Auteur |
Bericht |
cabrio wim
|
Moguhh allen en het is een frisse.
Over buurman heeft vandaag een treffen bij zijn zaak, doet in Porsche 924, 944 en 928 onderdelen en occasions.
Komen er ook nog forummers naar toe. Anders bij ons ook welkom.
|
13 dec 2008 11:27 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Goedemorgen.
Gisteren op weg naar huis (oudejaarstconferencetryoutvanyoupvanthek) een doffe klap, scooterrijder onderuit op een rotonde want glad. Even gekeken of alles ok was, maaar gelukkig niets adh.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
13 dec 2008 12:40 |
|
|
cabrio wim
|
Marcel ik bedoel hier bij ons op het terrein in Hulst.
|
13 dec 2008 13:30 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Nog nooit hier gepost, maar ik dacht zal er een beetje vroeg bij zijn!
Goedemorgen! Als het goed is ben ik om een uurtje of 9 vertrokken voor een ritje in de winterzon. Heb een goede week achter de rug, had drie vacatuers op de zaak, die alle drie ingevuld zijn. Voelt goed!
Als PF-rakker zag ik wel dat ik mij bij dit item in de minderheid bevind, het zijn vooral de superjunkies, maar dat mag geen probleem zijn toch?
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
14 dec 2008 1:59 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Eindelijk eens wat vers bloed hier... welkom
|
14 dec 2008 2:16 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Hé hallo,leven in de kroeg Kom ook niet veel meer de laatste tijd! Neem nog een glas wijn en dan naar bedje! Denk dat ik morgen naar Ned.vertrek,TOTMBO niet enthousiast
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
14 dec 2008 2:24 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
goedemorgen forummers, gelukkig niet meer zo koud buiten.
De koffie loopt, en thee is gezet. Ga zometeen wat broodjes en lekkers halen voor erbij.
laat het smaken
|
14 dec 2008 8:09 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
dat kan hier niet op zondag, vers brood enzo halen vind ik echt jammer.
robert
goede morgen trouwens.
_________________________________________ remmen is angst
|
14 dec 2008 9:20 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
G'morgen allemaal.
Ik vind het behoorlijk koud, gelukkig vloerverwarming in de keuken en draadloos internet, want de woonkamer is ijskoud. Toch ook 's nachts maar de verwarming aanlaten in het vervolg.
Fijne zondag allemaal met veel rijplezier.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
14 dec 2008 10:16 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en wat smaken de verse pistolets weer lekker, zeker met een roerei en gebakken spek.
Rob964, ietsje dichter bij de Belgische grens komen wonen, heeft echt wel voordelen, en niet alleen de broodjes.
|
14 dec 2008 10:18 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Moggûh allemaal. Gelukkig hier ook niet meer zo koud. Volgens de weerberichten heeft het in Zeeuwsch-Vlaanderen geijzeld. Is dat zo Wim?
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
14 dec 2008 10:39 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mogguh!
Bedankt voor de broodjes en de lekkere koffie!
Het weer ziet er goed uit voor vandaag, ik twijfel alleen nog of ik vandaag de kap open of dicht zal laten...
|
14 dec 2008 10:41 |
|
|
Traveller69
|
Goedemorgen allemaal, opstaan, de dag is al begonnen (ook al is het buiten koud en donker).
Noten/rozijnenbroodje van de AH met een lekker vruchtensapje erbij.
Accu staat sinds zaterdagochtend aan de oplader, maar er lijkt weinig te gebeuren. Toch voor 3e kerstdag maar even een andere accu regelen.
Fijne dag allemaal.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
15 dec 2008 9:04 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Vervelend, Patrick, de accu schijnt overleden te zijn. Het is inderdaad verdraaide koud. Mijn meisje heeft zelfs handschoenen aangetrokken op de fiets, dat wil wat zeggen!
Gisteren de kerstboom opgezet en ik moet zeggen dat het zelfs erg leuk en gezellig was met m'n meisjes. Stemmige muziek, warme choco en kerstchocolaatjes erbij. We hebben ons best gedaan, toch?
Fijne maandag, allemaal! En werk lekker.
|
15 dec 2008 9:08 |
|
|
Traveller69
|
Erg mooie boom. Ben wel jaloers.
|
15 dec 2008 9:16 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Goede morruguh allemaal,
Mooie boom Lydia. Wij zijn al weer een tijdje aan de kunst huh, nou ja boom kan je het niet eens meer noemen. Vrijdag de PFT voor de 3de keer opgehaald. Lekker weekendje shoppen achter de rug. Heb nog een mooi Porsche Carrera Panamerica shirt gekocht bij State of the Art. Dit jaar hebben ze zelf met een team meegedaan wisten ze bij de shop te vertellen.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
15 dec 2008 9:36 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, vandaag is lekker uitgeslapen.
Ga met Timo op stap voor wat onderdelen te scoren.
|
15 dec 2008 10:00 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Kijk, het post je boom topic
Ga zo achter de file aan naar de zaak...
Nog even onze boom posten. In aanbouw (duidelijk, een nepper!) En hoe hij er nu bij staat...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
15 dec 2008 10:11 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Goedemorgen,
De eerste uren even gebruikt om alles op te starten en een ieder waar nodig te instrueren en een belangrijke email gestuurd, eerste bespreking gehad en nu koffie!!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
15 dec 2008 11:02 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge allemaal, best mistig hier...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
16 dec 2008 8:58 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Het is hier ook heel erg mistig. Gisteravond was het enorm glad op de weg toen ik naar huis reed. Niet echt fijn!
Vandaag een lekker druk dagje op m'n werk. Ik moet nog een boel planningen maken.
Fijne dinsdag, allemaal. En werk lekker!
|
16 dec 2008 9:08 |
|
|
Traveller69
|
Goedemorgen allemaal,
Inderdaad lekker mistig en donker. Server ligt er al voor de 2e dag uit op het werk, schiet lekker op zo.
Fijne dag allemaal,
Patrick - die zich afvraagt of 100.000 km veel is voor een Cadillac CTS?
|
16 dec 2008 9:10 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Hier in België geen mist en geen gladdigheid, dus ik zit alweer op de zaak met een kopje koffie en het nodige te doen!
Prettige dag allemaal!
|
16 dec 2008 9:21 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Thuis werken totdat de file weg is....
Het is de vraag hoe lang het plastic van het dashboard het volhoudt. De motor zal het wel blijven doen
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
16 dec 2008 10:03 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Forumrakkers,
Ben aan een lekker sterk bakkie toe
Staat een truck van ons in Vlissingen om 8.30 uur, gaat u maar weer terug de rijplaten zijn niet nodig
Gisteren hetzelfde verhaal in Delfzijl , moet zeggen daar wordt je niet vrolijk van
We zullen het maar niet over het milieu hebben , al die brandstof en energie voor Jan met de korte achternaam
Kan je maar beter een kerstboom neerzetten
Hoe is het met mijn vriend Wim, al genoeg kertspakketten ontvangen
Werk ze lotgenoten
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
16 dec 2008 10:15 |
|
|