Auteur |
Bericht |
MY00
Cayman S
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
1st 4S is al retour, zat een fout in het scherm. Er was een horizontalelijn welke dwars over het schermliep.
_________________________________________ Mvg,
René
|
19 dec 2011 20:33 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Snap ik. Samsung scherm 
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
19 dec 2011 20:42 |
|
 |
horn
PF #57
|
aha, de waslijn. wen je wel aan. 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 dec 2011 20:49 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
dat heb je meer met horizontale lijnen, je bent er vanaf als je de landscape modus gebruikt; dan heb je een verticale lijn 
_________________________________________ Got coffee?
|
19 dec 2011 22:50 |
|
 |
Wimpie77
|
Was de lijn wit? Zo ja, dan kan je het makkelijk verwijderen door het op te snuiven!
_________________________________________ * * *
|
20 dec 2011 11:34 |
|
 |
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Heb jij ook al zo'n titanium tussenschotje?? Goed spul man 
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
20 dec 2011 15:09 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Voor die coke neus 
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
20 dec 2011 18:46 |
|
 |
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2S
op zoek naar...DEN HAAG
|
Sinds 14 dagen een BB playbook, een bewuste keuze omdat ik hem eigenlijk alleen wil gebruiken voor internet op mijn buitenlandse trips en ik de 7" groot zat vind hiervoor. Moest even wennen aan het werken met een tablet maar inmiddels aan gewend en erg blij mee. Wifi werkt perfect en het bridgen met mijn BB telefoon werkt ook prima, het gaat allemaal automatisch, al is de snelheid dan vaak wel minder maar goed je hebt wel altijd internet ter beschikking zonder een extra abonnement. Kortom voor weinig geld een erg handzaam en eenvoudig te gebruiken tablet!
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & Footcare
|
22 dec 2011 10:26 |
|
 |
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2S
op zoek naar...DEN HAAG
|
Vandaag een leuk Porsche thema gevonden voor de Blackberry gebruikers onder ons: http://forums.crackberry.com/blackberry ... ns-681661/Ik heb hem momenteel op mijn BB9780 en het is een erg mooie zwart/groene lay-out met gave icons, zeker t.o.v. die standaard blauwe BB (selectie) achtergrond. In combinatie met een achtergrond-foto van bv je eigen Porsche kan dit erg fraai zijn!
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & Footcare
|
28 dec 2011 22:33 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
|
30 dec 2011 14:24 |
|
 |
Wimpie77
|
Is dit topic ook bedoeld voor internet vraagjes en glasvezel en Vodafone enz...?
_________________________________________ * * *
|
30 dec 2011 14:26 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Ga je mond spoelen! 
|
31 dec 2011 15:46 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Alle smartfeun gebruikers een happy 2012. 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
02 jan 2012 22:43 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Jij ook een fruitig 2012 gewenst Barolo.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
02 jan 2012 22:45 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Volgende probleem met de 4S
Een collega van mij is momenteel in Japan met zijn iPhone 4S en een vodafone abbo. Maar hij heeft aan dat zijn telefoon niet kan bellen en internetten. Hebben al met vodafone gebeld en de voorstellen welke hun deden hadden geen positief gevolg.
Iemand dit al meegemaakt of ergens gelezen en er een oplossing voor? De 3S welke hij hiervoor had werkte wel zonder enig probleem in Japan.
René
|
17 jan 2012 14:17 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Had hij op de 3S ook een Vodafone abbo 
|
17 jan 2012 14:28 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Ja, precies het zelfde abbo het enige wat veranderd is (op de telefoon na natuurlijk) is de simkaart dit is nu een mirco uitvoering.
René
|
17 jan 2012 14:44 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Hij heeft zeker geen SIM-adapter bij de hand om met SIM-card in andere telefoon uit te kunnen testen of het aan SIM-card (abonnement) of 4S ligt?
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
17 jan 2012 15:03 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Gokje dat z'n nieuwe sim-kaart niet voor global (worldwide) roaming geschikt is ... Ik heb de (oude) chipkaart laten "knippen" zodat deze in de 4 past ... maar ben er nog nooit mee in Japan geweest ... hij zou een lokale-prepaid-sim kunnen kopen om te kijken of daar (inderdaad) het probleem ligt 
|
17 jan 2012 15:03 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
In andere landen heeft de telefoon wel gewerkt. Misschien dat hij roaming aan moet zetten, maar of dit helpt bij bellen!!!
René
|
17 jan 2012 15:47 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
... dat wil (nog) niet zeggen dat de sim-kaart idd voor "worldwide" geactiveerd is Als ik jouw collega was - zou ik voor een paar Yen een prepaid sim kopen - en die in de 4S proppen ... dan kan hij meteen zien of het echt aan de sim-kaart ligt ... of aan de telefoon. Werkt de Japanse sim-kaart wel - dan kan hij in iedergeval gebeld worden 
|
17 jan 2012 16:04 |
|
 |
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 roodAmersfoort
|
of de 4S is gelockt en dan kan er geen andere simkaart in als bijvoorbeeld vodafone.
dus gewoon zijn sim in een andere telefoon stoppen.
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
|
17 jan 2012 22:15 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Telefoon is niet gelocked. Zal morgenvroeg wel een update ontvangen, hopelijk belt ie, met een andere telefoon, met niet wakker vannacht.
René
|
17 jan 2012 23:42 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
iphone heeft minisim. beetje hamlappen.
_________________________________________ oud is beter