Auteur |
Bericht |
ASW
718 Spyder
|
Dat ga ik dit weekend regelen. Ben niet zo behendig hierin en daarom afhankelijk van een vriend van me die het kan uploaden op webruimte (of zoiets). Heeft hij ook voor mij gedaan voor het verkooptopic op dezinvanluxe.
Trouwens: zit ik vanmiddag bij Schaap komt de koper van mijn Explorer binnen om de zijkant van de kast te polijsten. Zaten wat krasjes op en de verkoper van Schaap had mij zaterdag laten weten dat hij het eruit kan polijsten. Dit had ik natuurlijk doorgegeven aan de koper. Weer als nieuw heeft hij me al laten weten. Hij ook weer helemaal happy. 
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
25 jan 2008 22:34 |
|
 |
mr.burns993
|
leuke zaak....(en)
ik heb altijd een goed gevoel als ik daar ben geweest.
een van de weinigen die je niet eerst helemaal afleest, voor je seerijjuess wordt aangezien.
_________________________________________ excellent
“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.
|
26 jan 2008 2:41 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Toch maar gisteren de Monaco Vintage (die met de Gulfreclame erop) gekocht. De schadeexpert is van de week langs geweest nav de inbraak mij thuis. M'n Maurice Lacroix is getaxeerd op de aanschafwaarde. Ik was toch al van plan die Tag te kopen, dus nu istie gewoon goedkoper als ik het geld van de verzekering erbij leg  (of is dat vrouwenlogica?)
Dat is dus dit horloge:
http://static.blogo.it/deluxeblog/tag_heuer_monaco_vintage_limited_Edition.jpg
En ik kreeg er ook nog een opwinder bij.
|
27 jan 2008 12:30 |
|
 |
horn
PF #57
|
goed gedaan traveller! vrouwenlogica... je hebt geld verdiénd... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 jan 2008 12:51 |
|
 |
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Mooie klok traveller bijna net zo mooi als mijne
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
27 jan 2008 15:02 |
|
 |
Traveller69
|
Welke heb jij dan, zie nog niets in je album staan...
|
27 jan 2008 17:00 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Erwin heeft zo'n vierkante blauwe...
|
27 jan 2008 19:44 |
|
 |
Traveller69
|
Ja, die is ook mooi.
|
28 jan 2008 9:28 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
2008 is voor mij niet zo heel positief begonnen: vriendin in het ziekenhuis, opa overleden, van achteren aangereden (nek- en rugklachten) en een forse buikgriep eroverheen...
Om mezelf weer met een beetje positiviteit te injecteren, heb ik mezelf maar een cadeautje gedaan!
Ik heb een natuurlijke voorkeur voor multifunctionele analoge klokkies, liefst met een 'vliegeniers achtergrond'.
Om die reden bezit ik inmiddels al een Breitling Old Navitimer (OAPA), een Omega Speedmaster, een Fortis Pilot Professional en een (oude) Poljot Navigator (met Schaltrad-uurwerk).
Voor de hobby, voor tijdens vakanties en andere vrijetijdsactiviteiten waarbij ik tóch een horloge wil dragen, maar niet zo bang hoef te zijn voor beschadigingen heb ik nu deze gekocht:
Top Caliber en zéér nauwkeurig quarz-uurwerk, met alarmfunctie, volledige 'Rechenschieber', ontspiegeld saffierglas, etcetera...
Het horloge dat deeluitmaakt van de uitrusting van Japanse helicopterpiloten (en ook van een paar straaljager squadrons)...
Banzaï! 
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
01 feb 2008 10:48 |
|
 |
horn
PF #57
|
sterkte. goed gedaan. jezelf een kadootje geven helpt vaak. 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 feb 2008 11:31 |
|
 |
Traveller69
|
Beetje druk display (smaken verschillen), maar zeker een mooi horloge.
Een cadeautje voor jezelf is altijd goed.
|
01 feb 2008 11:45 |
|
 |
Black Betty
|
Het display is inderdaad nogal druk, maar dat is nou juist het kenmerk van zo'n slide rule (of 'Rechenschieber'). Je kunt met die twee schaalindelingen in de rand heel eenvoudig tal van berekeningen uitvoeren (miles naar km of andersom, zeemijlen naar km of miles, gemiddelde snelheid, tachymeter, valuta-verhoudingen, etcetera).
Éen van de schaalindelingen is namelijk gefixeerd en de anderde kan door het verdraaien van bezel versteld worden.
De Breitling Navitimer en Cosmonaute staan natuurlijk bekend als dé voorbeelden voor dit soort horloges...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
01 feb 2008 13:00 |
|
 |
Traveller69
|
Ik wist wel dat je kon omrekenen met die schijven en als it-nerd spreekt me dat ook zeker aan. Maar om m'n pols, nee, bedankt.
|
01 feb 2008 14:17 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Morgen feestdag 
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
01 feb 2008 22:03 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
02 feb 2008 14:46 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
 Mooi, beter dan andere klokkies van je. 
|
02 feb 2008 15:08 |
|
 |
horn
PF #57
|
die, maar dan met het zwarte gaatjes bandje, vind ik ook onwijs. deze ook wel, maar ik heb minder met stalen bandjes. gefeliciteerd Erik! 
|
02 feb 2008 15:50 |
|
 |
Traveller69
|
Mooi en heel strak.
Met een leren bandje met gaatjes lijkt ie me ook heel mooi, maar helemaal in het staal is het ook al super.
|
02 feb 2008 18:48 |
|
 |
horn
PF #57
|
|
02 feb 2008 20:11 |
|
 |
Speedy1980
964 TL Limited Edition
|
Hey deze heb ik ook maar dan alleen de wijzer plaat inverted, ringen zwart en plaat wit(silver). Gefeliciteerd!!!
|
02 feb 2008 20:41 |
|
 |
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
Heb zelf ook deze tag heuer carrera maar eigenlijk nog nooit aan een leren bandje gedacht, ziet er beter uit als met staal vind ik. Binnenkort maar eens voor gaan kijken.
|
02 feb 2008 23:21 |
|
 |
Black Betty
|
Ik vind het Hirsch Rally-band eigenlijk mooier:
Past bovendien mooi(er) bij de ronde zones...
Het is geen goedkoop bandje, maar wel hééél mooi en past prima bij een racy klok...
|
03 feb 2008 1:22 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Jou kennende, laat me even weten als je hem over een paar maanden weg doet 
|
04 feb 2008 19:19 |
|
 |
El_Ganador
omgeving Barcelona
|
Hoi Joost,
Misschien een advies. Ik heb een Tag 6000 Chronograph met een krokodillen lederen band. Ziet er mooi uit, maar de bandjes zijn NIET bepaald slijtvast. Om het jaar / 1,5 jaar mag je een nieuwe aanschaffen. Ben inmiddels 4 bandjes verder (lees 1200 euro ) en heb er zelf geen zin meer in om weer te lappen voor een bandje. Een mooie metalen band is niet te krijgen voor mijn model, dus nu overweeg ik hetzelfde horloge als Erick te kopen.
Wou je dit even meegeven voordat je besluit dat je voor leer gaat!
|
09 feb 2008 12:50 |
|
 |
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
Thanks, leren bandjes zijn idd duur en 1,5 jaar is wel erg snel. Maar ik heb meerdere horloges dus ik draag de Carrera lang niet iedere dag.
Ik zal eens op zoek gaan naar een iets goedkoper leren bandje, het hoeft niet orgineel Tag Heuer te zijn. Maar dat zal wel niet mee vallen.
|
09 feb 2008 13:48 |
|
|