een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 3
.
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
24 sep 2015 22:40
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Wie bedenkt toch dit soort dingen..?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
.
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
27 sep 2015 21:17
Neppert
Neppert
Neppert
Een gynaecoloog is zijn baan zat en denk aan een carrière switch. Op een avond ziet hij een reclame voor een opleiding tot automonteur. Hij bedenkt zich geen moment en schrijft zich in. Na een paar jaar studeren mag hij zijn examen gaan doen.....een motorblok reviseren en opbouwen. Als hij zijn uitslag krijgt ziet hij dat hij 125% gescoord heeft. Verward gaat hij naar zijn leraar en vraagt om uitleg. "Hoe kan ik nou meer hebben gescoord dan 100%?, vraagt hij. De leraar legt uit: Je scoort 50% voor de revisie en 50% voor het opbouwen. De overige 25% krijg je omdat ik dit nog nooit iemand heb zien door een uitlaat!!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum