Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Het zal wel een paar graden schelen, hoe meer je richting de kust zit. Had er vandaag niet aan moeten denken om op een ladder te gaan staan. Het waaide amper, dus erg veel verkoeling had het niet gegeven. Maar ja, ik heb ook geen verdieping boven op mijn huis gezet.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
18 jun 2013 19:21 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Het was hier vandaag wel 21° Lekker dus
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
18 jun 2013 19:23 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Scheelt toch 14 graden
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
18 jun 2013 19:25 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
viel mee, was in Leiden een stuk koeler dan in A'dam. Ben dus langzaam ontdooid op de fiets
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
18 jun 2013 19:26 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Hee jongens, eindelijk zomer, nu niet huilie huilie doen hè!
|
18 jun 2013 19:38 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Je kent d(i)e Ollanders toch, Jaap Die begint pas op 5 meter
|
18 jun 2013 19:45 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Vond het warm zat vandaag. Morgen schijnt het nog warmer te worden. 38 graden. En dan overmorgen weer naar 17. Gaat nergens meer over. Verschillen te groot en nu, mij te heet. Huh??? Nog niet verkocht? Was 'm binnen een dag kwijt eikel. http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=233900201&cd=635067381970000000&asrc=st&a=1
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
18 jun 2013 23:52 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Positief blijven denken, over 3 maandjes is het weer herfst
|
19 jun 2013 7:00 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Heerlijk dat mooie weer, tuindeuren staan al open Heeft Jean Marc het dak al eraf , toeren met dat ding Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
19 jun 2013 7:35 |
|
|
Ewout
|
Hier valt het vandaag toch een beetje tegen, een groot deel van de dag kans op een bui en de beloofde hoge temperaturen worden niet gehaald. Net nu ik papadag heb. Ik had willen BBQ-en vandaag maar ik geloof dat ik wat anders moet verzinnen.
|
19 jun 2013 7:43 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Gisteravond ff naar Zandvoort geweest, zomeravond competitie erruuug leuk This hier wat somber, waar blijft het zonnetje en al die mooie dames met korte broekjes en hempjes aan Dat is toch heerlijk al die mensen met zo'n smile op hun gezicht en genieten van het fraaie weer Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
20 jun 2013 8:38 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Wat is het stil in het café Van het weer wordt je ook niet vrolijk. wat een zeikregen zeg Sla de krant van "wakker nederland" open en wou hem maar weer snel dicht doen De ene tegenvaller na de andere en diverse verspillingen en heb het nog geen eens over de drama's in het land, tjonge het zit ff niet mee dacht ik zo Toch maar mauk ze
Laatst bijgewerkt door molen934 op 21 jun 2013 13:57, in totaal 1 keer bewerkt.
|
21 jun 2013 10:55 |
|
|
Targa Floriaan
|
Ook op het forum wordt er dus bezuinigd - in posts. Hier ziek thuis. Straks maar weer een digitaal rondje racen.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
21 jun 2013 12:09 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Goeiemore Hier ook nog een zieke...helaas niet thuis Ik vindt het ook erg stil op het forum. Zal wel de vakantie periode zijn. Zondag weer een stukje sturen bij LTP Brussel.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
21 jun 2013 12:28 |
|
|
Ewout
|
Stil? 484 gebruikers ingelogd de afgelopen 24 uur. Dat is meer dan op een gemiddelde dag in de winter.
|
21 jun 2013 13:08 |
|
|
Delnoy
|
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
21 jun 2013 14:01 |
|
|
Targa Floriaan
|
Was al voorbijgekomen, zie I&M. Bestuurder was zelf drooggebleven
|
21 jun 2013 14:38 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
21 jun 2013 22:30 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu,
200 mensen op weg naar 5 steden en hier schijnt de zon. Ik heb de sleutels maar afgegeven aan m'n huisgenoot. Die staat al een tijdje met de P in Utrecht voor wat extra hulp bij VCM. Aan het eind van de middag rij ik dan maar naar Brussel. Je zou je toch maar eens vervelen met een Porsche.
Goed weekend allen.
|
22 jun 2013 8:12 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Hier een rustige morgen, maar krijg wel zin om naar meer bijeenkomsten te gaan na gisteravond Zal hem straks maar even "kuisen" en vanmiddag de supermarkt door crossen, this niet anders En oja de tuin, daar is ook nog (te) veel aan te doen Mauk en tour ze forummers
|
22 jun 2013 10:42 |
|
|
Targa Floriaan
|
als jij met die gt3 door de supermarkt crosst, zou ik m pas daarrna schoonmaken
|
22 jun 2013 17:24 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu, Ik zal de boel maar weer eens wakker schudden. Na een heerlijk Porsche weekend, gaat de DD zo meteen weer mee naar Utrecht. En dan heel veel werk verrichten voor en na schooltijd Tja, had ik het weekend maar thuis moeten blijven. Doe ze!
|
24 jun 2013 6:10 |
|
|
Delnoy
|
Morguhhhh, Mooie foto's of FB Sigrid
|
24 jun 2013 7:54 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Ja zeker! Wel een beetje verstopt geraakt, dat FB....
|
24 jun 2013 8:12 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Moggu, nog een beetje duf na zo'n druk Porsche weekeinde Was al lekker aan het werk (thuis) totdat de verbinding met de zaak er uit viel Blijkt de stroom net uitgevallen te zijn op de zaak, die zitten in het donker
|
24 jun 2013 10:13 |
|
|