Auteur |
Bericht |
Krimson
911 T (hotrod R) 1970 en 912 SWB uit 1967 en ex 996 Cabrio tip. / ex 911 3.0 SC / ex 912 SWB 1966Zuidlaren
|
 Re: Business-draadje?
+1 hier werken wij voor om dit allemaal te betalen.....(en nog erger, in stand te houden.... De goeden daargelaten)
_________________________________________ Everything is gone be okay in the end and if it's not okay. It's not the end!
|
17 dec 2010 21:03 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
... dat is (meen ik) niet het geval ... of interpreteer ik het woord "zwart" verkeerd Daarnaast zal de bijstand elke verdienste of (excess) spaartegoed korten op de uitkering. Wist niet dat het fiscus gedeelte alleen voor partner alimentatie gold, maar heb dan ook geen kinderen
|
17 dec 2010 21:09 |
|
 |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Bijvoorbeeld... of sta het voeren van je bedrijfsnaam of link naar de website alleen toe nadat men een donatie aan het forum heeft gedaan? Dan betalen ze mee aan het instandhouden. Je kunt het positief zien, forumleden met een bedrijf die eventueel in de vijver hier willen vissen zullen goed werk afleveren. Anders worden ze hier in no-time afgebrandt. Ik zou er geen problemen mee hebben om een financieele bijdrage aan dit forum te doen voor het plaatsen van een persbericht over mijn bedrijf en/of nieuwe Porsche-gerelateerde producten.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
19 dec 2010 19:10 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Zoals al vaker geschreven is het forum een forum zonder commercieel oogpunt - en dat zal ook zo blijven
|
19 dec 2010 19:32 |
|
 |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Ik zeg ook niet dat jij het donatiegeld mag houden... Maar je kunt dit geld wel gebruiken om dit forum in de lucht te houden. Wat je over hebt aan het einde van het jaar doen we poll onder de forumleden naar welk goed doel dit gaat...? Zomaar een idee.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
19 dec 2010 19:52 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Jouw bedoelingen zijn heus goed Marc, en we waarderen het erg dat er gelukkig mensen zijn die dit forum op hun beurt weer kunnen waarderen en een steentje bij willen dragen, echter...zolang wij dit ook nog steeds als hobby zien, dan houden we 't forum toch wel in de lucht, desnoods alleen met eigen geld. Het "risico" van 't aannemen van geld van bedrijven, ook al krijgen die daar wat voor terug middels reclame, blijft toch dat je dan diezelfde bedrijven ergens recht op geeft...wat tegelijk impliceert dat je niet meer geheel onafhankelijk bent in je doen en laten naar die bedrijven toe. Zijn er geen problemen, dan is alles oké, maar zo gauw zich oneenigheid voordoet wordt je met de gedane betaling om de oren geslagen. Ik persoonlijk ben een voorstander van in 't geheel geen reclame, óók niet in de onderschriften. Nu is ook voor ons mods soms lastig een lijn te trekken, wat het risico van willekeur met zich meebrengt.
|
19 dec 2010 20:29 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
+1, ik zal dit jaar ook nog een donatie doen, dan hoeven de heren hun welverdiende biefstuk met friet niet te missen. 
|
19 dec 2010 20:32 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
|
19 dec 2010 20:44 |
|
 |
bompa
ex 924
ex 911 3.2
ex 964
ex 997
audi a5 cabrio/bmw x5
op zoek 964/993(S)
|
Wel een gewoon biefstukje max 125 gr. en "champignonroom sausje" mag er ook nog wel bij maar dan is het "schluss"! Die biefstuk van de haas 250gr. eten we zelf wel op! 
|
19 dec 2010 20:59 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Euri's aannemen voor reclame ....legale corruptie 
_________________________________________ Timeless objects
|
19 dec 2010 21:01 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Als aanvulling op de bijstandsdiscussie eerder in dit draadje hierbij nog even een fijn voorbeeld met wat voorbeeld berekeningen: klik. Van het genoemde VK artikel ben ik een week van slag geweest.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
19 dec 2010 21:04 |
|
 |
bompa
ex 924
ex 911 3.2
ex 964
ex 997
audi a5 cabrio/bmw x5
op zoek 964/993(S)
|
@Maarten en hoe ziet het "plaatje" eruit als ze voor het minimumloon gaat werken? Zit ze al "werkende" subiet in de "schuldsanering"! 
|
19 dec 2010 21:12 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
bekende "trap`" waarbij je er op achteruit gaat als je gaat werken. heel ernstig, want werk is zo veel meer dan centjes... hele integratiegezeik is opgelost bij fatsoenlijk onderwijs en daarna een baan. helaas allemaal deskundig kapot gemaakt. 
_________________________________________ oud is beter
|
19 dec 2010 21:19 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Den Haag de sociale werkplaats hoofdstad van Nederland
_________________________________________ Timeless objects
|
19 dec 2010 21:20 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Mee eens. Meegemaakt bij iemand die op eigen verzoek een reïntegratietrajeact wilde opstarten: reactie van degene die de reïntegratie zou moeten gaan beleiden "Maar dan zou u minder gaan verdienen dan wat u nu krijgt. Daar geloven wij niet in en gaan wij onze energie niet in steken." 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
19 dec 2010 21:27 |
|
 |
bompa
ex 924
ex 911 3.2
ex 964
ex 997
audi a5 cabrio/bmw x5
op zoek 964/993(S)
|
Dat hele "reintegratiecircus" kost "bakken" belastinggeld en zal in zijn huidige vorm nooit "scoren'!  Even off topic; Hier in de "kempen" ligt een berg sneeuw daar zeg je U tegen! Mijn "bomenpark" bezwijkt bijna onder het gewicht! 
|
19 dec 2010 21:42 |
|
 |
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Het begint inmiddels wel een 2e "cafe" te worden ipv een business topic
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
19 dec 2010 22:30 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
"Ouwe jongens krentenbrood" is niet altijd fijn voor nieuwe mensen, maar bijna niet tegen te houden omdat veel mensen elkaar hier redelijk vaak treffen. Geeft mijn inziens ook meteen het onnodige van een business-draadje aan, omdat deze mensen bijna altijd wel weten wat een ander hier voor z'n brood doet, en nieuwe mensen die dit niet weten hebben ook niet de behoefte om bewust iets aan een forummer te gunnen, want waarom. Zit ik er (los van voorkeuren) ver naast?
|
19 dec 2010 23:18 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Iemand een zwaar ondergesneeuwde taxi nodig? 
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
19 dec 2010 23:40 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Nee, aan 1 heb ik genoeg.
|
20 dec 2010 0:36 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Hmm....er zijn inmiddels 36 voor-stemmers tegen 19 tegen. Verschillende mensen hebben een soort van voorschot gegeven op het business-draadje door te melden wat voor producten/diensten ze leveren. Dan gaat het - zoals 'weleens' vaker gebeurt - offtopic, waaronder ook door mods (die de bezem thuislaten), en dan is jouw conclusie dat dit het onnodige van het business-draadje aangeeft?  PS: nog voor mijn objectiviteit in deze: ik zal mijn 'waar' in een eventueel business-draadje niet aanprijzen. Hoogstens af en toe vragen of iemand wat kan leveren. Dus ik heb er geen zakelijk belang bij verder. PS 2: het is aan John als eigenaar van het PF - eventueel in samenspraak met de mods - om hier iets mee te doen of niet. Het was alleen een idee, en volgens mij heeft dit draadje aangetoond dat er best behoefte aan is. Als om welke reden dan ook John dit niet ziet zitten: geen probleem, sluiten dit draadje en over tot de orde vd dag!
|
20 dec 2010 1:05 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Opritje toe aan een beurt door verzakkingen of gewoon nieuwe stenen.... waar je mooie Porsche opstaat? 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
20 dec 2010 1:52 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Het lijkt me erg logisch dat er op een Porscheforum in verhouding veel zelfstandigen zitten die, mocht de mogelijkheid er zijn, dit evt wel zouden willen. Echter, je moet het maar wíllen is mijn insteek, want "wenselijk" en "nodig" zijn in mijn ogen verschillende begrippen. Dat ook ik als mod de bezem thuis laat, tja, ik zou het een beetje kinderachtig vinden om in een voorsteltopic als dit iedere post te vegen waar reclame in staat... want ik zie 't meer als een uitprobeersel en zó wakker lig ik er echt niet van mocht dit zo lijken. Je moet het alleen wíllen op een hobbyforum ; bij mij zou 't water me echt tot de lippen moeten staan voordat ik tot zoiets over ging, waarbij ik mensen trouwens niet be-of veroordeel, want het kunnen moeilijke tijden zijn. Mocht John besluiten tot reclame hier lees ik met groot gemak overal overheen, no worries 
|
20 dec 2010 8:22 |
|
 |
fredsan
|
ik zit in de makelaardij water staat me wel aan de lippen dus als er mensen zijn die op een leuke manier hun huis willen verkopen give me a call 
_________________________________________ 911 E 1973 EX 968 1992 EX 944 Turbo 1986
|
22 dec 2010 15:37 |
|
|