Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 07 apr 2025 5:50

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
MY00 schreef:
Pascal schreef:
Hier nul klachten, accu gaat lang mee (langer dan voorheen, ook op een "normale" 4 trouwens)... Lang leve het internet, waar het percentage "klachten" aanzienlijk hoger is dan het percentage "tevreden gebruikers".... :idea:
Dit is natuurlijk alleen maar zo bij Apple producten. :wink:
Ik heb mijn zin nog 3x gelezen, maar dat zeg ik echt niet! Dus ook met een knipoog geen woorden in mijn mond leggen he ;)

MY00 schreef:
Maar het is toch erg vreemd dat de service er momenteel een zooitje van maakt mbt het omruilen van 4s'en.
Ken de verhalen niet (lees ze ook niet en zoek er ook niet naar), maar vreemd is het wel. Overigens, gok dat het niet in handen van Apple zelf is, al is dat geen excuus natuurlijk ;)

21 nov 2011 11:49
Profiel Facebook 
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
eerst een nieuwe en dan pas de oude ophalen?
ik ken slechtere varianten voor de klant zeg maar...

21 nov 2011 11:58
Profiel WWW Facebook 
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Pascal schreef:
MY00 schreef:
Pascal schreef:
Hier nul klachten, accu gaat lang mee (langer dan voorheen, ook op een "normale" 4 trouwens)... Lang leve het internet, waar het percentage "klachten" aanzienlijk hoger is dan het percentage "tevreden gebruikers".... :idea:
Dit is natuurlijk alleen maar zo bij Apple producten. :wink:
Ik heb mijn zin nog 3x gelezen, maar dat zeg ik echt niet! Dus ook met een knipoog geen woorden in mijn mond leggen he ;)

MY00 schreef:
Maar het is toch erg vreemd dat de service er momenteel een zooitje van maakt mbt het omruilen van 4s'en.
Ken de verhalen niet (lees ze ook niet en zoek er ook niet naar), maar vreemd is het wel. Overigens, gok dat het niet in handen van Apple zelf is, al is dat geen excuus natuurlijk ;)

Precies, Samsung is een belangrijke leverancier van bepaalde onderdelen voor de iPhone. Je moet er toch niet aan denken als zo'n bedrijf zelf met een mobiele telefoon op de proppen zou komen hè? :^:

21 nov 2011 13:31
Profiel
3.2S
010
Oh, daarom lijken die lelijke Samsoengs zo veel op die appeltjes.

21 nov 2011 18:04
Profiel WWW
3.2S
010
Deze week heb ik de app van de week geschreven voor AndroidWorld. De TVGiDS.TV 2.0 en heb deze de maximum 5 sterren gegeven en dat gebeurt niet vaak. Één va de reacties schrijft: eindelijk overgestapt naar android, maar tvgids.tv hoef ik gelukkkig niet te missen en nog gratis ook, was al bang dat ik opnieuw kon betalen. :thumleft:

06 dec 2011 19:15
Profiel WWW
Noord-Brabant
Handige App. Ik gebruik 'm al een tijdje op m'n iPad en iPhone en sinds vandaag de nieuwe gratis versie uit de AppStore gehaald. Fijn dat de ontwikkelaars ook aan de minder bedeelden onder ons hebben gedacht door een bèta-versie uit te brengen voor de Android toestellen. :mrgreen:

06 dec 2011 21:51
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

06 dec 2011 22:02
Profiel
Moderator
PF #57
helaas, welke app, site of papieren gids je ook gebruikt - er is niks leuks op de kwelbuis. hoogstzelden... :evil:

06 dec 2011 22:30
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Gelukkig is er Spotnet. :thumleft:
Maar dat is ook niet zalig makend. :bang:

06 dec 2011 22:37
Profiel
Noord-Brabant
horn schreef:
helaas, welke app, site of papieren gids je ook gebruikt - er is niks leuks op de kwelbuis. hoogstzelden... :evil:

Ach ja, die vonkendoos. Doe Maar zong er al over hè. Voordeel van al die Apps en dergelijke is wel dat je weer effe afleiding hebt. :mrgreen:

06 dec 2011 23:10
Profiel
3.2S
010
Nederland van Boven en Frozen Planet (9,5 op de IMDB) vond ik toch wel de moeite waard en Totmbo wil natuurlijk die opsporingverzocht idioten zien. Zitten ze achter knulletjes met vuurwerk aan. :scratch:

07 dec 2011 0:04
Profiel WWW
‘64 Kever
9.5 op IMDB betekent meestal een film die een ongelooflijk zwaar verhaal heeft. Kan mooi zijn, maar wil ik meestal niet op mijn "even lekker TV kijken" avondje zien.. (wacht, TV kijken, da's die grote monitor, waar je niet met een toetsenbord en muis op kan werken toch? :cheesy: )

07 dec 2011 11:05
Profiel Facebook 
Eiphone 4s wit gekocht voor mijn dochter van 2,5! Als kerstcadeau!

07 dec 2011 12:40
Profiel
Moderator
PF #57
:bang: :bang: :bang: :mrgreen: kakker.

07 dec 2011 12:52
Profiel
Noord-Brabant
En nu maar hopen dat ze het niet gaat verwarren met haar iPod Touch.

07 dec 2011 12:54
Profiel
Ze wil graag bellen maar met haar Ipad kan ze alleen skypen... En het staat zo raar om zo een Ipad zo groot als een Samsoeng tegen je oor te houden!

07 dec 2011 12:57
Profiel
981 Boxster GTS
Wimpie77 schreef:
... En het staat zo raar om zo een Ipad zo groot als een Samsoeng tegen je oor te houden!

Wat is er mis met mijn Samsoeng Galaksie Es 2 :?:

07 dec 2011 22:03
Profiel
Te groot... Als mijn dochter van 2,5 dat ding tegen haar oor houd is het te vergelijken alsof ik een 86cm breedbeeldbuis tegen mijn oor houd.

09 dec 2011 10:34
Profiel
3.2S
010
En zo spreek je Samsoeng uit....

09 dec 2011 18:35
Profiel WWW
Cayman S
Gisteren 3 iPhones 4S binnen gekregen. Toevallig hadden we ook een Galaxy S II en een nokia lumia 800 er bij liggen. Dus een test kon niet uitblijven.

De eerste indruk:
Indien je naar de toestellen kijkt zit de 4S er het meest robuust uit, nadeel hiervan is dat hij ook gelijk het meest gedateerd eruit ziet.
Nokia ziet er erg goed uit, alleen is het schermkleiner dan die van de SII en deze heeft toch wel een heel mooi formaat.

IOS en Android zijn in mij ogen geheel gelijk in gebruik. Met een Android telefoon kan dan wel meer, maar had tijdens de "test" geen waarde.
De Nokia heeft een geheel ander interface wat echt anders is en er erg goed uitzag. Maar er dienen nog wel enkele updates te komen wil het allemaal "prefect" worden.

Snelheid:
Hier in was de SII echt heer en meester, maar als je het hebt over 0.5 seconde wachten of 1 seconde wachten hebben we het volgens mij nergens over. (hoe zat het ook al weer met de 0-100 verschil tussen de gewone carrera en de S :lol: )

Conclusie:
Onze voorkeur gaat uit naar de SII, dan de Nokia en als laatste de 4S. De 4S staat vooral op de laatste plaats omdat deze in onze ogen behoorlijk gedateerd eruit ziet en het scherm te klein is.

René

10 dec 2011 9:35
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
MY00 schreef:
Conclusie:
Onze voorkeur gaat uit naar de SII, dan de Nokia en als laatste de 4S. De 4S staat vooral op de laatste plaats omdat deze in onze ogen behoorlijk gedateerd eruit ziet en het scherm te klein is.

:thumleft: :res:
Gedateerd is een kwestie van design. Een japanse motor is na een jaar ook gedateerd vanwege gewijzigde kleurstelling of model, terwijl een Harley-Davidson tijdloos blijft met hetzelfde design ;)
Afmetingen van de 4S zijn ook kleiner dan van de SII. Je kiest dus niet alleen voor het formaat van het scherm, maar ook van het toestel. Zoals eerder gezegd vind ik de iPhone groot genoeg en zou ik geen groter toestel willen.
Als het goed is wordt maandag mijn 4S geleverd :cheers: Afbeelding

10 dec 2011 11:15
Profiel
Cayman S
Dan heb je zeker een goede keuze gemaakt. Het zijn momenteel allemaal erg goede toestellen en als je het scherm van de 4S groot genoeg vind of de andere te groot is het een toestel waar je en tijdje veel plezier aan zult beleven.

René

10 dec 2011 13:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Ook hier komt maandag de 4s binnen, ben benieuwd naar de verschillen met mijn huidige 3. :mrgreen:

10 dec 2011 13:20
Profiel
PorscheForum Rakker
924 80 wit EX. 924 80 rood
Amersfoort
dat scheelt met name kwa snelheid enorm ik ging van een 3GS naar een 4S een week geleden maar zou niet meer terug willen kwa snelheid.
de vorm van de 3 beviel mij wel meer maar de 4S went wel snel.

10 dec 2011 13:49
Profiel
‘64 Kever
MY00 schreef:
Snelheid:
Hier in was de SII echt heer en meester, maar als je het hebt over 0.5 seconde wachten of 1 seconde wachten hebben we het volgens mij nergens over.
Interessant, waar test je dan mee? Of gewoon "hoe het voelt"? Vind dit wel een interessante vergelijking namelijk. Collega heeft een HTC met Windows Mobile, voor mijn gevoel zit ik daar altijd UREN te wachten voor iets start... Hetzelfde met een collega met een Android toestel, die moet altijd "even opzoeken"... Dat tweede is natuurlijk "inrichting", maar voor mij gevoel is het allemaal net een stap meer zegmaar... (is mijn gevoel!)...

Dus vandaar, hoe heb je snelheid vergeleken? Interessant ;)

10 dec 2011 14:04
Profiel Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 100  Volgende