Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 0:43

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 137  Volgende
feyenoord.... - Ajax 

Wie wint er?
Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57
feye... 32%  32%  [ 12 ]
AJAX 24%  24%  [ 9 ]
beide niet... 43%  43%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 37

feyenoord.... - Ajax 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht Re: feyenoord.... - Ajax
horn schreef:
jan wouters...

Dat is een assistent Horn. Ik denk niet dat hij ooit nog hoofdtrainer zal worden bij een gerenommeerde club.

06 mei 2009 21:13
Profiel
964.c4
assendelft
even een foto,
Afbeelding

06 mei 2009 21:22
Profiel WWW Facebook 
Wat een wedstrijd net! :shock: Wat een onrecht, Barca heeft geen fatsoenlijke kans gehad, maar Chelsea heeft het aan zichzelf te wijten dat ze het niet hebben afgemaakt....Guus heeft niet ALTIJD het geluk aan zijn kont hangen blijkt nu.

06 mei 2009 23:37
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Jeugdidool weg, trainer nummer tig in 10 jaar, uberho.r Koeman wil wel komen, begin begrip te krijgen voor de gevoelens van kakkerlakjes, wat nu. In principe een schijtdag. Maar dan: de 94e minuut. Die vreselijke poenclub er op de mooiste wijze mogelijk uit. Sorry voor Guus, onterecht, maar ik ga blij de mand in.

06 mei 2009 23:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Vind het niet onterecht. Het voetbal heeft gewonnen, Chelsea heeft 2 wedstrijden lang alleen het spel van Barca proberen te frustreren!! Finale tussen Barca en Manchester kijk ik liever naar als liefhebber dan Chelsea 8)

07 mei 2009 11:19
Profiel
Patrick schreef:
Of een 'McClaren' ergens opsnorren.

Krijg ik gelijk ? :shock:

Citaat:
'McClaren topkandidaat bij Ajax'
Steve McClaren ligt op 'pole position' om Marco van Basten per ingang van komend seizoen bij Ajax op te volgen. Dat schrijft het Engelse The Times donderdag.

Van Basten besloot woensdag zijn contract bij Ajax in te leveren. "Mijn kwaliteiten zijn niet toereikend om deze club beter te maken", keek de oefenmeester in de spiegel tijdens de persconferentie.

De trainer was tot die conclusie gekomen nadat Ajax afgelopen zondag op bezoek bij Sparta Rotterdam (4-0) definitief zijn kansen op de tweede plaats verspeelde. Het FC Twente van McClaren is met nog één duel te spelen zeker van die eindklassering.

De prestaties van de Engelsman hebben volgens The Times indruk gemaakt op de clubleiding van Ajax. Niet alleen loodste hij de Tukkers naar de Champions League, FC Twente treedt volgende week ook nog aan in de bekerfinale tegen sc Heerenveen.

Het uitstekende seizoen wat McClaren met de eredivisionist doormaakt heeft ook interesse uit Engeland opgeleverd. Sunderland en Middlesbrough zouden de voormalig bondscoach een nieuwe kans in zijn geboorteland willen geven.

McClaren heeft nog een contract tot medio 2010 bij FC Twente.

07 mei 2009 11:33
Profiel
Goede optie! Zondag Twente laten verliezen van AJAX en op maandag tekenen bij AJAX!

07 mei 2009 13:40
Profiel
Leuk dat voetbal:

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/3867562/__Arbiter_met_de_dood_bedreigd__.html?cid=rss

http://www.telegraaf.nl/telesport/3865048/__FILMPJE_Drogba_door_het_lint__.html

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/3865037/__Hiddink_neemt_het_op_voor_Drogba__.html

Ben blij dat AJAX niet in de champions league speelt! Al die nare en boze mannen... Brrrr!

07 mei 2009 14:15
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
roenkie schreef:
Vind het niet onterecht. Het voetbal heeft gewonnen, Chelsea heeft 2 wedstrijden lang alleen het spel van Barca proberen te frustreren!! Finale tussen Barca en Manchester kijk ik liever naar als liefhebber dan Chelsea 8)

Het is onterecht daar Chelsea bijzonder is benadeeld door de scheidsrechter en ze waren gewoon de betere. Ook de ander het spel onmogelijk maken hoort bij het voetbal. Dat het minder leuk is om te zien is een ander verhaal.

Maar goed, onrecht hoort ook bij voetbal.

Ik vind het vooral heel jammer voor Guus. Die had zichzelf onsterfelijk kunnen maken door deze CL te pakken.

07 mei 2009 14:22
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Wimpie77 schreef:

Ben blij dat AJAX niet in de champions league speelt! Al die nare en boze mannen... Brrrr!

De manier waarop is niet netjes, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Er is ze toch een CL finale door de neus geboord.

07 mei 2009 14:24
Profiel
Kan me de woede ook wel voorstellen... Maar dit ging wel erg ver! Ook dat nare mannetje van een balak die de scheids tijdens de wedstrijd bijna in elkaar timmerde...

Uit de oude doos:

http://www.youtube.com/watch?v=uFtHYUzf2WE&feature=PlayList&p=ACD43B2D0550A7C8&playnext=1&playnext_from=PL&index=60

Over onrecht en woede gesproken!

07 mei 2009 14:33
Profiel
Moderator
PF #57
Wimpie77 schreef:
Ook dat nare mannetje van een balak die de scheids tijdens de wedstrijd bijna in elkaar timmerde...

Tja, 2e keer zeer duidelijk hands en wederom niet gefloten in de laatste minuten... ook daar kan ik me de emotie voorstellen. Uiteindelijk raakte hij de scheids niet aan. Nietemin had ik als scheids hem wss wel een kaart gegeven...

07 mei 2009 14:44
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Volgens mij had Chelsea niet te klagen over die rode kaart

07 mei 2009 15:09
Profiel
horn schreef:
Wimpie77 schreef:
Ook dat nare mannetje van een balak die de scheids tijdens de wedstrijd bijna in elkaar timmerde...

Tja, 2e keer zeer duidelijk hands en wederom niet gefloten in de laatste minuten... ook daar kan ik me de emotie voorstellen. Uiteindelijk raakte hij de scheids niet aan. Nietemin had ik als scheids hem wss wel een kaart gegeven...

- Balack hééft daar geel voor gekregen.
- 2e keer vond ik niet zo duidelijk hands (was half op schouder en hij zag ook de bal niet meer omdat hij zich omdraaide), 1e keer wel.
- de wedstrijd is gekanteld door de rode kaart voor Barca. Dit vond ik geen rood, was volgens mij niet eens een overtreding. Maar als al dan hoogstens geel.

Verder was Chelsea idd beter, en verdiende het om te winnen. Barca heeft volgens mij niet eens een kans gehad. Doelpunt was ook geen kans maar een mogelijkheid. My 2 cents.

07 mei 2009 15:51
Profiel
http://www.soccernews.nl/news/66337

Bij de 2de keer hands houdt de verdediger zijn armen op een plek waar je ze niet moet houden... Dus hands en pingel! My 2 cents...

Je kan je handen niet de hele tijd op de rug hebben, maar hij gooit zijn armen de lucht in om te blokken...

07 mei 2009 15:57
Profiel
http://www.dumpert.nl/mediabase/493241/2f59ab04/chelsea_lol_gif_topix.html

:lol:

07 mei 2009 16:00
Profiel
Wimpie77 schreef:
http://www.soccernews.nl/news/66337

Bij de 2de keer hands houdt de verdediger zijn armen op een plek waar je ze niet moet houden... Dus hands en pingel! My 2 cents...

Je kan je handen niet de hele tijd op de rug hebben, maar hij gooit zijn armen de lucht in om te blokken...

JC is het met me eens:

Ovrebo gaf Abidal onterecht rood, hij raakte Anelka niet eens aan. Daarnaast ontging hem de handsbal van Pique. Van al die halve penalty's had hij er minstens één kunnen toekennen", velde Cruijff een oordeel over de arbitrage.

JC heeft het (ook) niet over de 2e handsbal. Terecht imho.

07 mei 2009 16:04
Profiel
MS964 schreef:

JC is het met me eens.

Ik vraag ajaxsupporters ook niet om een objectieve mening over ajax, dus waarom jij mister Barcelona als scheidsrechter naar voren wil schuiven? :wink:

07 mei 2009 16:43
Profiel
Ach, Wimpie en ik zijn ook heel objectief over Ajax, dus waarom JC niet over Barcelona? :mrgreen:

Het ging me er meer om dat hij de 1e overtreding wel als hands zag maar de 2e niet zo. Dat vond ik ook. Heeft niks met subjectiviteit te maken. Maar meer met je ogen. :wink:

07 mei 2009 16:50
Profiel
Moderator
PF #57
bluffert. beiden. :twisted:

07 mei 2009 16:59
Profiel
MS964 schreef:
Ach, Wimpie en ik zijn ook heel objectief over Ajax

Als jullie aan het klagen zijn wel ja... :twisted:

07 mei 2009 17:08
Profiel
Wij klagen nooit! Altijd opbouwende kritiek!

Ik vind het beide een pingel!

07 mei 2009 17:29
Profiel
De echte reden van het vertrek:

Van basten houdt dus niet van Mercedes!
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/19086__rss.php

07 mei 2009 18:01
Profiel
Ik heb net gehoord dat Frank Rijkaard naar ajax wil...

07 mei 2009 18:23
Profiel
Prima!

07 mei 2009 18:34
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 137  Volgende