Auteur |
Bericht |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
 Re: Maak de zin af...
er geen grotere lol is dan onderbroekenlol 
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
21 feb 2010 19:47 |
|
 |
piwis
|
en die zakt me nu wel een beetje af omdat
_________________________________________ "Das Leben ist eine Krankheit, die ganze Welt ein Lazarett, und mein Porsche ist mein Artzt"
|
21 feb 2010 19:52 |
|
 |
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
het nodig is met die lenteknobbel daar
|
21 feb 2010 19:56 |
|
 |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
maar daar komt snel, hééél snel verandering in wanneer Femke en Agnes van links oprukken richting...
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
21 feb 2010 21:12 |
|
 |
piwis
|
tortelduivenbankje naast het torentje van Jan Peter zodat JP hun kan begluren terwijl zij 2 en lekker..
_________________________________________ "Das Leben ist eine Krankheit, die ganze Welt ein Lazarett, und mein Porsche ist mein Artzt"
|
21 feb 2010 21:16 |
|
 |
amandus
Timeless
|
zodat Hamer "de Neus" Bos gaat rimmen met haar nobele reukorgaan waarop onze Bos .. 
_________________________________________ Timeless objects
|
21 feb 2010 21:35 |
|
 |
ludo
993 2S 1997alphen aan den rijn
|
rimmen nog net even in het ziekenfondspakket stopt
|
21 feb 2010 21:42 |
|
 |
piwis
|
zodat de Neus niet langer haar reukorgaan in zaken van anderen kan stoppen want...
|
21 feb 2010 22:02 |
|
 |
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
dat is zeer onbeleefd, net zoals het onbeleefd is om zonder enige aanleiding op iemand af te lopen en heel hard
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
21 feb 2010 22:09 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
een kaakstoot uit te delen, wat op het forum enkel in woorden gebeurt, zoals bijvoorbeeld
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 feb 2010 22:35 |
|
 |
JMS
|
|
21 feb 2010 22:37 |
|
 |
piwis
|
hier as we speak maar er geen pijn van overhouden en dat is...
|
21 feb 2010 22:37 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
niet altijd een waarheid als een koe. Woorden kunnen net zo goed raken als een kaakstoot en de pijn blijft ook nog langer. Zou er wel eens een paar willen uitdelen aan
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 feb 2010 22:39 |
|
 |
piwis
|
een paar ministers omdat ze denken dat ze..
|
21 feb 2010 22:41 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
net als een aantal P rijders, erg veel kennis hebben van
|
21 feb 2010 22:42 |
|
 |
piwis
|
bepaalde onderwerpen die Sigrid nu bekend gaat maken omdat...
|
21 feb 2010 22:45 |
|
 |
JMS
|
ze daar nu eenmaal erg van op de hoogte is want
|
21 feb 2010 22:46 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
(jij daar blijkbaar behoefte aan hebt en het niet zelf kan bedenken. Maar daar is dit topic niet voor, dus daar kun je heel lang op wachten. Gaan we dus verder met de overeenkomsten tussen ministers en P rijders, die)
JM is me alweer voor
.....de pb's, telefoontjes en ontmoetingen houden me op de hoogte van zoveel zaken dat ik er een boek over zou kunnen schrijven. Echter zou dat betekenen dat ik daarna niet meer veilig de straat over kan en om dan de vergelijking te krijgen met een zeker kamerlid met vreemd haar, daar moet ik echt niet aan denken. Dus,
|
21 feb 2010 22:49 |
|
 |
JMS
|
vreemd haar of niet , we gaan er voor omdat
|
21 feb 2010 22:52 |
|
 |
piwis
|
trekken we ons niks aan van dit lik op stuk beleid en gaan gewoon door want ik heb g1 behoefte aan die serieuze dingen op een besneeuwde zondagavond maar..
|
21 feb 2010 22:53 |
|
 |
piwis
|
de ontluizingskuur voor iedereen bereikbaar is, ook zonder ziekenfondspakket dus..
|
21 feb 2010 22:54 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
aan uitgekookte ego onderbroekenlol, die ik kan missen als
|
21 feb 2010 22:55 |
|
 |
JMS
|
een lenteknobbel waarvan 
|
21 feb 2010 22:58 |
|
 |
piwis
|
de aanwezigheid op dit moment op het forum erg geschuwd wordt net zoals..
|
21 feb 2010 23:00 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
betweters, taalkundigen, fietsliefhebbers, reclamemakers, eigenwijzen, en mij  Maar zolang ik niet voor eeuwig afgestraft wordt zal ik blijven posten net zolang tot
|
22 feb 2010 0:30 |
|
|