Auteur |
Bericht |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
Daar heb je toch een telefoon voor? 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
11 dec 2011 21:03 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
als ik op reis ben laat ik mijn ipad achter op mijn hotelkamer bv., maar snap ook harald zijn opmerking wel moet kunnen toch met skype of truphone, dat soort werk
_________________________________________ Got coffee?
|
11 dec 2011 21:05 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
..... en daarmee dan ook gaan telefoneren? Van de drie (laptop, tablet, smartphone) zou ik de laptop inleveren, want daar kan ik weer niets mee wat ik niet ook met een desktop (beter) kan.  Je gebruikt een telefoon(functie) toch niet alleen in de auto? 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
11 dec 2011 21:14 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
laptop heb ik geeneens meer, desktop op de zaak en thuis een imac voor alle features buiten bellen heb ik voldoende aan mijn ipad, dus als ik moet kiezen dan ruil ik ik die iphone wel in voor een 6310
|
11 dec 2011 21:19 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Smartphone heb ik "altijd" bij me en het scherm ervan is groot genoeg om even te internetten of emailen in voorkomende "noodgevallen". Een tablet is te groot om "altijd" bij je te hebben wat mij betreft, maar daar denkt niet iedereen zo over weet ik inmiddels.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
11 dec 2011 21:23 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
is ook zo, maar als ik moet kiezen...
|
11 dec 2011 21:24 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
..... dan is de keuze iPad + 6310i inderdaad helemaal nog niet zo'n slechte! 
|
11 dec 2011 21:26 |
|
 |
horn
PF #57
|
Ik zeg; de vraag stellen is hem beantwoorden... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 dec 2011 21:33 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
|
11 dec 2011 21:44 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Ik heb alleen maar een 10 watt lader, beschreef volgens mij ook dat dit de juiste lader was. Met de zelfde samenstelling werkte het wel op andere iPad's. Collega van me nog geholpen deze had een nieuwe lader voor zijn iPad welke het niet deed. Was bij Saturn in Venlo de 1st keer dat ze een oplader hadden terug gekregen welke het niet deed bij een nieuw uitgeleverd product. Lees wel meer van deze kleine probleempjes momenteel op de iPhone/iPad forum. Neemt niet weg dat deze probleempjes nog altijd minder zijn dan bij Windows.
_________________________________________ Mvg,
René
|
11 dec 2011 22:48 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Ach, als altijd, klachten over iets is eenvoudig om te vinden, omdat de mensheid dat nu eenmaal graag doet. Ben het met je eens, dat veel mensen hier pro-apple zijn (ikzelf ook hoor), maar ik heb serieus geen nadelen aan mijn iPhone en MacBook weten te vinden. Ja, de accu van mijn MacBook gaat "maar" 6 uur mee, stukken minder dan de opgegeven 10 uur. Maar verder... iPhone verwerkt ongeveeer de helft van al mijn e-mails. Lezen is in mijn geval vaak veel belangrijker dan hele epistels terug sturen, dus kan ik het zo gebruiken. Dat kan ongetwijfeld ook met een Android telefoon, of met een Windows Phone telefoon. Maar de iPhone koppelt dan weer heel leuk met mijn BMW, wat het verhaal weer compleet maakt  (wat? Of ik de auto uitgekozen heb op de telefoon? Nee, zo gek is het nog net niet  ) Heb overigens geen iPad (of andere tablet). Esther hier thuis wel, maar ik gebruik hem zelden tot nooit. Heel af en toe wat opzoeken, maar dat is dan meer omdat hij dichterbij ligt dan de iPhone of mijn MacBook. Voor mij voorlopig nog geen tablet 
|
11 dec 2011 23:29 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Daar is je iPhone voor. Overigens werkt personal hotspot uitstekend dus de toegevoegde waarde van 3G op je iPad snap ik ook niet helemaal. Gewoon linken met je iPhone en klaar. Scheelt je weer een abbo.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
11 dec 2011 23:37 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Maar deze is ook nog niet zo heel lang beschikbaar en als voorbeeld in Japan via Vodefone niet te gebruiken, het wordt dan ook wel gelijk erg duur, maar ja dat is het met een speciaal iPad abbo ook hoor. Was er ook erg verbaasd over dat dit blijkbaar aan en uit geschakeld kan worden door de provider. Heb het zelf niet kunnen testen, maar een collega van mij vertelde me dit. Hadden net alles voor hem zo ingesteld dat hij dan idd zijn iPad zo zou kunnen gebruiken in JP, maar hij gaf aan dat dit op het vliegveld van Tokio niet werkte en later in het hotel met een andere provider wel. We hebben toestellen welke simlock vrij zijn, kopen ze gewoon en erna nemen we een passend abbo erbij.
_________________________________________ Mvg,
René
|
11 dec 2011 23:48 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Horn doet zijn nickname wel eer aan door in alles een telefoonfunctie te willen zien. 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
12 dec 2011 0:04 |
|
 |
horn
PF #57
|
  Weet ik. Tot je een t-mobile abo op je Iphone hebt. Dan werkt het ineens niet meer. Vandaar 3G ipad.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 dec 2011 0:12 |
|
 |
Subdriver
Curaçao
|
Ik weet het niet hoor. Ben een absolute leek op het gebied van smartphones ed. Heb een Galaxy tab 7". Heb hem altijd bij me (in kontzak of jasje of in de hand of in tas), kan bellen, e-mailen en internetten, agenda etc, is groot genoeg dat ik niet perse mijn bril moet opzetten, werkt prima met BT in mijn auto, maakt hele mooie foto's en video, veel gratis apps (ja, ik ben een kneiperd) en heb er nog nooit problemen mee gehad. Ben er dus erg blij mee en denk er over dit er nog bij te nemen, gewoon voor de lol: www.imwatch.it 
|
12 dec 2011 0:34 |
|
 |
horn
PF #57
|
die van 12000 euro in wit goud?  
|
12 dec 2011 1:27 |
|
 |
jurriec
Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup versionBrabant
|
een Samsung tab nemen, die kan dat volgens mij, werkt namelijk ook met een BT headset. Als je t echt wilt weten kan ik het eens testen. edit; zie dat subdriver al meldt dat t werkt met een tab 7". 10" werkt dan waarschijnlijk ook.
Laatst bijgewerkt door jurriec op 12 dec 2011 1:31, in totaal 1 keer bewerkt.
|
12 dec 2011 1:28 |
|
 |
horn
PF #57
|
heb net een ipad2 van een maand oud... heb ook een iphone dus kan wel bellen. vroeg me alleen af waarom het niet kan met een ipad. en in de auto was alleen omdat ik me ook wel kan voorstellen dat je niet met een tablet tegen je harses gaat lopen bellen.... 
|
12 dec 2011 1:29 |
|
 |
jurriec
Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup versionBrabant
|
antwoord voor je ipad wel/niet bellen is bijna zo simpel als de werking ervan Past niet in de filosofie van de iPad volgens appeltje. Niet meer of minder. Bellen doe je met de iPhone. Tevens voor summier gebruik tgv mail, internet etc Wil je het frequenter of beter (lees prettiger en gebruiksvriendelijker) gebruiken dan de iPad. mac air oid. Uiteraard technisch ook zo ingeregeld maar de filosofie erachter is volgens Apple de richtlijn. wordt ook goed nagevolgd door menig mensch..... niet alleen jij hebt een iPhone en een Ipad. Filosofie is ook nog eens een goede marketing en sales die voor een mooi resultaat zorgt op de balans. have fun J
|
12 dec 2011 1:35 |
|
 |
horn
PF #57
|
Ben hun ideale klant....  ipods, iphone, imac, ipads... Lijkt hier wel een fruitschaal 
|
12 dec 2011 1:45 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Over fruitschaal gesproken. http://www.youtube.com/watch?v=kAG39jKi ... ata_playerOver een week of drie heb ik mijn 4S. Ben benieuwd.
|
12 dec 2011 2:28 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
|
12 dec 2011 10:31 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Onbewust ben ik kennelijk van de Samsungs... Ik heb onlangs een Samsung TV gekocht, heb van m'n werk een Samsung Galaxy S en ik heb een Samsung Tab gekocht. Wel leuk hoe je een en ander met elkaar kunt combineren; dat werkt perfect. Via allshare bestanden van het ene apparaat op het andere bekijken, de tv bedienen met de Tab (is namelijk gewoon als afstandbediening te gebruiken) en het geluid is ook perfect sinds ik het geluid via de Bose Soundlink laat gaan (als ik de tab, terwijl ik zit te internetten, als mp3-speler gebruik of als internetradio)...  Ik heb m'n Imac weliswaar (nog), maar die gebruik ik nauwelijks meer...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
12 dec 2011 11:04 |
|
 |
Wimpie77
|
Die Bose soundlink vind ik ook echt gaaf!
_________________________________________ * * *
|
12 dec 2011 12:49 |
|
|