_________________________________________ ieder zijn meug!
03 dec 2011 21:34
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Hoi,
Drukke dag gehad maar wel met hele leuke zaken. Vanavond gezellig vrienden te eten gehad. Moeder de wasvrouw had heerlijk gekookt. Dames lekker zitten keuvelen, kinderen lekker zitten spelen en veels te laat naar bed gegaan. Het manvolk zit strak in de olie dus dat is ook weer voor elkaar. Morgen twee verjaardagen en Sinterklaas met de kids. En zo is je weekend weer voorbij.
Trusten
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
04 dec 2011 0:40
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Morge maukers,
Heb net het verhaal gekeken van de derde man van Porsche Een aanrader, moet je ff naar kijken, hij staat op dit forum Zo nu maar ff een lekker bakkie, ben er aan toe
Tot later
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
04 dec 2011 11:13
Sigrid
964 C2
Middag,
O zo gezellig deze tijd, maar kost wel veel energie. De vieringen achter de rug, dus..........rust.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
Pfff wat een nacht... Zo meteen naar het politiebureau aangifte gaan doen... Inbraakpoging hier thuis.... Terwijl ik lag te slapen!!! ... Ben er van wakker geworden, en ben ze nog achterna gegaan... Ene droeg een rode jas en hoofddeksel, en de twee andere waren negers... Die met rood liep niet zo snel dus hebben ze hem op een wit paard gezet... Via de daken zijn ze ontkomen! Aandacht iedereen! Bij mij hebben ze een brief gestolen! Maar ze komen nog terug riepen ze!!!
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
04 dec 2011 21:25
Sigrid
964 C2
Wie weet nemen ze de moeite om die brief te lezen en staan ze morgenavond weer voor je deur.
Het is echt weer voor:
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
04 dec 2011 23:15
arenarood
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Morge maukers,
5 december is de dag dat ik ................................. Zal kijken of de 991 strax voor de deur staat, ja je moet toch wat he Eerst maar een ontbijtje en kijken wat deze dag ons brengt Heeft iemand nog een sterk bakkie
Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
05 dec 2011 8:24
Henk
PF # 136
molen934 schreef:
Zal kijken of de 991 strax voor de deur staat, ja je moet toch wat he
Goedemorgen Hans. Is er iets wat wij nog niet weten...
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
05 dec 2011 8:43
Sigrid
964 C2
Dat het soms een stiekemerd is
Moghu,
05 dec 2011 8:45
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Vol verwachting klopt ons hart Wie er koek krijgt wie er.....................
Waren mooie tijden he, grote blikken auto's door de kamer
05 dec 2011 9:30
Sigrid
964 C2
Speciaal voor jou gebakken, de rest mag er vast ook wel één.
05 dec 2011 10:31
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Hebben jullie het nieuws nog gezien, in Japan een stuk of 15 Ferrari's op elkaar Jongens wat een puinhoop, ze waren onderweg en het ging ff mis
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum