Android het zijn beide fantastische systemen. En waarschijnlijk over 6 maanden staat hier gewoon windows mobile bij.
Indien Nokia en Microsoft de markt net zo agressief gaan benaderen als Samsung dit met Andriod en hun smartpfones gedaan heeft, gaat het zeker gebeuren dat veel mensen voor dit OS gaan kiezen.
René
20 nov 2011 14:57
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Citaat:
want de 4S doet het echt heel erg slecht
Valt toch wel mee
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
20 nov 2011 15:12
MY00
Cayman S
Volgens mij gaat er een heel groot % terug binnen de 1st week na in gebruik name. Zoveel zelfs dat Apple veel fouten maakt met ophalen en nieuwe toestellen verstrekken. Veel mensen hebben nu 2 toestellen terwijl 1st het toestel met een gebrek opgehaald dient te worden en indien deze bij Apple binnenkomt een vervangend toestel opgestuurd wordt.
Wat ik vreemd vind is dat de eigenaren veel verschillende klachten hebben. Maar ik kan binnenkort uit ervaring spreken hebben er 3 besteld voor op de zaak.
René
20 nov 2011 15:27
barolo
3.2S
010
horn schreef:
hangt ervan af. krijg jij een Ipad in je broekzak? Dan zal die gallaksie ook wel passen...
Ik zeg - proefritje!
Gaat de ene verstokte Nokia gebruiker de andere verstokte Nokia gebruiker adviseren? Het moet nie gekker worden.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
20 nov 2011 15:32
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en II
Amsterdam
Heden privé een Nokia Lumia 800 besteld, ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Zakelijk gebruik ik HTC desire z met toetsenbord en die bevalt niet altijd.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
20 nov 2011 16:23
Pascal
‘64 Kever
MY00 schreef:
Volgens mij gaat er een heel groot % terug binnen de 1st week na in gebruik name.
Hier nul klachten, accu gaat lang mee (langer dan voorheen, ook op een "normale" 4 trouwens)... Lang leve het internet, waar het percentage "klachten" aanzienlijk hoger is dan het percentage "tevreden gebruikers"....
20 nov 2011 22:50
Ewout
Nieuwerkerk a/d IJssel
Fon, mifi, wifi, bifi, pfff...
20 nov 2011 23:09
MY00
Cayman S
Pascal schreef:
Hier nul klachten, accu gaat lang mee (langer dan voorheen, ook op een "normale" 4 trouwens)... Lang leve het internet, waar het percentage "klachten" aanzienlijk hoger is dan het percentage "tevreden gebruikers"....
Dit is natuurlijk alleen maar zo bij Apple producten.
Maar het is toch erg vreemd dat de service er momenteel een zooitje van maakt mbt het omruilen van 4s'en.
Maar zoals reeds gemeld, komen er 3 binnenkort naar de zaak toe. Zal de bevindingen hierover melden. De 3GS'en welke we hebben werken prima. Maar ja dat doen de Android systemen ook.
René
20 nov 2011 23:35
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Mwa, weinig ervaring met andere toestellen. Heb al een paar jaar appeltjes. Toen de 4 uitkwam was er ook een boel gezeur. Nooit echt last van gehad. Wel met IOS 5 erg snel de batt. leeg maar met 5.0.1 al beduidend beter. Ca. 3 dagen bij normaal gebruik. Toch niet heel slecht dacht ik zo. Vrouw heeft op de oude 3GS sinds de update wel wat problemen met het spontaan uitvallen en herstarten. Kan ook de leeftijd zijn en het wat minder zorgvuldig gebruik. Ding wordt in de tas gesmeten en overal maar neer gekwakt. Bevordert de levensduur niet echt lijkt me. Desalniettemin gaat hij toch al 3 jaar mee zonder noemenswaardige problemen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum