Auteur |
Bericht |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar) #2
Zoveel mooier dan die opgepompte spoiler-meuk van de huidige M3/4
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
13 jan 2017 12:09 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Gaaf ontwerp/fotosoep
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
13 jan 2017 15:43 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
13 jan 2017 18:31 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ik had pech met de 335, de buurman is bezig met een verse schuur Hij was bezig met zwarte beits en ik zag wat zwarte spetters maar na het opzetten van de leesbril zag ik het, hij zit helemaal vol Zal hem denk ik maar weg brengen naar een Focwa bedrijf, hoop niet dat ze met thinner aan de gang gaan
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
13 jan 2017 20:07 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Ben een weekendje in Nederland (op doorreis) en heb een auto gehuurd op Schiphol. Een verse 318i. Was me even ontgaan dat dat tegenwoordig drie-cylinders zijn. Rijdt verder best goed, maar het klinkt echt voor geen meter... alsof je in een Daihatsu Clitoris rijdt.... jammer toch.
|
14 jan 2017 15:26 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Vroeger een 3-cilinder motorfiets gehad en die vond ik gaaf klinken....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
14 jan 2017 16:19 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Yamaha xs 750/850 of Triumph Speed Triple oid?
|
14 jan 2017 16:49 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Eerste; xs750....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
14 jan 2017 16:55 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Heb nog een 3 cilinder Suzuki 750 watergekoeld gehad met een 3 in 1, wat een geluid Vond de Yamaha 3 cilinder wel heel stoer lopen.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
14 jan 2017 18:08 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Fraai Hans, zo'n waterkoker......zeker met een expansie 3-1 uitlaat..... Spetters al verwijdert? Vanmiddag in een nieuwe 1-serie gereden.....gaat hem in de toekomst wel worden, mooi compact.....nog geen terugkoppeling van de autohandelaar in Glanebrug gekregen....dus ga ik er vanuit dat zijn zoektocht nog niets 'goeds' heeft opgeleverd...trouwens, ik heb ook geen haast.
|
14 jan 2017 18:17 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
In Glanerbrug zijn ze al jaren bezig met riolering aanleggen ......... daar hebben ze alleen tijd om TV via kabel of glasvezel te kijken , maar zeker geen tijd om auto's te zoeken
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
14 jan 2017 18:26 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Nieuwe 1-serie kijk ik toch ook weer naar.... 3-serie niet nodig qua ruimte, 200kg extra trekken is leuk, maar 1.500 is genoeg.... En dan kun je hem wel leuk aankleden
|
14 jan 2017 22:07 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Ja, eens! Als ik me niet vergis is jouw meeste recente BMW referentie een E30 M3 en een 550d... en in de markt voor de M550i. Doet mij altijd denken aan de leenauto (veelal een instapper) van de BMW garage en de dankbaarheid die je einde dag voelt als je weer je eigen auto hebt opgehaald.
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
15 jan 2017 9:59 |
|
|
996Tom
ex. 993 '93, ex. 968 '92.
Nu 996 C4
|
bij een maatje van me ging het altijd nét andersom: Druk met z'n carrière, reed zelf 70.000 km/jaar in een 320d vd zaak en had als leenauto meestal een 330d. De hele dag zo blits als een aap met 2 l*llen.. Dat vind ik nou een BMW dealer die het begrijpt.. Hij moest later op audiëntie komen in de VS bij het hoofdkantoor: reorganisatie, ontslagen en een zak met geld. Op de terugweg van Schiphol langs BMW dealer in Naarden en kocht een 5 serie (518i dacht ik). Paar maandjes later weer aan 't werk en deze auto ingebracht. Uiteindelijk komt alles goed (meestal )
_________________________________________ "Racing cars are neither beautiful, nor ugly. They become beautiful when they win" Enzo Ferrari
|
15 jan 2017 11:17 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Ik heb mijn 1-serie (118i 5-deurs) nu 9 maanden en ben er erg tevreden over. Rijdt prima (3 cilinder is erg stil op de snelweg) en voldoende comfortabel (rij ca. 1000km/wk). In het begin ging het schakelen wat stug, maar dat is nu gelukkig beter. Redelijk zuinig in gebruik.
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
15 jan 2017 12:54 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Rijd af en toe in de 1 serie van mn zoon, een heerlijke auto met M onderstel en een dikke 3 liter erin Werkelijk een feest om mee te rijden
|
15 jan 2017 13:19 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Klopt idd. Maar ik moet zeggen: het rijdt niet verkeerd. Vandaag code oranje getrotseerd ( ) en half NL doorkruist. Prima karretje. Alleen even de radio aan om het geluid van de motor naar de achtergrond te dringen. Ding wil ook geen toeren draaien trouwens. Ook niet echt BMW, zeg maar.
|
15 jan 2017 18:55 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Ook een keer zon ding mee gehad van Renova tijdens een beurt van de 535. Niet vooruit te branden, vond de kwaliteitsbeleving ook onder de maat voor n BMW. Liever een 1 met een beetje motor erin dan een gecastreerde 3.
|
15 jan 2017 23:09 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
http://www.autoblog.nl/nieuws/brekend-b ... dcar-95217Goed nieuws voor NL! Nu maar hopen dat die limbos niet meteen gaan staken omdat ze in de toekomst misschien een overuurtje moeten draaien a 150% https://fd.nl/ondernemen/1134441/tweeda ... vdl-nedcar
|
20 jan 2017 15:50 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Tja Cazzo, wat je zelf uitstraalt krijg je weer terug....ik neem aan dat jouw werknemers tevreden zijn, en ze voor verbetering van arbeidsvoorwaarden niet hoeven te staken. En af en toe een tandje bijzetten ook beloond wordt..... En VDL..... Wel mooi dat bmw daar auto's gaat bouwen.....
|
20 jan 2017 20:56 |
|
|
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.Immer volle pulle
|
Als E39 M5 liefhebber zie ik helaas dat ze steeds duurder worden, maar er ook al maanden niks verkocht word! Bij Leitner , bij Gina collector cars, bij verstappen in Uden staan ze al maanden en sommigen al meer dan een half jaar!
Ik denk altijd net als bij onze Porsche 's ze kunnen ook te duur worden en dan blijven er nog heel weinig kopers over.... een jaar of 6/7 geleden kon je nog een 911 3.2 bij elkaar sparen, maar dat is nu bijna niet meer te doen voor iemand in loondienst. Scheelt toch de helft....
gr
wilco
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
21 jan 2017 8:54 |
|
|
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.Immer volle pulle
|
Bij k ..exclusieve staat er nu 1 voor betere prijs, maar denk die auto te kennen van mobile. Komt uit de buurt van Hamburg koste 26 of 27k maar stond niet unfallfrei bij...... daarom was hij ook waarschijnlijk wat goedkoper en in ons land hoef je dat niet te vermelden. nu 35k.........
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
21 jan 2017 10:43 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Hebben jullie wel eens van een "OEM" accu gehoord voor in de BMW Accu van de 1 serie van mn zoon stopte er mee en daar zat er eentje in, met speciale bmw code's en kost meer als het dubbele Je leert steeds weer wat
|
22 jan 2017 13:54 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Heb op een ander forum gelezen dat dit onzin is. Accu moet soms wel worden 'ingeleerd'. Klinkt als typisch 'stealer'-praatje.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
22 jan 2017 14:08 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Kreeg bericht, moest de touring APK laten keuren, waar blijft de tijd Meest na 4 jaar koop ik een verse maar hij heeft ff 50 K gereden en is werkelijk een topper Was in het begin wat makkelijker, steeds grotere en snellere motoren erin maar ben nu een beetje aan de max Ze hadden nog wel een M3 in voorraad maar niet in touring en 130 / 140 is wel aardig aan de prijs. Een X kan me niet bekoren en keek naar een Q5 maar die hebben alleen maar de 2.0 motoren en ben daar niet gek van Wacht nog maar op de nieuwe 3 touring en laat het geld nog maar op de spaarrekening staan voor 0,25 procent PS Macan met een fikse motor is ook erg kostbaar
|
25 jan 2017 12:25 |
|
|