Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 4:24

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 172  Volgende
Goeiemorgen forummers... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
cabrio wim schreef:
Ik zit weer helemaal in m'n hummetje vandaag.

Heb je nou een typefout gemaakt, je zit toch niet in een Hummertje :shock:

26 nov 2008 11:44
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Bericht 
gast schreef:
Strak een maand :shock: vrij :!: Kan ik alleen van dromen :cry:

Na mijn ontslag kon ik zelfs 2 maanden vrij nemen, zoveel vrije dagen had ik nog :shock:

Maar toch de boel overdragen aan de collega's en dan in de komende maand, hopelijk, genieten van de kleine meid die gaat komen

john's Porsches schreef:
Van middag met een bestaande relatie vliegen over zuid-holland, maasvlakte moerdijk. :wink:

Als het goed is zie je dan een van onze schepen aan het werk voor de Delflandse kust :wink: Veel plezier

26 nov 2008 12:44
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Junkie
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
Bericht 
en als het mee zit Johannes vandaag nog post :wink: en anders nog 1 nachtje slapen

26 nov 2008 12:54
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
@ Strak [beetje late vroege ochtend dit maal :oops: ] welk schip van jullie is dan aan het werk in de haven? Gewoon even interese, zelf (ook) in de scheepsbranche.

26 nov 2008 20:53
Profiel
Zeist
Bericht 
goedemorgen,

Koffie en thee staan klaar met ontbijtkoek, cruesli en yoghurt, meer heb ik even niet in huis voor het ontbijt.

Fijne dag allemaal.

27 nov 2008 8:37
Profiel
Bericht 
Selamat pagi, Mannen! :P

Yoghurt met cruesli. Elke ochtend. Lekker Patrick!

Fijne donderdag, allemaal. En werk lekker!

27 nov 2008 9:06
Bericht 
Moguhh allen, en het was geen HUMMER hoor Patrick waar ik in zat.
Had het gewoon goed naar mijn zin, net als deze morgen.
Lekker koffie en wat klussen.
En deze cmiddag nog wat aan de Porsche doen.

27 nov 2008 9:26
Zeist
Bericht 
gast schreef:
Goeiesmorgens allemaal!

Yoghurt met cruesli. :arrow: Eet TOTMBO ook elke ochtend. Volgens mij wordt je daar ontzettend eigenwijs van :mrgreen:

Oorzaak of gevolg: volgens mij eten eigenwijze mensen yoghurt met cruesli :D

27 nov 2008 9:48
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Bericht 
G'morgen Allen, broodje chocopasta achter de kiezen en de eerste koffie op!

HV schreef:
@ Strak [beetje late vroege ochtend dit maal :oops: ] welk schip van jullie is dan aan het werk in de haven? Gewoon even interese, zelf (ook) in de scheepsbranche.

We hebben de 'Utrecht' varen voor de Delflandse Kust en de 'HAM316' is bezig met onderhouds werkzaamheden in de haven van R'dam.
Verder werken nog een aantal schepen voor de kust van Petten voor stranden en af en toe onderhoud in Ijmuiden

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door strak op 27 nov 2008 12:32, in totaal 1 keer bewerkt.

27 nov 2008 9:52
Bericht 
Traveller69 schreef:
gast schreef:
Volgens mij wordt je daar ontzettend eigenwijs van :mrgreen:

Oorzaak of gevolg: volgens mij eten eigenwijze mensen yoghurt met cruesli :D

Deze stellingen kloppen beiden niet! Ik ben totáál niet eigenwijs! :jump: :mrgreen:

27 nov 2008 10:27
Zeist
Bericht 
Dan ben jij toch de uitzondering die de regel bevestigt :lol:

27 nov 2008 10:30
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Mogguh :!:

Die van mij eet ook yoghurt met cruesli in de ochtend en is naar eigen zeggen niet eigenwijs. :mrgreen:

Gisteravond de GT3 uitgelaten, nu is ie weer helemaal vies. :cry: Maar wel lekker om weer ff te rijden na 2 weken stilstand.

27 nov 2008 11:25
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
strak schreef:
G'morgen Allen, broodje chocopasta achter de kiezen en de eerste koffie op!

HV schreef:

We hebben de 'Utrecht' varen voor de Delflandse Kust en de 'HAM316' is bezig met onderhouds werkzaamheden in de haven van R'dam.
Verder werken nog een aantal schepen voor de kust van Petten voor stranden en af en toe onderhoud in Ijmuiden

Hallo Strak,

mogelijk dus raakpunten, Van Oord (weet niet of dat nu -nog- je werkgever is) is een klant van ons, voor spares met name, nieuwe systemen en producten gaan meestal via de elektrotechnische installateur.

Mogguh allen trouwens nog (wel erg laat in deze rubriek, maar goed, het is noch ochtend :wink: ).

27 nov 2008 11:54
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Bericht 
HV schreef:
mogelijk dus raakpunten, Van Oord (weet niet of dat nu -nog- je werkgever is) is een klant van ons, voor spares met name, nieuwe systemen en producten gaan meestal via de elektrotechnische installateur.

Voor welk bedrijf werk jij? Als technisch inspecteur doe ik deels inkoop bepalen met de schepen. Het is nu nog mijn werkgever, per 1 januari stap ik over naar Exxon Mobil :D

27 nov 2008 12:26
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
Hoi Strak, eigen bedrijf dat toelevert in de scheepvaart en offshore met overwegend elektrotechnische producten (www.tttbv.nl). Wereld is toch maar weer klein he 8) .

Succes volgens jaar bij Exxon Mobil! Er zitten hier overigens ook diverse offshore mannen op het forum (van die mannen die af en toe tijd te veel hebben :lol: - OK OK, en af en toe ook ongenadig moeten bikkelen)

27 nov 2008 21:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
Mogguh dan maar weer!

@gast: date niet komen opdagen :?:

Zal gauw een pot versche koffie zetten, hoog tijd, er komt al weer een koufront op ons af dit weekend.

Werk ze allemaal, het weekend staat bijna weer voor de deur!

28 nov 2008 8:33
Profiel
Bericht 
Selamat pagi, Mannen! :P

Het is nog verdraaid donker hier. Ik zou zó mijn bed weer in willen duikelen. Inderdaad: laatste werkdagje van de week! Ik heb maar weer eens spekkoek meegenomen! :wink:

Mijn dochter was gisterenavond op uitnodiging naar AZ - ADO damesteams. Ze vond dat maar niets, voetballende vrouwen! Dar kan ik me wat bij voorstellen ...

Fijne vrijdag, allemaal. En werk lekker!

28 nov 2008 9:01
Bericht 
Moguhh allen, en geen lekkere koffie gezet Lydia. :twisted: :wink:
Gaat hier ook steeds minderen in het café.

Werk ze de laatste dag van de week.

28 nov 2008 9:08
Zeist
Bericht 
En koffie en spekkoek, wat een luxe op de vroege ochtend.

Fijne dag allemaal, snel opdrinken en eten en aan het werk. Is weer druk hier. :?

@Lydia - Vrouwenvoetbal is niet veel aan (wel eens een stukje gezien op Eurosport). Wacht altijd na het laatste fluitsignaal op het wisselen van de shirt, maar dat gebeurt dan weer niet :cry: :twisted:

28 nov 2008 9:15
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Bericht 
G'morgen Allen, vandaag officieus laatste dag, maar zal voor de echte laatste dag nog wel eens op kantoor komen... Koffie smaakt prima!

HV schreef:
eigen bedrijf dat toelevert in de scheepvaart en offshore met overwegend elektrotechnische producten

Succes volgens jaar bij Exxon Mobil! Er zitten hier overigens ook diverse offshore mannen op het forum

Dat bedrijf ken ik inderdaad wel, kleine wereld inderdaad. Bij Exxon ga ik niet offshore, maar ga op de raffinaderij werken als project engineer/manager

28 nov 2008 9:20
Timeless
Bericht 
Morning Campers ,

Als bidden had geholpen , had ik er mensen voor ingehuurd :!:

Ga maar weer een nespresso nemen .... 8)

28 nov 2008 9:35
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Moge, het weekend is begonnen. :)

Ik kijk nu al uit naar komende woensdag, vanwege dagje Essen Motorshow.

29 nov 2008 1:19
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Goede morgen, ik ga zo slapen... net de vroegere buurtjes uitgezwaaid.... was weer iets te gezellig...hik!

29 nov 2008 1:42
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Lydia schreef:
Mijn dochter was gisterenavond op uitnodiging naar AZ - ADO damesteams. Ze vond dat maar niets, voetballende vrouwen! Dar kan ik me wat bij voorstellen ...

Ach, ik heb van Basten dit nooit zien doen! :shock: :lol: 8)

29 nov 2008 1:53
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Radtdi schreef:
Goede morgen, ik ga zo slapen...

Watje :!: :lol:

29 nov 2008 3:41
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 172  Volgende