Auteur |
Bericht |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Klokkies - Deel 3 alweer
Ik moet deze uitspraak eerder herzien, want er zijn blijkbaar uitzonderingen! Mooi horloge die Carrera. Alvast veel plezier ermee! Als ik het geld er voor (over) zou hebben dan, zou deze een goede kans maken. Iemand interesse is een Longines Evidenza?
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 nov 2009 17:30 |
|
|
horn
PF #57
|
grappig. qua tagheuer is mijn smaak in 3,5 jaar dus niet veranderd...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 nov 2009 17:38 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
persoonlijk vind ik heuer er niet op vooruitgegaan sinds tag ze overnam... die grand carrera vind ik ook veel te flashy. koop dan een mooie vintage.
_________________________________________ oud is beter
|
15 nov 2009 17:50 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Helemaal mee eens Horn! Ik vind het horloge qua uitvoering en type helemaal super. Dat rood met zwart en de speciaal gecoate titanium kast heb ik altijd al mooi gevonden. Ook het feit dat het horloge waar ik het over heb een van de gelimiteerde exemplaren betreft, vind ik wel bijzonder. Ik koop dit horloge dan ook niet als investering, maar eigenlijk puur omdat ik het een prachtig horloge vind. Het betreft overigens -zoals ik al aangaf- een tweedehands exemplaar met hele lichte gebruikssporen. Hij heeft het horloge 'ingeruild' en -omdat hij weet dat ik dit horloge helemaal super vind/vond- kan ik het horloge aan 'inkoop/inruilprijs' overnemen en van de winst die hij gemaakt heeft op het nieuw verkochte horloge wil hij me ook laten 'meeprofiteren'. Bovendien hebben we het over Zwitserse prijzen. Daardoor hebben we het over een aanschafprijs die gelijk staat aan de prijs die je normaliter voor een Seiko, Festina of iets dergelijks zou betalen...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
15 nov 2009 18:44 |
|
|
bully
|
|
15 nov 2009 19:24 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
15 nov 2009 19:37 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 nov 2009 19:38 |
|
|
Appie64
Ex 968, nu BMW, toekomst..9??
|
Mooi klokje de Tag Heuer carrera...... Ben zelf in bezit van 2 Tag Heuers, sinds 11 jaar al een Professional, in mijn ogen een "all time classic" En sinds afgelopen zomer een Indy 500 met zwarte bezel. Kwa afwerking en kwaliteit hun geld meer dan waard en ben er dan ook eruuuug tevreden mee. Trouwens die monaco mag er ook zijn! grts, Albert
_________________________________________ Banden - Velgen - Onderhoud, tegen een zeer goede prijs kwaliteit. http://www.bandenenautoserviceassen.nl
|
15 nov 2009 20:07 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Stelletje kneiters Mocht hij nog zo'n exemplaar in de aanbieding hebben dan hoeft hij geen Seiko Monster in te ruilen, maar betaal ik dat bedrag gewoon cash!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 nov 2009 20:09 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Zijn die bezels van kunststof?
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
15 nov 2009 20:09 |
|
|
horn
PF #57
|
|
15 nov 2009 20:28 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
ik voel een groupbuy aankomen..
oke doe ik ook mee!
al weer twee weken geen klok gekocht, dus dan word ik toch onrustig..
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
16 nov 2009 13:14 |
|
|
amandus
Timeless
|
Cold turkey
sjunkie
_________________________________________ Timeless objects
|
16 nov 2009 13:16 |
|
|
912
|
Jammer dat Tag Heuer zo mee moet doen met die mode van grote horloges (in de zin van doorsnede). Ze zijn voor veel mensen veel te groot... Ik hou het liever bij mijn '64 Carrera... (met rode schaal, ja ja... )
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
17 nov 2009 7:31 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Mooie klok
|
17 nov 2009 8:44 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Zeker een mooie klok, maar die TH Monaco nieuwe stijl (uit Horn z'n post bovenaan) vind ik ook erg mooi. Heb 'm al zien liggen bij een juwelier, nog niet binnen geweest om 'm van dichtbij te bekijken.
Binnenkort toch maar eens doen, daarvoor zou ik wel m'n huidige Monaco om willen ruilen denk ik.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
17 nov 2009 9:25 |
|
|
horn
PF #57
|
Heb hem 2 jaar geleden bij Pon in Leusden om gehad. Was toen een feestje waar ook Tag Heuer een stand had. Heb er getwijfeld. Ik merk alleen dat ik eigenlijk altijd mijn IWC draag, dus dat wederom substantieel geld uitgeven aan een nieuwe klok niet handig is...
|
17 nov 2009 10:40 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
serieus intresse hier op het forum? ik wil dan wel kijken wat mogelijk is
_________________________________________ remmen is angst
|
17 nov 2009 16:41 |
|
|
amandus
Timeless
|
Bij Willem zeker .......
|
17 nov 2009 17:50 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Voor zover ik weet verkoopt die geen horloges
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
17 nov 2009 17:56 |
|
|
horn
PF #57
|
|
17 nov 2009 18:01 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
nee niet bij willem groupbuy voor een auto misschien wel maar als men wil wil ik best vrijblijvend vragen wat de prijs zou zijn maar dan moet ik eerst weten hoeveel gegadigden erzijn.
_________________________________________ remmen is angst
|
17 nov 2009 18:02 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
ik niet. want heden uit het perfide albion...
_________________________________________ oud is beter
|
17 nov 2009 18:07 |
|
|
amandus
Timeless
|
Dubbelleven miss .....
|
17 nov 2009 18:12 |
|
|
horn
PF #57
|
wolf - vintage soldatenklokkie gekocht? mooi hoor. waar?
|
17 nov 2009 20:01 |
|
|