Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 07 apr 2025 5:50

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
-bassie- schreef:
dat scheelt met name kwa snelheid enorm ik ging van een 3GS naar een 4S een week geleden maar zou niet meer terug willen kwa snelheid.

Zelfde stap maak ik, met een good old 6310i als tussenstap deze week. Voldoet overigens als telefoon nog steeds prima, maar moest gisteren een sms beantwoorden en dat was toch weer even :scratch: :lol:

10 dec 2011 15:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
EriC4C schreef:
Zelfde stap maak ik, met een good old 6310i als tussenstap deze week.

mooi was die tijd :lol:
alltime favoriet dat ding :thumleft:

10 dec 2011 15:29
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #18
Idem. Vandaar ook nog altijd als backup bewaard en is bovendien de carkit-telefoon met duo-sim in de 911 :wink:

10 dec 2011 17:25
Profiel
Cayman S
Pascal schreef:
Dus vandaar, hoe heb je snelheid vergeleken? Interessant ;)

Het openen van bepaalde apps, zoals bij voorbeeld "what app" ging gewoon op de SII sneller open. En voor de rest was het gewoon het gevoel. Welke versie van Windows heeft jouw collega op zijn HTC staan? Ik heb het over Windows Phone platform.

René

10 dec 2011 18:39
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Nou niet dat het me verder interesseert welk toestel sneller is, want het blijft macho-praat namelijk, maar ik vind je bevinding wel opmerkelijk omdat alle tests namelijk uitwijzen dat de 4S behoorlijk sneller is dan de S2. Alleen de Nexus wil in sommige benchmarks de iPhone overtreffen icm Android 4.0.

10 dec 2011 19:34
Profiel
‘64 Kever
MY00 schreef:
Pascal schreef:
Dus vandaar, hoe heb je snelheid vergeleken? Interessant ;)
Het openen van bepaalde apps, zoals bij voorbeeld "what app" ging gewoon op de SII sneller open. En voor de rest was het gewoon het gevoel. Welke versie van Windows heeft jouw collega op zijn HTC staan? Ik heb het over Windows Phone platform.

Uit mijn hoofd heeft hij een HTC Radar (zit even plaatjes te vergelijken hoor, weet het niet zeker). Toestel is ongeveer even groot als mijn iPhone 4. Is inderdaad wel Windows Phone, dat zeker :cheesy: ...

10 dec 2011 20:06
Profiel Facebook 
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ondertussen weet ik nog steeds niet welke telefoon ik volgend jaar moet gaan aanschaffen....

11 dec 2011 12:43
Profiel
Cayman S
Wat voor eisen heb je?

René

11 dec 2011 13:08
Profiel
Volgend jaar is de iPhone5 er vast al :idea:

11 dec 2011 13:21
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup version
Brabant
Ewout schreef:
Ondertussen weet ik nog steeds niet welke telefoon ik volgend jaar moet gaan aanschaffen....

ik zou sowieso tot midden eerste kwartaal nog even niets kopen oid.
In deze periode (Q1) komen de nieuwste modellen uit.
Tenzij je voor de specs gaat en het model minder belangrijk is.

11 dec 2011 13:23
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
MY00 schreef:
Wat voor eisen heb je?

Eigenlijk niet zoveel.
Het is meer dat ik momenteel zo'n beetje de laatste der Mohikanen ben en onder invloed van enige groepsdruk waarschijnlijk toch maar zo'n apparaat ga aanschaffen.
Daarnaast had ik onlangs iemand bij mij in de auto op weg naar Leiderdorp die twee keer een half uur de blijde Androidboodschap heeft lopen verkondigen dus ben ik inmiddels zo'n beetje bekeerd. :mrgreen:

11 dec 2011 13:50
Profiel
Cayman S
Je moet nooit iets onder groepsdruk kopen.
Ga gewoon naar de winkel, hou een paar toestellen vast en bepaal wat je zelf het fijnst vind. Zoals al eerder geschreven, het zijn allemaal goede toestellen (de toprange). En enige waar je op dit moment echt rekening mee moet houden is dat het windowsplatform nog vrij nieuw is en er nog wel kleine bugs in kunnen zitten.

René

11 dec 2011 14:38
Profiel
Moderator
PF #57
ben benieuwd wat upgraders voor verschil merken tussen de Iphone 4 en 4S? Ben zelf de eennalaatste der Mohikanen (voor Ewout) en recentelijk naar een 4 geswitcht, van een Nokia bel en sms telefoon. Heb nu zowel een Ipad2 3G als een Iphone 4. zie de echte voordelen van de Iphone nog niet. Kan inmiddels wel onderweg mail checken, Whatsappen en Wordfeuden... :twisted:

Off topic: ben donderdag aangehouden omdat ik met mijn Ipad op het stuur door Amsterdam reed en de kaart had openstaan. De beste agentemans wilde me een bekeuring geven omdat ik zat te bellen tijdens het rijden... Toen ik hem vervolgens (forumwijsheid, hier ooit geleerd) vertelde dat de overtreding was 'rijden met een telefoon in je hand' en dat dit zowel geen telefoon was omdat ik er niet mee kan bellen en ik hem eveneens niet in mijn hand hand, ging hij even overleggen met zijn collega. Zij dachten na overleg dat dit zou vallen onder artikel 5 het overige verkeer in gevaar brengen. Toen ik vroeg of dat ook gold voor het eten van een boterhammetje achter het stuur. Na wederom onderling overleg kreeg een waarschuwing en het vriendelijke doch dringende verzoek de ipad naast me op de stoel te leggen en uit te doen. dat heb ik toen vervolgens maar gedaan.

11 dec 2011 15:30
Profiel
Moderator
PF #18
horn schreef:
Heb nu zowel een Ipad2 3G (...) dit zowel geen telefoon was omdat ik er niet mee kan bellen

Wél 3G, maar geen sim erin dus? Zonde van de meerprijs! :mrgreen:

horn schreef:
..... naar een 4 geswitcht, van een Nokia bel en sms telefoon. Heb nu zowel een Ipad2 3G als een Iphone 4. zie de echte voordelen van de Iphone nog niet.

Voordelen van een smartphone in het algemeen en niet van een iPhone in het bijzonder neem ik aan. ;)

11 dec 2011 16:36
Profiel
Cayman S
EriC4C schreef:
horn schreef:
Heb nu zowel een Ipad2 3G (...) dit zowel geen telefoon was omdat ik er niet mee kan bellen

Wél 3G, maar geen sim erin dus? Zonde van de meerprijs! :mrgreen:

Met een datakaart erin kun je nog steeds niet bellen met je iPad hoor.!!!!!

EriC4C schreef:
horn schreef:
..... naar een 4 geswitcht, van een Nokia bel en sms telefoon. Heb nu zowel een Ipad2 3G als een Iphone 4. zie de echte voordelen van de Iphone nog niet.

Voordelen van een smartphone in het algemeen en niet van een iPhone in het bijzonder neem ik aan. ;)

Pfffff, volgens mij trap je momenteel hier sommige minderhard op hun tenen als je zegt dat P K-auto's maakt, dan dat je maar iets verkeerd over Apple zegt. :bang:

René

11 dec 2011 17:40
Profiel
Moderator
PF #18
:shock: Was een opmerking zonder (bij)bedoeling hoor :scratch: . Wat horn schreef lijkt me een opmerking m.b.t. de functionaliteit / het nut van smartphones in het algemeen, niet een specifieke smartphone in het bijzonder en ook los van iOS, Andoid of Windows Mobile.

Zo ben ik (nog?) niet overtuigd van de toegevoegde waarde van een tablet in het algemeen en heb dus het geld (nog?) niet over voor een iPad in het bijzonder en heb dus gisteren een goedkopere Andoid tablet gekocht :mrgreen:

11 dec 2011 17:50
Profiel
Cayman S
EriC4C schreef:
Zo ben ik (nog?) niet overtuigd van de toegevoegde waarde van een tablet in het algemeen en heb dus het geld (nog?) niet over voor een iPad in het bijzonder en heb dus gisteren een goedkopere Andoid tablet gekocht :mrgreen:

Heb een iPad van de zaak en gebruik deze ook alleen maar zakelijk.

René

11 dec 2011 18:17
Profiel
Moderator
PF #57
EriC4C schreef:
horn schreef:

Nee, meldde expliciet de Iphone om niet de kans te lopen dat Barolo me alle voordelen van een Android toestel ging opnoemen... :cheesy:

De Ipad 1 (wifi 64Gb) is naar de kids gegaan en de Ipad2 (3G, 32Gb) is mijn zakelijke. Zakelijk gebruik ik hem best veel. Wordt er wel een beetje gek van als ik op de zaak zit en een kwartier voor een afspraak achtereenvolgens mijn laptop, mijn ipad en mijn iphone gaan piepen :lol:
Ik begrijp uiteraard wel dat mijn huidige telefoon met kleurentouchscreen veel meer kan dan mijn vorige belnokia. Maar wellicht door die laptop en ipad maak ik daar minder gebruik van. Ik vind het handig om een foto te kunnen maken die ik meteen op Twitter kan jassen of naar iemand kan mailen met een bericht. Dat was vroeger een paar stappen meer. Maar verder? Ben prima tevreden met mijn Apple, maar had meer verandering verwacht. Dat bedoelde ik te zeggen.

11 dec 2011 18:40
Profiel
Noord-Brabant
MY00 schreef:
Pffffff,, volgens mij trap je momenteel hier sommige minderhard op hun tenen als je zegt dat P K-auto's maakt, dan dat je maar iets verkeerd over Apple zegt. :bang:

Alweer zo'n typische dooddoener die ik hier al diverse malen voorbij heb zien komen. Ik werk al 15 jaar met Apple en heb al die jaren bewust mijn mond gehouden hierover om dat eeuwige gejippie niet aan te hoeven horen. Op iedere verjaardag moest ik tot vervelens toe dat oeverloze geklaag over Windows aanhoren. Als mij dan gevraagd werd wat mijn ervaring hierin was en kenbaar maakte dat mij die problemen niet bekend voorkwamen, omdat ik tenslotte op een ander OS werkte, was ik plotsklaps het haasje en richtte iedereen zijn pijlen op mij. En nu steeds meer mensen het gebruikersgemak en het design van een Apple product weten te waarderen lijkt het erop dat die typische groep mensen steeds meer aversie ten opzichte van dit merk gaan krijgen en iedere gelegenheid aangrijpen om die groep mensen te overtuigen van hun ongelijk ipv de keuze voor een bepaald product te respecteren.

11 dec 2011 19:02
Profiel
Moderator
PF #57
h u l d e v o o r d e m a n d i e jippie d e !

11 dec 2011 19:29
Profiel
Cayman S
Franz schreef:
MY00 schreef:
Pffffff,, volgens mij trap je momenteel hier sommige minderhard op hun tenen als je zegt dat P K-auto's maakt, dan dat je maar iets verkeerd over Apple zegt. :bang:

Alweer zo'n typische dooddoener die ik hier al diverse malen voorbij heb zien komen. Ik werk al 15 jaar met Apple en heb al die jaren bewust mijn mond gehouden hierover om dat eeuwige gejippie niet aan te hoeven horen. Op iedere verjaardag moest ik tot vervelens toe dat oeverloze geklaag over Windows aanhoren. Als mij dan gevraagd werd wat mijn ervaring hierin was en kenbaar maakte dat mij die problemen niet bekend voorkwamen, omdat ik tenslotte op een ander OS werkte, was ik plotsklaps het haasje en richtte iedereen zijn pijlen op mij. En nu steeds meer mensen het gebruikersgemak en het design van een Apple product weten te waarderen lijkt het erop dat die typische groep mensen steeds meer aversie ten opzichte van dit merk gaan krijgen en iedere gelegenheid aangrijpen om die groep mensen te overtuigen van hun ongelijk ipv de keuze voor een bepaald product te respecteren.

Ik begrijp je niet helemaal, ik schrijf alleen dat als je hier schrijft dat er iets niet goed werkt aan een Apple er een aantal mensen reageerd als of ze door een bij gestoken zijn. En zeg nou niet dat je geen problemen hebt met iOS, mijn iPad kan ik op een bepaald moment niet opladen met de orginele lader, hij laad dan wel maar dit duurt veel langer dan normaal. Dacht laat ik eens proberen om een back-up terug te zetten en kijken of het dan werkt. Aansluiten lukte nog wel de back-up terug zetten niet. Maar wonder boven wonder ging het opladen erna wel weer. En zeg nu niet dat het aan de kabel of lader lag, ik heb 3 kabels geprobeerd en 2 laders welke het allemaal wel deden op een andere iPad. Dat iOS minder storing gevoelig is dan Windows heb je helemaal gelijk in maar om het heilig te verklaren, wat je hier dus wel doet, gaat me een beetje te ver.
Net zoals velen vinden dan sommige personen te ver gaan in hun liefde voor Android. :wink:

René

11 dec 2011 19:32
Profiel
Moderator
PF #18
MY00 schreef:
ik schrijf alleen dat als je hier schrijft dat er iets niet goed werkt aan een Apple er een aantal mensen reageerd als of ze door een bij gestoken zijn.

Eigen interpretatie ;)

horn schreef:
Ik begrijp uiteraard wel dat mijn huidige telefoon met kleurentouchscreen veel meer kan dan mijn vorige belnokia. Maar wellicht door die laptop en ipad maak ik daar minder gebruik van. (...) Ben prima tevreden met mijn Apple, maar had meer verandering verwacht. Dat bedoelde ik te zeggen.

Laptop, tablet en smartphone hebben inderdaad veel overlap wat functionaliteit betreft, vooral tablet met zowel laptop als smartphone. Vandaar ook dat ik (nog steeds :wink: ) niet overtuigd ben van de toegevoegde waarde van een tablet. Leuk om erbij te hebben is het uiteraard wel :mrgreen:

11 dec 2011 20:49
Profiel
Noord-Brabant
@MY00. Precies, je bgrijpt me niet. :wink:

Sinds de update geen problemen ondervonden met IOS 5. De problemen die jij hebt met je oplader doet mij denken aan de verkeerde lader. De iPad lader is een 10 watt lader itt de iPhone en iPod lader. Misschien dat je ze verward.

11 dec 2011 20:55
Profiel
ik zou liever mijn iphone inleveren dan mijn ipad, die ik dan ook eerder had

11 dec 2011 20:56
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
dito. begrijp niet waarom ze een ipad niet zo gemaakt hebben dat je er in de auto met BT gewoon eenvoudig mee kan bellen.

11 dec 2011 21:00
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 100  Volgende