Auteur |
Bericht |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
Kan je opscheppen op je werk; "ik zwem elke morgen 25 baantjes"
|
02 aug 2009 10:41 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Mooi Harald, khep Ma Woe Vrij, tot maandag
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
02 aug 2009 10:42 |
|
|
horn
PF #57
|
kep 2 weken vrij. heb er echt naar uitgekeken. gaan nu eerst even 4 nachtjes naar Oranje Hotels in Noordwijk. Hopen dat het komende week écht zo lekker weer wordt in NL. Vooralsnog zie ik er niks van...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 aug 2009 11:13 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Mooi zwembad! Volgens mij heeft de bovenbuurman hier een iets kleinere versie van, hij heeft 'm op de parkeerplaats voor mijn deur gezet (en vervolgens werd het zulk slecht weer dat er niks meer mee gedaan wordt).
Moge allemaal, ik ga zo weer verder met mijn werk. Prima besteding van een grijze, regenachtige dag. Eerst maar eens een pot thee zetten.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
02 aug 2009 11:14 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Dat is een wat te zwaar ontbijt voor mij. Dus ik pers wel weer een grapefruitje uit! Ik heb de citruspers bij Blokker gekocht, super ding, dagelijks een paar keer in gebruik en voor 7 euro dus dat is lachen. Ons tosti apparaat is afgelopen week in de brand gevlogen (wát een stank) dus die moeten we nog scoren. Lekker zo'n zwembad. Toen ik nog in de echt verbonden was hadden we ook zo'n groot ding. Kinderen waren er niet uit te slaan. Wel oppassen want de mijne konden er niet in staan. Buurkindjes die opeens in mijn achtertuin stonden ook niet, maar sprongen er wel zo in. Vannacht heeft het hier erg hard geregend, inmiddels klaart het hier wat op. En ik geloof het best dat het volgende week heel mooi weer wordt, dus gewoon strandspullen mee nemen, Harald! Fijne zondag, allemaal!
Laatst bijgewerkt door Lydia op 02 aug 2009 11:28, in totaal 1 keer bewerkt.
|
02 aug 2009 11:27 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Nogmaals, Goedemorgen Maukers, Wat een duffe bende hier Wij Hans en Saskia hebben tot laat buiten gezeten na de BBQ En natuurlijk veel wijntjes erbij, zoon ging naar de Santpoortse Feestweek en is nauwelijks aanspreekbaar Het voetbalseizoen begon weer en hij moest zich melden bij de trainer hedenmorgen Heb zelf maar een paar sterke bakkie's op en kom een beetje bij Behoorlijk regenachtig hier en laat de 911 maar ff binnen staan. Leuk Harald in Noordwijk, wij gaan daar regelmatig heen op zondag en misschien kom je "DD" wel tegen Zo zal nu maar even onder de douche gaan en mijn autobladen opruimen, daar is het goed weer voor. Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
02 aug 2009 11:28 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Goede middag allemaal! Lekker laat vandaag. Wij gaan er een rustige dag van maken. Filmpje pakken, een beetje stadten, lekker restaurantje zoeken (Golden Arches voor mijn dochter) enzovoort! @Lydia: die toaster zal een schakelaartje "extreem" of "Brainiac" gehad hebben, daar moet je dus wel vanaf blijven... "Don't try this at home" Tja, zwembad thuis... wij hadden vroeger een grote tijl en ook een hoop lol! Zwem ze en Mauk ze!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
02 aug 2009 12:14 |
|
|
Lydia
|
Ach, ik probeer altijd alle knopjes uit, hè? Was wel schrikken trouwens. Wat een rook en stank. Meisjes in paniek. De vlammen sloegen er echt uit! Mis mijn tostietje kaas ... Lekker toch, zo'n rustige dagje? Daar is de zondag voor. Alhoewel ik aan het werk ben. Heb nog wel vakantie, maar erg lag zoveel interessants wat ik niet kon laten liggen ... Daarvoor heb ik woensdag een snipper/stranddag met de meisjes want dan wordt het lekker weer!
|
02 aug 2009 12:23 |
|
|
horn
PF #57
|
Dito. Kochten elk jaar zo'n opblaasbad bij de Kruidvat voor 8 euro en dat flikkerden we bij het begin van de herfst in de kliko. Maar ja, een gewonnen paard kijk je niet in de mond...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 aug 2009 12:33 |
|
|
Ewout
|
Ben nu wel benieuwd wat eigenlijk de winnende slagzin was.
|
02 aug 2009 12:35 |
|
|
horn
PF #57
|
weet ik niet meer. iig een 5 regelig gedicht over de nederlandse zomer...
|
02 aug 2009 13:00 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Was de steekweek weer denk dat ik er 6 jaar geleden voor het laatst was
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
02 aug 2009 13:09 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Weer geen internetverbinding vanmorgen, grrrrrr! Zow, de twee weken vakantie zitten er al weer op. Ik heb al ontbeten maar voor jullie: Fijne maandag, allemaal!
|
03 aug 2009 8:33 |
|
|
horn
PF #57
|
werk ze! Vakantie begint net. Op naar Noordwijk voor 4 dagen... werk en/of vakantie ze allemaal!
|
03 aug 2009 8:37 |
|
|
esgigt
|
Goede.... vandaag, allemaal... Lydia, bedankt voor het ontbijt Straks naar Scheveningen... lekker hangen in een strandtent. Werk ze, Vakantie ze en Mauk ze!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
03 aug 2009 11:16 |
|
|
Tom80
|
Dagje vrij, vier dagen werken en dan eindelijk ook twee weken vakantie. Fijne dag allemaal!
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
03 aug 2009 12:16 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Een hele goeienavond allemaal. Ik lig tegenwoordig elke ochtend te ronken in m'n sleurhut, daarna op de fiets naar het dorp voor warme broodjes. Helaas geen internetverbinding op de camping (is er geloof ik wel, maar even rust is ook wel echt lekker) dus jullie missen me al een hele week. Ben vandaag even terug naar huis, moest naar het gemeentehuis om m'n roze papiertje te laten vervangen door een plastic geval met daarbij ook een E-aantekening, yes ik ben geslaagd afgelopen vrijdag. Was een vermoeiende dag, de hele dag 1 op 1 les, bochtjes achteruit, aan- en afkoppelen en met het examen ging alles in 1 keer goed. Dus binnenkort de sleurhut zelf naar huis slepen. Fijne vakantie iedereen of werkze als je nog moet gaan of al bent geweest. Tot snel.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
03 aug 2009 19:53 |
|
|
Tom80
|
Gefeliciteerd, toch wel handig...
|
03 aug 2009 19:59 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Ben ik blij met dat cadeautje (E) en kan het ook nog
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
03 aug 2009 20:44 |
|
|
esgigt
|
... en nu een sleurhut achter de Porsche, niet waar? 90 waar je 250 kunt!
|
03 aug 2009 21:37 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Harald ,waar zit je in Noordwijk ( is vlak bij mij ) lol , ik zit wel verlegen om een uitje na de gr beurt vandaag lijkt ie nog wel lekkerder te rijden
|
03 aug 2009 22:08 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Ik moet vandaag on the road, dus vroeg ontbijtje voor de liefhebbers. Wel lekker cabrioweer vandaag! Fijne dinsdag, allemaal!
|
04 aug 2009 6:20 |
|
|
Tom80
|
Moge allemaal! Bedankt voor het ontbijt Lydia, ik houd het even bij thee...
|
04 aug 2009 7:51 |
|
|
Ewout
|
Goeiemorgen allemaal, een lekker ontbijt gaat er wel in. Helaas geen tijd om van het mooie weer te genieten. Ik moet nog werken tot een uur of acht. Werk ze en caravan ze.
|
04 aug 2009 8:26 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers, Ook hier is het doenig, kleine bezetting en toch nog veel werk Heb maar vast een lekker bakkie genomen Veel festivals dit jaar en vooral groter van opzet Mauk ze
|
04 aug 2009 9:46 |
|
|