Auteur |
Bericht |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Die heb ik laatst in m'n Peugeot 404 gebruikt als handsfree-speaker (en om de muziek van m'n Galaxy -gebruikt als mp3-speler) in de auto. Werkt perfect en echt goed geluid ook! 
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
12 dec 2011 16:08 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Ik vond 'm eigenlijk iets tegenvallen. Ben uiteindelijk voor de Beats gegaan. Bevalt tot nu toe uitermate goed.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
12 dec 2011 18:05 |
|
 |
horn
PF #57
|
De Beatbox van Beats by DrDre? Heeft een vriend van mij in zijn huis in Zuid-Frankrijk. Wat een geluid... harrrrrrrrrd!  Andere vriend van mij heeft de Geneva - kost dat het barst, maar wat een kabaal. En zuiverrrrrrr!  
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 dec 2011 20:59 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
De 4S is binnen  , maar na het spelen met de Android tablet begin ik te twijfelen ..... Iemand interesse in een 4S 64GB? 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
12 dec 2011 21:25 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
met of zonder bonnetje 
_________________________________________ Got coffee?
|
12 dec 2011 21:52 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Ziet er gaaf uit en er komt ongetwijfeld meer en beter geluid uit dan de Soundlink, maar de Soundlink heeft als voordeel dat hij mobiel is (je kunt 'm binnenshuis gewoon lekker meenemen), dat er ondanks z'n formaat erg goed geluid uitkomt (dat is Bose wel toevertrouwt) en volgens mij is de Soundlink betaalbaarder... Volgens mij koop je die 2 speakers om andere redenen...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
12 dec 2011 22:04 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Met (btw-)bon rechtstreeks uit de AppleStore  [off topic] Daar staan andere meningen tegenover [/off topic]
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
12 dec 2011 22:04 |
|
 |
horn
PF #57
|
@ Speedy - die getoonde Geneva kost iets van 2,5K... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 dec 2011 22:22 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
De Beats is ook draagbaar. De Bose is trouwens geen verkeerd apparaat voor dat geld hoor.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
12 dec 2011 22:28 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Zo'n ding stond in onze hotelkamer met kerst vorig jaar... Vond er een WAARDELOZE afstandsbediening bij zitten... Maareh, GSM's mannen 
|
13 dec 2011 0:32 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Zoals al aangegeven hebben we nu 3 4s'en, maar vanaf één van deze toestellen kunnen geen sms'jes verstuurd worden. Lees op het iPhone forum dat meerdere mensen hier last van hebben, maar lees helaas geen antwoord. Iemand van jullie misschien een oplossing hiervoor?
_________________________________________ Mvg,
René
|
14 dec 2011 22:15 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
De batterij er 24 uur uithalen. 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
14 dec 2011 23:18 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
(Her)ken het niet. Simcard al gewisseld tussen exemplaar dat het wel en exemplaar dat het niet doet?
|
14 dec 2011 23:23 |
|
 |
jurriec
Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup versionBrabant
|
een update of herstel uitvoeren via iTunes, doet vaak wonderen. check wel of je een sync hebt gedaan.
ga er ook vanuit dat je echt sms bedoeld en niet imessage. laatste moet je nl aanzetten bij je instellingen incl apple id activeren.
|
15 dec 2011 1:52 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Probleem is opgelost, SIM kaart eruit in een ander toestel en erna terug en toen werkte het weer. Blijkt dus idd vaker voor te komen. @Barolo, waarschijnlijk was de batterij er een tijdje uit halen niet echt een oplossing. Dit gaat namelijk niet bij een iPhone Maar de SIM er een tijdje uit, zou ook de oplossingen moeten hebben geboden, even wisselen van simkaart gaat sneller. Moet je alleen meerdere toestellen hebben.
René
|
15 dec 2011 9:34 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Je hoeft het probleem dus niet te (her)kennen. Logisch nadenken volstaat in dit geval. 
|
15 dec 2011 10:05 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Appeltje eitje dus. 
|
15 dec 2011 10:09 |
|
 |
horn
PF #57
|
beetje rot appeltje dus 
|
15 dec 2011 10:30 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
beetje zure appel
|
15 dec 2011 10:32 |
|
 |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Niet zo happelen man 
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
15 dec 2011 20:07 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Edwin weet dit misschien niet, hij speelt met andere leuke speeltjes 
René
|
15 dec 2011 21:48 |
|
 |
Wimpie77
|
Mijn vriedin heeft haar Iphone ook gekregen. Ze moet alleen nog even wennen. Laatst zei ze dat de Apple niks deed... Na enig overleg bleek dat ze een Fuji appel in haar handen had. Was wel in de bonus trouwens.
_________________________________________ * * *
|
19 dec 2011 12:29 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Mijn vriendin heeft net een Asus eee Tablet met Android erop gekregen. Ze kon er gelijk mee aan de slag. 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
19 dec 2011 19:41 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ow, deed ie het niet dan?
|
19 dec 2011 20:12 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Heb je het tegen Wimpie of mijnnulletje?
|
19 dec 2011 20:22 |
|
|