Auteur |
Bericht |
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Woon net in een nieuw huis en dus is ook de straat nog niet af en staat alles onder water.....
Er zwommen 2 eenden door de straat vandaag 
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
01 okt 2008 21:42 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
01 okt 2008 22:00 |
|
 |
horn
PF #57
|
Na een hele dag kloteweer en regen thuiskomen en dat dan na 5 minuten de zon doorbreekt en precies een half uurtje blijft. Precies genoeg om een half uurtje open te rijden. Thuiskomen, dak dicht, naar binnen lopen. En huppetee, daar was de regen weer... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 okt 2008 0:09 |
|
 |
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Ik ben vorige week met m'n pa naar het Australian rules (footy) geweest.
Om aan hem te zien dat ie de reis van z'n leven heeft en het hier faaaantastisch vind..... dat is niet in geld uit te drukken.
En toen ik met twee biertjes terug kwam bij onze stoeltjes moest ik erg glimlachen om z'n blije hoofd; Ouders, het zijn soms net kinderen.... 
|
02 okt 2008 8:42 |
|
 |
Wimpie77
|
Daar komen ook de kinderen weer...
Vanochtend werd ik door mijn eigen zoon van 2 uit bed getrapt omdat papa moest douchen en Noah moest slapen op de plek van papa! En dan uitlachen!!! Heerlijk!
Ik ga aankomend weekend met mijn werk naar Valencia en dan moet ik mijn lieve mannetje en vrouwtje 3 nachten missen... Dit soort momenten neem ik dan lekker mee!
_________________________________________ * * *
|
02 okt 2008 11:12 |
|
 |
Wimpie77
|
Fantastisch!!! Mijn ouders hebben alle twee gewerkt toen ik klein was... Op zich niet erg, want ik was na school altijd bij mijn tante! Mijn ouders zijn allebei erg nette mensen. Sinds zij een kleinzoon hebben zie ik ze samen met hem door de aarde rennen in de tuin, op de grond liggen stoeien, alle drie smerige kleding en uiteraard een grote glimlach bij allemaal!  Heerlijk!!!
|
02 okt 2008 11:17 |
|
 |
horn
PF #57
|
Tja, en dan schrijft iemand anders "als ik geen geld heb kan ik geen leuke dingen doen..." 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 okt 2008 17:45 |
|
 |
Wimpie77
|
Misschien bedoelde hij toch wel: "Als ik geen geld heb, kan ik niet de dingen doen die ik graag zou willen doen..."!
Ach ja... Je kan je er druk om maken en dat doe ik dan ook!
En daarna dan stop ik!
|
03 okt 2008 9:41 |
|
 |
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
Net belde mn vrouw dat er een busje achteruit kwam zetten tegen de voorkant van de gezinsbak  en zij stond stil en had niets
over twee dagen bij de reparateur voor de taxatie van de schade geschat 1000 euro bumper inelkaar en Van loopt aan.
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
06 okt 2008 16:34 |
|
 |
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Heb niet veel technische kennis, maar ik denk dat de Fan aanloopt.
BTW, is dat je glimlach van vandaag ? zou eerder denken je traan.
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
06 okt 2008 16:39 |
|
 |
LeoH
Amsterdam
|
Zij had niets....is een glimlach waard 
|
06 okt 2008 16:46 |
|
 |
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
je hebt gelijk outletvalve talenknobbel en technische-knobbel gaan vaak niet goed samen
Er was een Van tegen de Fan aangereden zeg maar
Voordeel is wel ik alles zelf kan repareren incl het spuiten
houden dus nog als het mee zit wat muntjes in de knip 
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
06 okt 2008 16:53 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Die van liep er toch ook tegenaan. 
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
06 okt 2008 16:55 |
|
 |
zuugnap
|
Tijdens de Eifel tour liep mn koppelings pedaal te donderjagen , goed ik naar PCG en druk weer erop gezet , afgelopen weekend dacht ik dat ding zit me niet lekker dus ik de auto eens lekker snel op Sport en goed door de schaltweg verkurzung draaien en ja hoor het was weer flut!! ik PCG gebeld met freek, die heeft ondanks het poepdrukke schema daar toch maar even geregeld dat er binnen 1 dag de boel weer fiks was. TOP dat is service waar ik op spin , dus gisteren reed ik met een heeerlijke glimlach weer het terrein af!! op naar ST Tropezzz! 
|
08 okt 2008 8:18 |
|
 |
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
08 okt 2008 9:57 |
|
 |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
hoe groot is de kans, dat als je aan het fietsen bent, er een inbreker op je valt ?????
deze morgen (rond 05.00 u) toen ik naar m'n werk aan het fietsen was,
hoorde ik een alarm afgaan ( ik dacht, zal weer een vals autoalarm zijn zeker ??)
daarna hoorde ik ergens vanboven (reed naast de omheining van de GAMMA (Kampenhout)) lawaai,
en vlak voor mijne fiets springen 2 mannen op de baan......
verschieten !! (en ik roep dan nog : zie eens wa ge doet !!)
bijna gevallen, en toen ik achteromkeek zie ik die 2 kerels achter me lopen
2 x harder trappen en ik had zo wat meters voorsprong natuurlijk
'k heb ze eens goed bekeken
op het werk aangekomen de politie gebeld, en daar wist men te vertellen dat ze die 2 hadden opgepakt
ik mag ze morgen gaan identificeren......
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
08 okt 2008 16:15 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Verschieten is verschrikken in het (Zeeuwsch-)Vlaams.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
08 okt 2008 16:44 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Broek vol? 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
08 okt 2008 16:45 |
|
 |
LeoH
Amsterdam
|
Of je verdedigen ? 2 getuigen die een vluchtende fietser hebben getracht aan te houden
Mooi verhaal.
|
08 okt 2008 17:03 |
|
 |
ironpatje
|
verschieten is idd schrikken (en niet ver schieten ...  )
en ik schiet idd niet in m'n koersbroek  (zie het nut er niet van in...... (rare nederlanders) )
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
08 okt 2008 17:26 |
|
 |
horn
PF #57
|
leuk verhaal. geen idee wat het met de glimlach van vandaag te maken heeft. 
|
08 okt 2008 19:45 |
|
 |
ironpatje
|
dat die 2 heren waren opgepakt.....
politie eens hun werk goed gedaan.....
da's bij mij al een glimlach waard....
en dat ik het gevoel heb dat ik erbij kan helpen dat ze hun straf niet kunnen ontlopen.......
YES, rotzakken, blijf in het vervolg van andermans spullen af 
|
08 okt 2008 20:10 |
|
 |
LeoH
Amsterdam
|
Fotootjes kijken is leuk, TOTMBO in de 944 2,5 in 1983. (b.j 1982 )
Wat blijkt : HS-99-ZR , kentekenregister -> hij is nog steeds op de weg. Helemaal leuk zou zijn als er een PFer 'm nu nog bezit. kent iemand 'm ? 
|
09 okt 2008 15:37 |
|
 |
ironpatje
|
al een paar keer hier gelezen, maar wat betekent TOTMBO eigenlijk (ik veronderstel dat het je betere helft moet zijn ????)
|
09 okt 2008 21:52 |
|
 |
LeoH
Amsterdam
|
Publiek Porsche-Forum geheim. Gevaarlijk terrein 
|
09 okt 2008 22:04 |
|
|