Auteur |
Bericht |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
30 jul 2009 15:20 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Zo, even een strakke voorbumper voor mijn 924 gescoord voor een zeer nette prijs. Nou nog tijd om 'm te monteren.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
30 jul 2009 22:08 |
|
|
esgigt
|
Goede zaak, Tom. Is het veel werk om de bumper te monteren?
Ik pak een wijntje... jij ook iets?
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
30 jul 2009 22:10 |
|
|
Tom80
|
Ik lust wel een Spa, merci.
Niet veel werk in theorie, in praktijk zullen er wel wat bouten vastgeroest en/of rond zijn.
Eén van de vorige eigenaars van mijn auto parkeerde zo te zien op het gevoel en elke dag tegen hetzelfde paaltje. De bumpers van een 924 zijn gemaakt van fiberglas, de gelcoat is er op flink wat plaatsen afgespat. Helaas bovenop, en da's lastig onzichtbaar te herstellen (kost in ieder geval erg veel tijd). Ik erger me al ruim twee jaar aan de beschadigingen, nu maar eens iets aan doen.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
30 jul 2009 22:19 |
|
|
Tom80
|
Het is hier behoorlijk rustig, blijkbaar heeft iedereen vakantie... Ik moet nog een week, dus maar even wat neerzetten: Wellicht heeft er nog een harde werker iets aan, werk ze of voor de vakantievierders: relaxte dag!
|
31 jul 2009 7:41 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en Tom weet wat een werkend mens nodig heeft. Verder komend weekend druk met Porsche rijden, eerst Francorchamps en zondag naar Jüchen. lekker wat km,s
|
31 jul 2009 7:58 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Ha, heerlijk, bedankt voor het ontbijt. Ik had deze week nog vrij, maar af en toe toch al wat gewerkt. Sommige dingen kun je gewoon niet laten liggen. Vandaag ook nog een paar uutjes wat doen. Dan kan ik maandag weer lekker met nieuwe zaken beginnen! De meisjes hebben deze week zitten rommelen in hun kamer: alles opgeruimd en spullen waar ze te groot voor werden weg gedaan. Nieuwe bureautjes er in en beiden een twee-zits-bankje. Zien de kamers er weer heel anders uit. Gisteren drie keer met de vuilniszakken in de cabrio (dakje open) naar de stortplaats gereden. Daar lagen ze dubbel van het lachen! Fijne vrijdag, allemaal!
|
31 jul 2009 7:59 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Goedemorgen allen! Tom, bedankt, lekker ontbijt! Het is hier idd erg rustig. Iedereen met welverdiende vakantie? @Lydia dat moet wel een pan geweest zijn in die cabrio. Zeker geen pheauteau ervan gemaakt Voor de zwoegers, werk ze vandaag!
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
31 jul 2009 8:37 |
|
|
Lydia
|
Ja, wel een foto van gemaakt. Zal die vanavond plaatsten. Zal blij zijn als mijn gezinsautootje er over 4 weken is! maar dat mag ik hier eigenlijk niet zeggenAlhoewel dit wel lachen was!
|
31 jul 2009 8:59 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers, Niet zoveel te melden, beetje druk op de zaak i.v.m. diverse festivals en de KLM Open Zal mezelf maar een lekker bakkie inschenken. Wat een luxe hé geen file's je kan overal heenrijden zonder oponthoud Nou doe ze vandaag maar
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
31 jul 2009 9:21 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goeie morgen,
Wij zijn vanochtend weer teruggekomen uit Toscane. Heerlijk klimaat daar, je zou er bijna voor emigreren. Ga proberen om nog een paar uurtjes bij te slapen na de nachtelijke rit. Werk ze nog eventjes, het is bijna weekend.
|
31 jul 2009 10:36 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
He Ewout, Gisteren nog in Nieuwekerk geweest, Kerklaan Slaap lekker.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
31 jul 2009 11:27 |
|
|
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 roodAmersfoort
|
wow net 924 volgeladen voor weekje weg met vriendengroep alleen m`n koelbox past niet koelbox te groot/achterbank te klein de achterbak:
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
|
31 jul 2009 11:41 |
|
|
esgigt
|
Laat me raden: Panamera of Peperbus.... of misschien wel een Daihatsu Cuore?
|
31 jul 2009 17:16 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
die zit wel vol! In iedergeval veel plezier
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
31 jul 2009 17:47 |
|
|
Tom80
|
Veel plezier Bas!
Was net even bij een kennis, die vanmiddag vol in de remmen moest voor een plotselinge file. Bij hem ging dat goed, zijn achterligger was minder alert en klapte vol achterin zijn bestelwagen- met een motorfiets. De motorrijder zit in het gips, de passagier -zijn vader- is vanavond in het ziekenhuis overleden. Damn...
|
31 jul 2009 20:26 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Moggel schuif maar aan bij het champagne ontbijt veel plek is er helaas niet dus klaar met eten! Plaats maken voor de volgende
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
01 aug 2009 7:55 |
|
|
Ewout
|
Goeiemorgen, Lekker ontbijtje vandaag, Vandaag maar weer even lekker met de Porsche rijden. Dat mis ik toch altijd wel een beetje als ik op vakantie ben. Zijn de andere Italiëgangers eigenlijk al weer terug? Fijne dag!
|
01 aug 2009 9:13 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Heerlijk ontbijt. Stijlvol ook. Pfff, word je niet blij van, van dit soort ongevallen. Je bent zo kwetsbaar op een motor. Iedereen die op vakantie gaat: goede reis en veel plezier. @ Ewout: niet naar Italië geweest, maar wel sinds een weekje terug Hoe was het in Italië? @ Edwin: nee, voor mij geen Panamera. De Twingo heeft het een paar weken geleden opgegeven. Had niet zo'n haast met een andere auto. Maar met langere afstanden werd het voor de meisjes wel wat vermoeiend in de 996. Omdat het een cabrio is, staan de zitjes achter wat naar voren. Dus wat rondgesnuffeld, wat proefritjes gemaakt waar een Forummer hélemaal van in de stress schoot en uiteindelijk is het een Seat Ibiza geworden. Ook wit trouwens Lekker makkelijke auto. Ben er reuze blij mee. Nog een paar weekjes geduld hebben ... De zon schijnt hier heerlijk, de klussen in huis zijn klaar, dus genieten met de meisjes! Fijne zaterdag, allemaal!
|
01 aug 2009 9:40 |
|
|
esgigt
|
Allemaal een goede mo.... middag Vanmorgen mijn rondje kralingse plas gedaan (weer iets sneller dan vorige week ) @Lydia, Succes met de Seat! Zijn leuke autos (zeker om te zien). heb een aantal jaren geleden een Leon gehad en die reed best goed.. en comfortabel!
|
01 aug 2009 11:56 |
|
|
Ewout
|
Toen ik nog in Rotterdam woonde liep ik ook altijd een paar rondjes Kralingse plas. Een leuk rondje, je bent op een mooie zomeravond alleen niet de enige die dat vindt. @Lydia, hoop dat je net als ik ook een leuke vakantie hebt gehad. We werden alleen op de eerste dag bij onze tussenstop in Como vanuit het niets overvallen door een hagelbui met ijsballen van 3 tot 4 cm doorsnee!! Ik kon nog net mezelf en de kinderen naar binnen brengen. De Espace ziet er nu uit als een poffertjespan.
|
01 aug 2009 12:55 |
|
|
Lydia
|
Oeps Ewout, dat zijn beste hagelstenen! Gelukkig is het de Renault en niet de Porsche die een gedeukt ego heeft! Zow, maar weer eens de tijd genomen om wat op het Porsche Blog te zetten onder het genot van een glaasje rose. Ik ga nu mijn mandje opzoeken. Trusten!
|
01 aug 2009 23:33 |
|
|
Ewout
|
Goeie Morgen, Een rustige kroeg gisteravond. Laten we eerst maar eens beginnen met een lekker voedzaam ontbijtje. en natuurlijk mag ook daarbij de koffie niet ontbreken. In de middag schijnt het op te klaren, dus de kap kan open.
|
02 aug 2009 8:37 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goedemorgen, ontbijt ziet er goed uit. Ik wilde even open gaan toeren, maar wacht nog maar een paar uurtjes! (regen )
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
02 aug 2009 9:05 |
|
|
horn
PF #57
|
morgen! zojuist de nieuwe citruspers ingewijd. een stuk beter dan de oude. die stond wel mooier op het aanrecht, maar wat een gezeur om die schoon te maken elke keer. oude (maar dan in chroom) nieuwe (erg stil) Ik heb even doorgeperst, dus wie er ook een glaasje verse jus wil - ga je gang! Hopen dat het vanmiddag idd opklaart. Even open rijden plus genieten van het nieuwe zwembad in de tuin... Gewonnen bij de Smiths chips omdat ik zo'n goede slagzin had verzonnen Kids zijn er dolblij mee. Het lijkt hier wel een camping compleet met solar zeil om warmte te behouden, afdekzeil, grondzeil, trapje en pomp. Voel met net David Hasselhof...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 aug 2009 9:51 |
|
|