Auteur |
Bericht |
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupeAan de Maas
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Morguh,
Gisteren de 964 bling bling gemaakt(Gepolijst, en Glaze en Wax erop). Gaat ie vanavond weer naar binnen, lekker onder de hoes, wachtend op het baasje, die morgen weer vertrekt naar Oman.(lekker warmpies i.i.g) Kan ik 'm op 8 april voorzichtig wakker maken, en meenemen naar de A'damse tunnels.
Fijne dag, allemaal !
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
22 feb 2011 10:24 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Wat een brand jongens, kijk uit mijn raam richting Amsterdam en een enorme rookontwikkeling Zal wel weer "geen gevaar en gevaarlijke stoffen in zitten" die uitspraak kennen we wel Als je toch ziet wat in een korte tijd enorme opslagtanks zijn neergezet en dan nu die brand, niet echt prettig Maar goed de pijp moet roken
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
22 feb 2011 15:46 |
|
|
bully
|
Zie nog geen rook Hans maar las net dit......
|
22 feb 2011 18:30 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
O wat zal dat stinken met die cacao bonen, is al zo erg in Zaandam als je daar langs de fabriek rijdt. meer nieuws brandLekker weer voor het milieu inderdaad al die branden tegenwoordig. Maar ja, blijkbaar is het momenteel niet anders en moet men eens extra gaan controleren bij zit soort grote bedrijven, wat betreft veiligheid enzo. Eet ze.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
22 feb 2011 18:58 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Gelukkig heb ik inmiddels smakelijk biologisch gegeten
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
22 feb 2011 20:42 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ron: ...en nu naar bed
|
23 feb 2011 1:05 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Zojuist thuis van een rond nederland met diverse auto´s maar toch de leukste is de P!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
23 feb 2011 2:12 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Die man heeft 2 rechter handen, die kan alles. De Samengestelde Persoonlijkheid Net terug van een avondje Queen, heerlijke muziek, redelijk verhaal, goede zangers. Publiek 40+
|
24 feb 2011 1:27 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Hoorde je er net nog bij Sigi Een dessertje voor jou Avond allen
|
24 feb 2011 21:33 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ooooo, heerlijk JM, had ik het maar in huis. En 40+ is heel breed.....in mijn geval letterlijk en figuurlijk. 50+ duurt nog even, maar komt steeds dichterbij, oeps.
|
24 feb 2011 22:31 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Heb nog steeds de blauwe plekken.
|
25 feb 2011 9:39 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
|
25 feb 2011 18:42 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Succes met je ondergrondse activiteiten, ik tap er eentje voor je
|
25 feb 2011 18:51 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
|
25 feb 2011 19:12 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Dan kan je binnenkort in Baarn aan de gang. Ik lees net in de lokale courant dat het rioolstelsel in Baarn in erbermelijke staat te verkeerd wegens de vele bomen. De wortels ruïneren de riolering en de gemeente heeft een plan van aanpak moeten maken om de vele verstoppingen te gaan verhelpen. Hebben wij in onze wijk gelukkig nog geen last van.
|
25 feb 2011 19:46 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Wees blij dat je geen last hebt Willem ..... Wortels maakt veel kapot, maar als je ziet zo afentoe wat men in een riool gooit! .... en mijn vakgebied is GWW .... zo ook af en toe CSI
|
25 feb 2011 19:56 |
|
|
JMS
|
|
26 feb 2011 10:28 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Lekker rustig hier... hier.. hier...Schenk mezelf nog maar een rooie wijn wijn... wijn...Was het maar waar ... waar... waar...
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
27 feb 2011 1:24 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers eindelijk weer eens op internet , dus ik zal er gelijk maar een een brunch op gooien en nog een genoegelijke zondag
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
27 feb 2011 10:46 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
@Do, ben je al weer tot rust gekomen na deze week
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
27 feb 2011 10:47 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Eigenlijk hoort dit in even voorstellen, maar ik zie hier zoveel honden (liefhebbers) voorbijschuiven dat ik het hier maar even plaats... Dit is Coco! Coco is eigenlijk van mijn nichtje, maar door haar drukke werk in voornamelijk het buitenland (ex miss Holland) is Coco sinds drie weken onze vaste gast! Coco en ik zijn inmiddels beste maatjes en gaat overal mee naar toe , ook op de zaak heeft hij het erg naar zijn zin Ik heb nooit geweten hoe leuk een hond kan zijn, geweldig.
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
27 feb 2011 14:05 |
|
|
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Vind het even niet een nieuw topic waard (tenzij ik geen antwoord krijg natuurlijk ). Maar wie weet het aantal gebouwde 997 GT2's. (niet de RS dus)?? Eventueel graag met bron.
|
27 feb 2011 16:21 |
|
|
JMS
|
Kleine correctie: hondje oftewel een truttenlikker
|
27 feb 2011 21:17 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Heb toch maar ff getwitterd wat ik van het Porscheforum twitteronderwerp vind. Proost Maukers.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
01 maart 2011 23:46 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.. dacht dat die van mij geen kleintje was ... met z'n 12 maanden, 63 Cm en iets meer dan 40Kg .. .. foto van 7 maanden terug ...
|
02 maart 2011 0:15 |
|
|