Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 1:33

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2470 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 99  Volgende
KNVB competitie 2010-2011 + randzaken 

Mijn clubje is: (Niet meer dan 10 opties mogelijk.)
AJAX 40%  40%  [ 38 ]
AZ 3%  3%  [ 3 ]
FEYENOORD 16%  16%  [ 15 ]
FC GRONINGEN 5%  5%  [ 5 ]
SC HEERENVEEN 2%  2%  [ 2 ]
PSV 11%  11%  [ 10 ]
TWENTE 7%  7%  [ 7 ]
UTRECHT 1%  1%  [ 1 ]
VITESSE 0%  0%  [ 0 ]
Andere club 15%  15%  [ 14 ]
Totaal aantal stemmen : 95

KNVB competitie 2010-2011 + randzaken 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: KNVB competitie 2010-2011 + randzaken
Nou, gefeliciteerd!

13 dec 2010 17:03
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
De kop van dat artikel klopt al voor geen meter. De best presterende club was Twente, met relatief beperkte middelen en goed beleid zijn die kampioen geworden. Ajax heeft dit jaar de meeste punten gepakt maar niemand kan hier toch met droge ogen beweren dat ze daar goed gepresteerd hebben als je naar de middelen kijkt die ze ter beschikking hebben en het beleid dat ze (niet) gevoerd hebben:roll:

13 dec 2010 17:33
Profiel
Veghel
Van Wolfswinkel pwnd Huntelaar :mrgreen:

13 dec 2010 18:28
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
roenkie schreef:
De kop van dat artikel klopt al voor geen meter. De best presterende club was Twente, met relatief beperkte middelen en goed beleid zijn die kampioen geworden. Ajax heeft dit jaar de meeste punten gepakt maar niemand kan hier toch met droge ogen beweren dat ze daar goed gepresteerd hebben als je naar de middelen kijkt die ze ter beschikking hebben en het beleid dat ze (niet) gevoerd hebben:roll:

Zeg, hou op, schei uit... Gun ze daar ook eens een prijsje. :mrgreen:

Goed gedaan hoor, ajacieden! Trots op jullie.

13 dec 2010 18:37
Profiel
Dank DS! Het is ook nooit goed...

13 dec 2010 18:40
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Rodger that! schreef:

En hier begon het allemaal om. http://www.youtube.com/watch?v=HTnpv8cs ... re=related

13 dec 2010 19:02
Profiel
Moderator
PF #57
erg grappig :lol: :cheesy:

13 dec 2010 19:25
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Spanje wereldkampioen door doping? Remember Juve-Ajax in 1996......

13 dec 2010 20:13
Profiel
Mooi, zijn we toch wereldkampioen geworden. Wie gaat die beker in spanje ophalen?

13 dec 2010 20:38
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
En die tattoo eraf boenen 8)

13 dec 2010 21:18
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
De manier waarop Frank de Boer bij Ajax op de bank van het eerste elftal is komen te zitten, spreekt me erg aan. Gewoon, zonder te veel herrie, doorgeschoven na te zijn opgeleid bij de club en bij Bert van Marwijk. Zo zie ik het graag gaan. Ik verwacht heel veel van Frank.

Hij kan een heel goede trainer worden, was een fantastische voetballer met vooral een groot spelinzicht, maar heeft zich zeker ook laten kennen als een fantastisch mens. Een onafhankelijke man. Dat zie je in alles aan hem. Hij heeft geen maniertjes, is zoals hij is en neemt zijn beslissingen zelfstandig.

Hij is nou een trainer die naar mijn idee het voetbal gewoon simpel houdt en er ook verder geen moeilijke verhalen omheen vertelt. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij een ouderwetse trainer is. Natuurlijk niet, Frank is een man van deze tijd. Hij weet hoe hij met jonge spelers en de publiciteit om moet gaan.

Dat weet hij, omdat hij een schat aan ervaring meebrengt en bovendien het vermogen heeft zijn gedachten over te brengen en mensen daarmee voor zich te winnen. Ja sorry, ik ben niet zo gauw heel positief en enthousiast, maar over hem nu toevallig wel. Daarom snap ik er ook helemaal niets van dat ze bij Ajax formeel nog geen besluit hebben genomen over wat er na de winterstop moet gaan gebeuren. Het werd 'over het weekeinde heen getild'. Valt er nog wat te tillen dan? Ze moeten deze gast voor minimaal vijf jaar vastleggen.

Ik weiger hem trouwens een typische Ajax-trainer te noemen. Kan iemand me eens vertellen wat dat dan is, een Ajax-trainer? Danny Blind, Jan Wouters, Marco van Basten, Ronald Koeman? Ik heb geen idee. Nee, ze moeten De Boer langer vastleggen, omdat hij Ajax verder kan helpen met zijn onafhankelijke aanpak. Hij is een kerel die weet wat er bij Ajax in de jeugd rondloopt, hij weet wat het van je vraagt om naar het eerste overgeheveld te worden als jonkie en hij gaat met die kennis nieuwe jonge jongens beter maken. Dat is voor Ajax het beste. Voor iedere club eigenlijk, in Nederland, denk ik.

Ik hoorde Frank afgelopen week vertellen, dat hij al wat langer met de leiding van de club in gesprek was over een noodscenario. Dat betekent dus dat het opstappen van Martin Jol geen verrassend iets is geweest. De aanpak van Jol was uitgewerkt, hoe jammer dat ook is. Je zag het aan de manier waarop ze in de dug-out zaten, hij en Blind: twee dooie vogels.

Zoiets slaat neer op je ploeg. Ik pleit hier niet voor overspannen en gemaakt gedoe aan de zijlijn, maar als je ook in de ogen van de trainer geen felheid meer ziet, als er geen nieuwe impulsen meer komen, dan is het gauw afgelopen.

Ik zit daarom nu ook met grote aandacht naar Danny Blind te kijken. Die jongen heeft net als Frank de Boer alles meegemaakt en een grote carrière achter de rug. Alleen, hij zat wel naast Jol. Ik vraag me af hoeveel last hij daar nu van heeft. Achter de schermen heeft hij aandacht gevraagd voor de dingen die volgens hem mis gingen, maar daar weet je als speler en als supporter niks van. Kan hij nu gewoon in deze functie verder?

Of moet hij weer technisch directeur worden? Ik zou als directie van Ajax graag hebben dat Danny zijn ervaring eens wat duidelijker aanspreekt. En dat hij ook een rol aan de frontlijn voor zich opeist. Danny mag van mij, in welke rol dan ook, best eens hardop roepen en dus voor iedereen hoorbaar, welke kant de club op moet. Ik hoop niet dat hij dezelfde fout maakt als zo veel mensen binnen Ajax, dat hij dus politiek gaat bedrijven.

Binnen Ajax zijn ze altijd weer bang voor het moment dat er een nieuwe wind waait of dat Cruijff een harde mening verkondigt. De mensen die daar bang voor zijn, verschuilen zich of komen met voor de hand liggende teksten. Dat zou ik, in het geval van Blind, zonde vinden. Zeker als hij technisch directeur wordt, zal hij moeten zeggen waarvoor hij staat.

Maar goed, voorlopig heeft Ajax het aardig voor elkaar. Ik zie die club nu echt als titelkandidaat nummer een. Er zit nog heel veel groei in die ploeg en De Boer gaat dat in zijn voordeel gebruiken. Hij weet dat er uit te krijgen. De Boer heeft bovendien de mazzel dat PSV zijn beste speler, Afellay, verliest aan Barcelona en men verwacht dat Ruiz bij FC Twente vertrekt. Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik er van overtuigd ben dat Ajax kampioen wordt. Lijkt me een leuk proces om te volgen.

Willem van Hanegem, AD

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

14 dec 2010 10:54
Profiel Twitter 
Het opportunisme is lachwekkend.

Het zal wel aan mij liggen, maar als ajax is opgeleefd als ze bij een degradatiekandidaat nipt met 0-1 winnen en die tegenstander ook enkele goede kansen had op 1-1... dan is het inderdaad echt crisis in amsterdam.

Wat dat betreft is Johan C. veel verstandiger: je moet niet denken dat het lek nu boven is.

14 dec 2010 10:59
Profiel
Van Hanegem vond gister Manchester - Arsenal ook een geweldige pot voetbal...

14 dec 2010 11:12
Profiel
Lemmer (PF #48)
Dacht dat jij hier naar keek. :wink:

Afbeelding

14 dec 2010 11:15
Profiel Twitter 
http://www.dumpert.nl/mediabase/1247841/b773b1b4/grensrechter_pownen.html

Hilarisch! Grensrechter pesten!

Oh ja, zelfs Bones had het over AJAX!

14 dec 2010 11:46
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Als we vanmorgen dan toch columns aan het posten zijn: Run Jhon, Run! net zo veel (lees weinig) voetbalkennis maar wel met humor :!:

14 dec 2010 12:13
Profiel
Moderator
PF #57
moest ik nog glimlachen om 'Mido de Kiloknaller', van jouw 'Jhon van Burgerking' schoot ik echt in de lach... net als van zijn vliegende sprint van afgelopen weekend... "laat de bal het werk doen" :cheesy:

14 dec 2010 13:38
Profiel
Lemmer (PF #48)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Erick op 14 dec 2010 13:53, in totaal 1 keer bewerkt.

14 dec 2010 13:46
Profiel Twitter 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
'Jhon van Burgerking' is al heel oud. Is al van minimaal 10 kilo geleden. :wink:

14 dec 2010 13:52
Profiel
Moderator
PF #57
oooooh, hij is al oud. Dan vind ik hem niet leuk. :scratch:

14 dec 2010 14:49
Profiel
Grap was juist van "10 kilo geleden!" Horn! Sjonge sjonge!

14 dec 2010 15:00
Profiel
horn schreef:
oooooh, hij is al oud. Dan vind ik hem niet leuk. :scratch:

Vast wel, maar dan weet je (ook) dat je hopeloos achter loopt. :ass: :wink:

14 dec 2010 15:01
Profiel
Moderator
PF #57
heb ook nog steeds gewoon een gsm en geen Iphone of een Barolofoon. Ben gewoon een ouwe l*l. Have learned to live with it.

14 dec 2010 15:04
Profiel
Lemmer (PF #48)
Pieter Vink fluit AJAX - Feyenooit.
:popcorn:

14 dec 2010 15:15
Profiel Twitter 
Gelukkig winnen we dat ook nog wel met 9 man, dus ondanks Vink moet dat toch wel lukken?

14 dec 2010 15:16
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2470 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 99  Volgende