Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 0:23

Antwoord op onderwerp  [ 255 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Goed bezig daar in België... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
911-lover schreef:
Diegene die het niet zo kunnen volgen nodig ik graag uit om op een zondag met mij een toertje hier door de omgeving te maken (laten we zeggen straal van 20km)
Als ik voor elke gele plaat 1€ zou krijgen die we zien heb ik op een paar uurtje een flink maandloon verdiend

Zouden die allemaal een broodtrommeltje en een flesje water (géén Spa) bij zich gehad hebben of heeft de Belgische middenstand er ook nog wat aan kunnen verdienen? :wink:

22 jan 2007 17:55
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Er zal wel een minnuscuul percentage zijn die wat laat blijven hangen.
De rest is op winkelboemel daar die op zondag open zijn .
En velen laten juist niets meer hangen , alles wat niet te vast zit wordt zonder vragen meegenomen (bron , de winkeleigenaars zelf)

Laatste update 22/10/2013

22 jan 2007 18:02
Profiel WWW Facebook 
Papendrecht
Bericht 
911-lover schreef:
En velen laten juist niets meer hangen , alles wat niet te vast zit wordt zonder vragen meegenomen (bron , de winkeleigenaars zelf)

Is dit niet wat erg generaliserend? Als dit echt zo is, dan word ik zelfs trots op het feit dat ik vroeger vaak reservebelg genoemd ben. :(

22 jan 2007 18:08
Profiel WWW
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
911-lover schreef:
Er zal wel een minnuscuul percentage zijn die wat laat blijven hangen.
De rest is op winkelboemel daar die op zondag open zijn .

Ik moet zeggen dat het in Antwerpen wel iets anders is, er wordt serieus wat geld uitgegeven door de Nederlanders in het weekend. Zelfs in de restaurants waar je al snel €100 p/p betaald zijn ze goed vertegenwoordigd, over de kilo's taco's en popcorn in de Metropolis nog maar te zwijgen.

Nee Koen, ik kan me in die uitsrpaak niet vinden :wink:

Enkel spijtig dat ze nog steeds tegen onze Kathedraal staan te z**k*n :cry: :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

22 jan 2007 18:29
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
Bericht 
Ik ben er niet trots op hoe sommige nederlanderse pubers zich in Antwerpen misdragen maar om nu generalisererd nederlanders voor boeven uit te maken, vind ik echt te ver gaan. Ik kom regelmatig in Brugge, Gent, Antwerpen, Knokke en ga bovendien al jarenlang in Koksijde op vakantie. Ik heb absoluut niet de indruk dat nederlanders in Belgie bekend staan als dieven. Ze hebben hooguit wat meer praatjes.

22 jan 2007 19:11
Profiel
Bericht Goed bezig daar in Belgie
Volgens mij..........dwalen we af van het onderwerp. :roll:
Gaat weer veel op 'n Nederland -Belgie lijken :wink:

22 jan 2007 19:22
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Teun schreef:
Ze hebben hooguit wat meer praatjes.

Ze zijn wat spontaner :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

22 jan 2007 20:39
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Beveren Belgie
Bericht 
Ik was dit weekend in Knokke , en daar reden ook zeer veel auto's met gele nummerplaten ( bij 1 nummerplaat hing er een zwarte 997 turbo aan :shock: )
De Nederlanders die ik tegen kwam , waren alvast niet gierig . Ik zag er zelfs één een originele Keith Haring kopen :shock: :shock:
Wat die betaald heeft maakt het voor vele landgenoten goed :lol: :wink:
Ik heb geen probleem met de aanwezigheid van Nederlanders , maar wat we opvalt is dat je ze tegenwoordig overal in Belgie tegenkomt ( zelfs kleine dorpen ) . Niet alleen in Antwerpen en Brugge en ... zoals enkele jaren terug . Die enkele die tegen de katedraal in Antwerpen plast zullen we er maar bij nemen zeker :roll: Belgen in het buitenland zijn ook niet altijd doetjes :twisted:

22 jan 2007 22:02
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Keith Haring, 80 er jaren graffiti-art toch? Werk postuum dus flink duur geworden? Zal eens effe googlen.

22 jan 2007 22:23
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Der Ferry schreef:
Ik heb geen probleem met de aanwezigheid van Nederlanders , maar wat we opvalt is dat je ze tegenwoordig overal in Belgie tegenkomt ( zelfs kleine dorpen ) . Niet alleen in Antwerpen en Brugge en ... zoals enkele jaren terug.

Ik kwam een aantal jaren terug (toen ik nog echt jong was :wink:) een Amerikaan (op wereldreis) tegen tijdens één van mijn Interrailvakanties.
Hij vertelde dat er drie dingen waren op de hele wereld, dat hij overal was tegen gekomen:

AfbeeldingAfbeelding

en

Afbeelding
Nederlanders :shock:

22 jan 2007 22:43
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Diegene die hier 's zondags ronddwalen komen voor de zwarte markt , de sjachermarkt (twee heel grote overdekte rommelmarkten) , het koopcentrum in Lommel en masaal voor de meubelboulevards.
Daar moeten de handelaren echt oppassen daar alles wat niet te groot is of niet echt goed vasthangt verdwijnt. Tot grepen van deuren , toiletrollenhangers, kranen van badkamers , ...
Idd zeer jammer,en gelukkig weet ik beter en wil ik niet iedereen over één kam scheren. Ik ben blij dat er in Antwerpen goedmaken wat anderen hier verzieken.
Ik heb kennissen die een brasserie hebben waar 's zondags een hoop servies verdween (koffietassen , bordjes , asbakken etc etc) . Toen hebben ze alles laten bedrukken met de naam van de zaak erop onder het motto "als ze het toch meenemen kunnen ze beter tegelijkertijd reclame voor ons maken" .
Geloof het of niet , sindsdien is het meenemen zonder betalen fenomeen zo goed als verdwenen :twisted: :lol:

22 jan 2007 22:54
Profiel WWW Facebook 
Brecht Antwerpen België
Bericht 
911-lover schreef:
Diegene die hier 's zondags ronddwalen komen voor de zwarte markt , de sjachermarkt (twee heel grote overdekte rommelmarkten)

De zwarte markt is bekend over gans België, kan moeilijk geloven dat er alleen maar slechte Nederlanders komen en goede Belgen :wink:

22 jan 2007 22:57
Profiel WWW
Hasselt/België
Bericht 
Ik zeg maar wat de standhouders (die ik ken) zeggen.
Ikzelf kom er eens in de +/- 5 jaar :wink:
En natuurlijk zijn er ook zulke belgen. Dat heb ikzelf regelmatig aan eigen lijve mogen ondervinden.
Maar terug to basic : Wegentaks van 60€ per jaar en hevig verzet vanuit de Nederlandse zijde :twisted: :wink:

22 jan 2007 23:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
911 - lover schreef
Citaat:
Maar terug to basic : Wegentaks van 60€ per jaar en hevig verzet vanuit de Nederlandse zijde

Ziet er naar uit dat het doorgaat :!: :?:

22 jan 2007 23:21
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
WdePundert schreef:
911-lover schreef:

Is dit niet wat erg generaliserend? Als dit echt zo is, dan word ik zelfs trots op het feit dat ik vroeger vaak reservebelg genoemd ben. :(

Misschien een vinjet verplicht vanaf de grote rivieren :wink: ? Verhogen we de grens een beetje.

mhaschreurs.hyves.nl

23 jan 2007 0:55
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Ik heb ook een ideetje :idea: : vignet invoeren voor onze Belgische vrienden voor het gebruik van het Nederlandse PF ... :twisted:

23 jan 2007 10:27
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
adu schreef:
Ik heb ook een ideetje :idea: : vignet invoeren voor onze Belgische vrienden voor het gebruik van het Nederlandse PF ... :twisted:

Gebeurt spontaan :ass: :wink:

23 jan 2007 10:59
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
:thumleft: :lol:

23 jan 2007 11:00
Profiel
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
Ongelofelijk hoe veel ophef wegens een domme vignet........
In Italie de meeste mensen zeggen: Olanda, en bedoelen eigenlijk NL, B, en Luxemburg als een stukje land onder zee peil. Punt !
De betergeleerd vinden onzinng dat zo'n kleine landen toch 3 Koningrijken tellen, wat een verspil van geld.... stop vechten met elkaar! :P
Het gaat hier over het risico dat wij, allemaal, moeten morgen rijden met tientallen vignetten aan de voorruit geplakt.
Iedere keer moet ik naar Italie or Frankrijk ga, denk: onzinnig dat je moeten elke zoveel km stoppen en een toll betalen, maar dan...je hebt een keus te maken. Kan ook bouten autobahn, en niks betalen.
Autobahnen zijn daar gezien als een luxe.
Hetzelfde geldt voor bijzondere tunnels, of de Channel zelf: dure grappjes dus even extra betalen.

Maar in Belgie....trouwens een van de slekste wegdekkingen in Europa (je hoor letterlijk dat in Belgie rij... geen luxe aangeboden, dus).
De meeste mensen die in het weekend gaan shoppen, moeten in de rest van de week werken.
Ik word ziek iedere keer wordt er auto-gebruikt als luxe gezien: we betalen toch flink belasting, en accijnen, en verzekering, enz. om rond te rijden.

Zorg dat belastingen, prijsen van auto's en van brandstof eigenlijk geuniformeerd worden, in hele Europa, en een vignet heeft geen zin meer!
En motiliteit is een recht. Punt.

En, sorry voor mijn lange post 8)

23 jan 2007 20:01
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Begrijp echt niet dat hier zoveel vreemd volk is in een kl*t* land als België

Mijn laatste post in dit topic.

23 jan 2007 20:21
Profiel WWW
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Goh ik wou nou es effe lekker beginnen in dit topic :mrgreen:

23 jan 2007 21:06
Profiel
Papendrecht
Bericht 
Wijs gesproken, Riccio4S. :wink:

24 jan 2007 17:28
Profiel WWW
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Nou nee.

24 jan 2007 18:18
Profiel
Bericht 
Riccio4S schreef:
Ongelofelijk hoe veel ophef wegens een domme vignet........

Maak je er niet zo druk om :wink: .............wij als Zeeuwen hebben altijd al moeten betalen om ons stukje land te mogen verlaten. :cry:

24 jan 2007 18:27
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Ze kunnen mijns inziens beter tolwegen voor vrachtwagens maken. Die slopen de wegen , en rijden zonder te stoppen dwars door Belgie.
Zoals in Duitsland.

24 jan 2007 21:00
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 255 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende