Auteur |
Bericht |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
Kolere rendo wat een bak mooi hoor
|
28 jul 2009 23:05 |
|
|
Lydia
|
|
28 jul 2009 23:07 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
mensen ik duik erin na deze boeiende ,leerzame dag
trusten
|
28 jul 2009 23:10 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Mooie fotos Lydia, enneuhh... tnx
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
28 jul 2009 23:14 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Rad, goeie reis, veel plezier, kus de dames van me en hou het heel @Lydia Schitterende foto-serie
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
28 jul 2009 23:20 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Inderdaad ... nooit meer raden .. Proost ...
|
28 jul 2009 23:27 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Fraaie foto's, Lydia!
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
28 jul 2009 23:34 |
|
|
Lydia
|
Thanks! Ik ga de camera langzaam een beetje leren kennen! Ik ben veel aan het experimenteren met Bokèh, zoals je ziet. Ik ga mijn mandje op zoeken. Trusten!
Laatst bijgewerkt door Lydia op 29 jul 2009 8:47, in totaal 1 keer bewerkt.
|
28 jul 2009 23:37 |
|
|
Tom80
|
Bokeh...
Welterusten allemaal, ik ga proberen te slapen.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
28 jul 2009 23:58 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! @ Tom: je hebt gelijk, het was al laat Ik zal even wat broodjes op tafel zetten: Ik heb mijn glaasje grapefruit al op. Ik ga eerst even een rondje op de racefiets doen! Fijne woensdag, allemaal!
|
29 jul 2009 8:50 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, was al vroeg onderweg, dus koffie smaakt dan wel weer. Je kunt wel merken dat het vakantie is, overal lekker rustig op de baan. Vanmiddag nog een ritje van Kessel, zal daar de groeten doen.
|
29 jul 2009 8:58 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers, Wat een saaiheid zeg, zo stil als het hier is zelfs de telefoon blijft stil Zal mezelf maar een bakkie inschenken en heb gelukkig de 911 gisteravond binnen gezet Ben gisteren maar met mijn zoon mee geweest naar de Flevo, hij heeft zijn truck rijbewijs er draait volop mee Joh wat gaat alles snel, zo reed ik met mijn vader mee en ging hij weer met mij mee en nu ik bij mijn zoon ( kan je het nog volgen) Jammer dat ze onze Jos niet hebben gevraagd om Massa tijdelijk te vervangen Zal maar weer aan de boekhouding gaan Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
30 jul 2009 7:33 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Mogge@all Gisteren contract getekend bij nieuwe werkgever Hoezo recessie Binnen 5 dagen en dan nog sollicitatie's afgezegt En kan gelijk maandag beginnen ,Er moesten 10 man uit per 1 sept,en mag van ex werkgever eerder vertrekken molen, kep toch nix te doen , pb me je nr dan zal ik je de hele dag lastig vallen
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
30 jul 2009 7:50 |
|
|
Tom80
|
Moge allemaal! Vloeibaar ontbijt naar binnen gewerkt... voor de rest maar even wat op tafel gezet. Dat was een best onweer vannacht, zo maar eens zien hoe mijn -gisteren net gewassen- auto er nu uitziet. De verwachtingen voor vandaag zijn beroerd, maar vooralsnog is het mooi zonnig. Werk ze danwel prettige vakantiedag! Rodger that!- gefeliciteerd! Menigeen zal het stukken zwaarder krijgen...
|
30 jul 2009 7:51 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Valt mee Rodger, we zijn nog voor de Koninklijke in de weer Leuk voor je de nieuwe baan, ook mijn broer (50 jaar) is vorige week bij zijn nieuwe baas aan de gang gegaan
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
30 jul 2009 7:57 |
|
|
cabrio wim
|
moguuh allen, hier geen druppel gevallen, en een mooi blauwe lucht met hier en daar een wil wolkje. Maar wij zitten ook weer wat zuidelijker hè. Zal verder net als Hans ook zo eens in de boeken duiken en augustus eens opstarten voor te zien wat we dan hebben.
|
30 jul 2009 8:04 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Ik verwachte ook leeftijdsdiscriminatie .... blijk ik de eerste Stek technicus sinds een halfjaar te zijn die zich melde ik wed niet op een paard en schreef me in bij 3 buro's ......er werd maar gemaild/gebeld .....(sorry molen ) hebben die cursussen toch zin gehad Hier schijnt de zon met veel wind
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
30 jul 2009 8:06 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Moge ook! Hier eveneens nogal wat onweer, overal liggen takjes en twijgjes over de weg verspreid. Maar inmiddels ziet het er zo slecht nog niet uit!
Werkze en zo mogelijk rijd ze vandaag!
|
30 jul 2009 8:15 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Thanks voor het ontbijt. Ook hier vannacht flinke hoosbuien met wind en onweer. Zonnetje schijnt nu, maar je waait weg. De fiets laat ik wel even binnen staan De witte dinsdag helemaal schoon gemaakt, ziet er nu niet meer uit. Aankomende woensdag zou het 30 graden gaan worden? Ben benieuwd. @ Rodger: gefeliciteerd! Maandag al beginnen, heerlijk toch? Fijne dag, allemaal!
|
30 jul 2009 8:38 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
De Vito staat al voor de deur
|
30 jul 2009 8:44 |
|
|
Tom80
|
Had mijn auto (niet opgelet, laat thuis, weinig plek) onder een boom geparkeerd vannacht. Nu ligt de boom op de auto, de bladeren en alle stuifmeel tenminste.
Laatst bijgewerkt door Tom80 op 30 jul 2009 8:47, in totaal 1 keer bewerkt.
|
30 jul 2009 8:45 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Op welke en hoe erg
|
30 jul 2009 8:47 |
|
|
Tom80
|
Heb 'm effe aangepast om het duidelijker te maken. Niet zo erg, alleen ontzettend smerig. Er was een forse tak van de boom gevallen en die lag tegen de auto aan, zo te zien geen schade.
|
30 jul 2009 8:48 |
|
|
Wimpie77
|
Moguh!
Wederom een klein katertje...
Rodger van harte!
_________________________________________ * * *
|
30 jul 2009 10:49 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Gefeliciteerd, Rodger that. Mooi verhaal in deze barre tijden.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
30 jul 2009 11:45 |
|
|