Auteur |
Bericht |
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Vorige week toch m'n abbo maar eens verlengd met weer 1 jaar (was inmiddels verlopen sinds 9 Dec). HTC Sensation gekozen omdat Android me fijn leek (ik had MS DOS annex Black Berry) en dit me een redelijk goed toestel leek qua prijs/kwaliteits verhouding.
Bewust geen Galaxy S2 (weet dat die beter is) omdat m'n zusje die al heeft maar vooral omdat ik daarvoor moest bijbetalen. Geen Sensation XE omdat de normale te overclocken is middels een XE Rom en ik wederom niet flink wilde bijbetalen voor "Dre Beats".
Bevindingen tot nu toe: - Damned wat is een touchscreen weer wennen na een Nokia E72 en een BB 9780 Bold (mis vooral het toetsenbord van die laatste waar ik blind mee kon typen). - Batterij gaat niet lang mee en zeker niet als je wat spelletjes speelt (las ik van te voren en op zoek naar een Anker 1900Mah accu) - Verder een prima toestel
Meer mensen met een HTC Sensation en wat zijn jullie bevindingen?
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
18 jan 2012 22:01 |
|
 |
horn
PF #57
|
Aan wie doet me dit nou toch denken?  
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 jan 2012 20:21 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Aan wijn 
|
25 jan 2012 21:21 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Goed idee 
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
25 jan 2012 21:49 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Sinds twee weken een iPhone 4S icm een éénjarig abo. Bevalt me uitermate prima al vind ik het scherm nog wel wat gelig vergeleken met de 4. Nu weet ik dat Apple daar niet moeilijk over doet en het toestel zonder problemen zal omruilen maar ik wacht het nog een weekje af. Het is bij normaal gebruik niet storend verder maar ik wil 'm ook gaan gebruiken voor snapshots en dan wil ik de witbalans goed kunnen beoordelen op het schermpje.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
25 jan 2012 21:52 |
|
 |
horn
PF #57
|
heb nu een maand of 3 een Iphone 4 en het bevalt me prima. Heb inmiddels redelijk door hoe alles werkt. Tevreden gebruiker.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 jan 2012 21:54 |
|
 |
Delnoy
|
Tis dan ook een telefoon voor dummies. Iedereen snapt hoe dat ding werkt. Zelfde als een iPad trouwens. Super simpel. Ben er ook erg tevreden over.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
25 jan 2012 21:59 |
|
 |
horn
PF #57
|
Heb een 1 en een 2. Dito. Alleen het bellen lukt me maar niet 
|
25 jan 2012 22:51 |
|
 |
Ferdi's Porsche
ex- 964 C2C Indisch rood, nu 996 C2 handbak.Regio Den Haag
|
Ik ben sinds een paar jaar Apple gebruiker. Heb een iMac, twee iPads (1+2), twee iPhones 4, een iPod Shuffle, twee iPods Classic Video 60 GB, en mijn oudste zoon heeft een iPod....... je verzamelt nogal eens wat.
Heb in de afgelopen weken de biografie van Steve Jobs gelezen, en heb nog meer respect gekregen voor die man en de door hem geïnitieerde producten. De visie die achter deze producten zit, de drive ongelofelijk. Alleen daarom wil ik niets anders meer.
@Horn Bellen met de iPad is mogelijk via VOIP of na een jailbreak.....
Er is een app genaamd truphone o.i.d. die bellen mogelijk maakt, je kunt alleen niet gebeld worden dan.... voor nood best handig.....
|
25 jan 2012 22:59 |
|
 |
horn
PF #57
|
weet het, maar mis het niet. ipad 1 is huis - ipad, ipad 2 is werk, iphone 4 is ook werk. imac, diverse ipods zijn prive. heb die Iphone 4 altijd bij me dus kan daarmee bellen. Moet zeggen dat de Ipad 2 enigszins overdreven is naast een laptop en een Iphone 4. Maar soms best handig. Apple, had ik jaren eerder moeten doen. Jobs Bio heb ik hier (in t engels) ook liggen maar moet ik nog in beginnen.
|
25 jan 2012 23:41 |
|
 |
Delnoy
|
iPad 1 maar vanwege externe invloeden (2 kids, 1 iPad, dat kan natuurlijk niet) nog een iPad 2 erbij gehaald. PC staat amper nog aan, hooguit om films te downloaden. De iPad 2 gebruik ik ook vaker voor presentaties e.d. Geen 3G want ik maak gebruik van Personal Hotspot via de iPhone 4. Mijn vrouw heeft mijn oude 3GS. We beginnen dus langzaam fan te worden. Wil nog een MacBook Air halen maar een iMac zie ik nog even niet zitten omdat we de computers amper nog gebruiken. Zit de hele dag al achter zo'n ding dus dat probeer ik in de avonduren een beetje te beperken.
|
26 jan 2012 2:13 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
|
26 jan 2012 13:59 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
wie geeft een poep?
_________________________________________ oud is beter
|
26 jan 2012 14:00 |
|
 |
Wimpie77
|
Ik heb een ASUS tablet! Fantastisch! Niks anders meer voor mij!
Wat? Android? Niet! Echt? Oh... Troep is het! ASUS! Troep!
_________________________________________ * * *
|
26 jan 2012 14:07 |
|
 |
horn
PF #57
|
Ken je 'slideshark'? Gebruik ik veel om powerpoints te converteren naar Ipad formaat. Heel handige site. www.slideshark.com
|
26 jan 2012 14:13 |
|
 |
Ferdi's Porsche
ex- 964 C2C Indisch rood, nu 996 C2 handbak.Regio Den Haag
|
Voor presentaties?
Prezi!
In een woord fabeltastisch....
|
26 jan 2012 14:21 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Sinds een 3-tal weekjes een Galaxy Note 'in da house' en wat is dát een gaaf apparaat, zeg... Helaas moet ik me (nog) behelpen met een Galaxy S (die het verder prima doet, hoor), maar m'n vriendin heeft die Note aangeschaft en die draait nu met mijn 'privé simkaart' (waardoor het toestel toch ook een beetje van mij is, toch?). Ik heb er al een paar keer met de Note gespeeld en wat is het een sexy apparaat. Wat een ongekende mogelijkheden zitten daarop, man. Voordat ze 'm aanschafte dacht ik dat 'ie waarschijnlijk te groot zou zijn om 'm gemakkelijk mee te nemen, of het er raar zou uitzien als je met zo'n enorm apparaat tegen je oor zou zitten bellen (los van het feit dat het me niet lekker in de hand leek lijken), maar dat valt in de praktijk 100% mee... Ik wil ook zo'n ding 
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
26 jan 2012 15:51 |
|
 |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
mooi, man! grootte zit vaak tussen de oren.. als stelregel kan je hanteren dat het doel is de randen te (blijven) raken en als je de muziek niet meer hoort, stoppen, want dan krijg je ook vaak geen lucht meer...dan is het apparaat vaak wel te groot trouwens, maar goed. hopelijk heb je er iets aan, want ik ben wel een enthousiast apple gebruiker.. 
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
26 jan 2012 16:11 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
26 jan 2012 22:22 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Vanavond rond 19:00 uur zo goed als zeker de onthulling van de nieuwe iPad 3 (iPad HD) met naar alle waarschijnlijkheid een retina-scherm. Ben benieuwd.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
07 maart 2012 16:42 |
|
 |
horn
PF #57
|
en ik las ergens iets van een toetsenbord dat op tafel vóór de ipad wordt geprojecteerd ofzoiets? Ben benieuwd!
|
07 maart 2012 17:05 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
De enige prijs die Apple binnen gehaald heeft bij de Global Mobile awards is die van de Ipad. Voor de liefhebbers hierbij mijn artikel over deze awards. http://www.androidworld.nl/111853/winna ... 012-mwc12/
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
07 maart 2012 18:45 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Type jij nog? Smart Keybord Pro aanschaffen en met de microfoon spraakherkenning gebruiken. Werkt vlekkeloos. 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
07 maart 2012 18:55 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Weet je wat nu zo grappig is van die Global Mobile Awards? Dat die site geeneens werkt op een IOS device. Maar om weer terug te komen op de nieuwe iPad, hij wordt naast de snellere processors inderdaad voorzien van een Retina display met een resolutie van 2038 x 1536 pixels. Toch wel weer indrukwekkend. En de huidige iPad 2 blijft verkrijgbaar vanaf 399,- zie ik net op de site.
|
08 maart 2012 9:07 |
|
 |
Delnoy
|
iSight Camera en Full HD Video, 4G LTE niet te vergeten. En voor de mensen die niet willen typen de Dictation functie. (Helaas nog niet in het Nederlands)
|
08 maart 2012 11:46 |
|
|