Auteur |
Bericht |
barolo
3.2S010
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
It was a sensation. 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
27 mei 2012 23:57 |
|
 |
GijsCarrera'S
356 speedster 1957 de eerste 993 2S 1997 de beste
|
Toch wel knap van Apple, 1 merk, 2 á 3 modellen en dan de tweede plaats.
_________________________________________ Van hard werken ga je niet dood, maar waarom zou je het risico nemen.
|
28 mei 2012 8:48 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Apple is zeker de nummero uno in het top segment.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
28 mei 2012 21:00 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Even een interesse vraag... Samsung heeft de meeste telefoons verkocht... Maar, Samsung gebruikt Android, Bada en Windows Phone. Bada is zo'n 3.8M, Windows Phone zo'n? ... En wat blijft er dan dus over voor Android telefoons van Samsung? Dat is wel een interessant getal  ... Ik snap de "strijd" inderdaad niet zo. Er zijn 100 merken die Android gebruiken en er is er 1 die iOS gebruikt. Waar is die "strijd" dan op gebaseerd? Dat 100 het van 1 kunnen winnen? Volgens mij is er zelfs een TV-show daarover  (slecht voorbeeld)... Het valt me op (en dat is mijn subjectieve mening) dat het altijd de Android mensen zijn die roepen: "Kijk eens, we zijn groter dan Apple"... Maar is er wel een "we"????
|
28 mei 2012 22:37 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Ik heb mijn reactie maar daar gegeven. Veel leuker tussen al die Fandroids. 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
29 mei 2012 0:14 |
|
 |
Jort
Groningen
|
Wat je maar interessant vindt...  In elk geval ruim minder dan 2.3M (totale Windows Phone verkopen deze bewuste periode). Dus >38,4M Android.
_________________________________________ Tjolk.
|
30 mei 2012 19:23 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Pffff, beginnen die Apple jongens nu weer 
_________________________________________ Mvg,
René
|
30 mei 2012 20:21 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Hum, kijk je even terug wie deze "discussie" gestart heeft? Wie zijn eigen post zat te promoten dus?  Verder geinig, ik blijf erbij dat het appels met peren vergelijken is... (de verkoopcijfers)... Maar ieder zijn meug...
|
30 mei 2012 23:21 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
wat een extreem suf gezeik hier al jaren  flikker dit hele topic toch weg.
_________________________________________ oud is beter
|
31 mei 2012 0:46 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Vind je? Reageren moet je ook lekker op dat forum van Barolo doen. Tenslotte vraagt ie daar zelf om door hier steeds maar linkjes te spammen. Heb ik inmiddels ook gedaan al wordt er op hilarische wijze gereageerd daar. http://www.androidworld.nl/117731/andro ... gssysteem/
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
31 mei 2012 11:42 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Laten jullie nog weten wanneer er iemand een Samsung Galaxy S3 heeft aangeschaft? http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... w5AwvNlMcg
|
31 mei 2012 14:49 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Heb de HTC One X vandaag besteld, de S3 zal wel ergens in oktober volgen.
René
|
31 mei 2012 21:21 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
René
|
08 jun 2012 19:32 |
|
 |
Subdriver
Curaçao
|
Ik had eerst een Samsung Galaxy tab 7". Was ik erg tevreden mee. Nu heb ik een Samsung Note. Ben ik ook erg blij mee. Verder weet ik helemaal niets van smartphones of ios versus android maar geniet wel altijd van dit draadje. 
|
08 jun 2012 20:35 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Zo fijn, al die blije mensen 
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
08 jun 2012 20:42 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
op zoek naar de gouden tip, Apple liefhebbers opgelet. Gebruik 1 Gmail agenda op de ipad en iphone. Als ik in 1 van beide een activiteit zet, dan zie ik deze binnen enkele minuten bij de ander in de agenda verschijnen. Als ik een uitnodiging (via gmail) binnen krijg op de ipad en deze activeer zie ik deze niet op de iphone. Maar ook omgekeerd, bij beide staan de instellingen gelijk. Iemand enig idee? 
|
13 jun 2012 20:01 |
|
 |
horn
PF #57
|
Heb het even aan Barolo gevraagd. Schijnt aan Itunes te liggen... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 jun 2012 0:01 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Staan de tijdzones op je iPhone, iPad en iCloud hetzelfde ingesteld? Tijdzone van je iCloud account kun je checken door in te loggen met je Apple ID dmv je computer op iCloud.com.
|
14 jun 2012 0:16 |
|
 |
Master Ken
|
Gebruik geen iCloud, alleen 1 gmail account voor beide,
|
14 jun 2012 7:26 |
|
 |
horn
PF #57
|
Is dit altijd zo geweest of pas na een update?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 jun 2012 9:25 |
|
 |
Master Ken
|
Weet ik helaas niet aangezien ik het pas recent heb ontdekt. Afspraken vergeten etc
|
14 jun 2012 11:09 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Apples met Androids bedoel je...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
14 jun 2012 11:11 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Apple komt binnenkort met een nieuwe IOS 6 versie uit. Krijg je gelijk Tomtom erbij. Je krijgt ook meteen de onmogelijkheid om nog Google apps te gebruiken. Gmail, Google Maps en andere Google appies kan je niet meer gebruiken. Apple gebruikers gaan natuurlijk niet klagen, want iTunes wordt nog meer verbeterd. 
|
15 jun 2012 8:10 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Inderdaad, ik vind het goed, dat Apple de bemoeizucht van Google aanpakt. Google wil altijd, overal van iedereen weten hoe, wie, wat, waar en het liefst ook waarom. Valt me op, dat nieuwe in die Android community daar over piept...  (zonder dollen, weet niet hoe en wat met GMail op een IOS device, nooit gebruikt, zal vast wel werken  )
|
15 jun 2012 15:14 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Tuurlijk werkt Gmail op een iDevice. En dat blijft ook gewoon zo. Dat Apple de Google-maps niet meer zal gebruiken heeft puur te maken omdat Google inmiddels een concurrent is geworden. En het is niet handig natuurlijk om een programma van een concurrent te integreren in je OS. Maar Google zal wel een App uitbrengen.
|
15 jun 2012 16:21 |
|
|