Auteur |
Bericht |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: supercars, wie gaat of wie heeft er ervaring mee?
Ik zag er laatst een heel stel van die firma met een koffer met geld op weg naar Rio
|
24 nov 2011 13:59 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik weet dat de staanplaats voor een woonwagen inderdaad vaak gehuurd wordt - maar in dit geval is het 1DayFly die het geld terug zou gaan storten
|
24 nov 2011 14:38 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
niemand ooit twijfels gehad bij die naam
_________________________________________ Got coffee?
|
24 nov 2011 14:46 |
|
|
Olaf
|
|
24 nov 2011 15:05 |
|
|
Ruudje
|
Heel lang topic idd maar ik heb wel gereden.
|
24 nov 2011 15:08 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
verkopen ze ook vliegtickets
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
25 nov 2011 11:05 |
|
|
Olaf
|
|
25 nov 2011 11:18 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
als je boekt en vooruit betaalt kun je een dag lang vliegen ???
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
25 nov 2011 12:49 |
|
|
Ewout
|
Correctie; als je boekt en vooruit betaalt gaan zij zelf een dag lang vliegen.
|
25 nov 2011 14:27 |
|
|
Olaf
|
Money In The Bank ... op de valreep overigens
|
25 nov 2011 20:10 |
|
|
Ewout
|
Valt het gelukkig toch nog mee
|
25 nov 2011 20:35 |
|
|
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Vandaag ging ik even een kijkje nemen bij de Driving-Fun dag op de Nordschleife. Hammer Events was daar ook aanwezig met de 4 Supercars. Ik had jammer genoeg mijn voucher al geretourneerd dus zelf rijden zou niet mogelijk zijn. Toch maar even gevraagd of ik niet mocht rijden tegen contante betaling. Voor 250 euro mocht ik gaan rijden met de Supercars, de keuze was snel gemaakt. De 1e ronde met de Porsche GT3, jammer genoeg ken ik het circuit niet al te best dus enige voorzichtigheid was geboden. Toch mocht ik aardig hard en was eigenlijk niks te gek als je maar een beetje je kop erbij hield. Hierna de Ferrari F430 Spider, hier ging het al een heel stuk harder. Omdat de bijrijder vergeten was om mijn kaartje af te scheuren stond de Ferrari nog steeds op m'n kaart. Toen ik uitstapte kon ik eigenlijk gelijk instappen in de "dichte" Ferrari F430. Deze bijrijder kende de Nordschleife op z'n duimpje en liet dan ook goed weten waar en hoe ik volle pijp kon gaan. Af en toe zei die zelfs dat ik meer op het gas moest Daarna in de Audi R8, hier zat de eigenaar als bijrijder en die wilde dat je de bak automatisch liet staan. Als laatste de Lamborghini Superleggera, wat een bak geweldig !! Met deze auto ging het vele malen harder en beter dan in het begin. Jammer genoeg stapte ik als eerste in de GT3, maar dat had eigenlijk de laatste moeten wezen. Al met al een geweldige dag gehad, kostte wel wat maar ik had het echt niet willen missen. Doordat ik mijn mond hield zelfs 5 keer een ronde kunnen rijden.
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
|
20 maart 2012 0:05 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Mooie ervaring en herinnering toch? Met dergelijke auto's die ronde maken Wat vond je nu van de R8 in vergelijking tot die anderen, los van 't feit dat'ie in z'n automaat moest staan.
|
20 maart 2012 7:12 |
|
|
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Porsche GT3, geweldige auto goed in balans, power, looks, sound super => 8 Ferrari F430 Spider, leuke auto om te cruisen en boulevard te rijden, slecht zicht met kap dicht, power komt laat en bruut in => 7 Ferrari F430, power de hele tijd voorhanden, lichtvoetig, balans ook goed, mede door de goede passagier => 9 Audi R8, eigenlijk niet wat vind ik, te soft, komt heel zwaar over en doordat ik hem automatisch moest rijden een dikke afknapper => 6 Lamborghini, geweldige auto, ook helemaal goed, balans, sound en looks => 9 Toch vond ik de zit en alles aan de Porsche helemaal mijn auto, misschien ben ik niet al te objectief, maar alles aan de Porsche is gewoon mijn ding. Nogmaals jammer dat ik deze supercar niet als laatste mocht rijden, wel de enige supercar die ik door de Caroussel mocht jagen, de rest moest allemaal bovenlangs. http://www.boelsphotography.be/set_large.php?id=5749http://www.boelsphotography.be/set_large.php?id=5731
_________________________________________ The difference between men and boys.....
Laatst bijgewerkt door Blijco op 20 maart 2012 10:07, in totaal 1 keer bewerkt.
|
20 maart 2012 9:44 |
|
|
Olaf
|
Leuk verslag - en goed dat je 5 rondjes mocht voor de prijs van 4 Ook 'n idee - jezelf met auto aan Hammer Events verhuren
|
20 maart 2012 9:48 |
|
|
frank1977
|
Hebben die niet dezelfde motor dan?
|
20 maart 2012 12:09 |
|
|
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Tja, ik weet ook niet wat daar de oorzaak van was. In de "dichte" F430 stond het knopje op het stuur wel op Race en in de Spider op Sport. Misschien is dat de oorzaak, ik vond het wel vreemd eigenlijk.
|
20 maart 2012 13:12 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Vind het brute bakken die F430 spiders De echte versie -> Zijn overingens ook in Replica verkrijgbaar... niet te onderscheiden van echt De 'nepper' met dito echt geluid ->
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
20 maart 2012 18:01 |
|
|