Auteur |
Bericht |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
Goeiemorgen allemaal... Wimpie, sterkte! Lydia, wat verkoop jij eigenlijk? misschien heb ik nog wat nodig...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
06 aug 2009 11:02 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik weet ook niet wat ze verkoopt, maar ze blijft maar nieuwe auto's aanschaffen. Ik zit in de verkeerde branche blijkbaar goeiemorgen trouwens.
|
06 aug 2009 11:14 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Dat heb ik ook, maar dan zonder kind... redelijk gaar nu.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
06 aug 2009 13:51 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Als je die gammele schuit nou eens stil laat liggen ... maak je nog 'n beetje kans 'n AvOnD ..
|
06 aug 2009 21:05 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Good evening, wat een super weer zeg! Tussen de 31 en 33 graden hier in België vandaag. Toch strak in het pak bij een klant in Roeselare geweest. Pfff!!
Wel lekker weer om buiten te eten. Nu is het iets donkerder, dus ik dacht, ga nog even een borrel halen in het Mauk Café.
Zijn er nog meer vroege volgels hier??
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
06 aug 2009 21:48 |
|
|
Olaf
|
... vraag dat vanacht om 04:00 nog eens
|
06 aug 2009 22:03 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Dat is vroeg aan het werk!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
06 aug 2009 22:07 |
|
|
Olaf
|
... nog --- iemand moet de boel hier toch in de gaten houden ---
|
06 aug 2009 22:08 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, heb maar een champagne ontbijt klaar gemaakt, smaakt met dit weer wel zo'n fris ontbijtje. Werk en geniet ze, en op naar het weekend.
|
07 aug 2009 7:54 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Zow, lekker ontbijt, Thanks Wim! Ik pers wel even die sinaasappeltjes uit. In een week 1,5 kilo afgevallen, dus het gaat de goede kant op. Het was inderdaad warm gisteren! Vandaag nog werken en dan is het weekend. Kan aardig wat facturen schrijven. Het is inderdaad erg opvallend dat het in de recreatieve branche zo ontzettend goed gaat! Werk lekker allemaal en geniet van het weer!
|
07 aug 2009 8:12 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Lekker Wim een champagne ontbijt, eet ik niet dagelijks! Dank je!
Lydia succes met je facturen te schrijven, goed dat je het kan doen! (afvallen?????????, heb je toch niet nodig??)
@allen: een fijne zonnige werkdag toegewenst. Strak even een korte besprekening bij ons zusterbedrijf, dan naar een klant in Den Haag, vervolgens nog maar even mijn kop op kantoor latn zien in Utrecht. (daarna thuis verder klussen aan het huisje van de P.)
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
07 aug 2009 8:42 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Mij kun je niet meer in de gaten houden.... Mogguhhhh allen. En zo ook in Noorwegen lekker weer dus.
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
07 aug 2009 8:49 |
|
|
Lydia
|
Dit is voorlopig even de laatste, hoor! Ik reed een 15 jaar oude Twingo Easy (schakelen zonder ontkoppelen) maar dat werd meer een Twingo Difficult. Kon alleen nog van de 1e naar de 4e en met 40 pk is dat voor mij zelfs niet Easy!
|
07 aug 2009 8:56 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Lekker ontbijtje, Wim!
Lydia: afvallen? Lijkt me niet echt nodig...
Nog even genieten van de zon, het is nu al bloedheet. Ik ben benieuwd wanneer de aangekondigde buien verschijnen.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
07 aug 2009 8:59 |
|
|
Wimpie77
|
Moguh!
Kater is weg! Morgen dagje Zandvoort en aansluitend een wedstrijd softballen in Zandovoort en aansluitend Zandvoort Alive!
En dan zondag weer katertje...
_________________________________________ * * *
|
07 aug 2009 9:00 |
|
|
horn
PF #57
|
Hotels van Oranje. Alweer thuis
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 aug 2009 9:04 |
|
|
Lydia
|
Al mijn jurkjes zijn gekrompen, maar alleen op bilhoogte. Ik heb heel lang de wasmachine de schuld gegeven maar ik vrees dat het tóch aan mijn pantat ligt!
|
07 aug 2009 9:21 |
|
|
Wimpie77
|
Pantat of patat?
_________________________________________ * * *
|
07 aug 2009 9:31 |
|
|
Lydia
|
Pantat, oftewel mijn billen
|
07 aug 2009 9:48 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers, Weer een hele mooie dag, jammer dat ik aan de bak moet Heb al een paar bakkies op en zat al voor zevenen op ktoor De 911 komt ook niet uit de garage, moet elke avond een paard naar binnen brengen en verzorgen en wat een tijd kost dat zeg De eigenaar staat achter de tap in de feestweek van Santpoort. Nog 2 keer en dan ben ik er weer vanaf Werk of ontspan ze lotgenoten
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
07 aug 2009 9:52 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
We zullen daar bij de eerste meeting eens op gaan letten
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
07 aug 2009 9:55 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Goedemorgen allemaal! Ik lees dat het niveau van de discussie alhier verder gezakt is van decollete naar billen... Ga ik me maar van elk commentaar onthouden! Werk ze en Mauk ze!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
07 aug 2009 10:29 |
|
|
horn
PF #57
|
Tja, meten is weten hè...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 aug 2009 12:27 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Bijna goedemorgen....om nog ff af te kicken en voor de alcoholliefhebbers
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
08 aug 2009 0:00 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
dat is toch geen ontbijt joh boer prut!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
08 aug 2009 0:15 |
|
|