Auteur |
Bericht |
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
Hier noch maar een koffie..... En Moguhhh allemaal.
Esgigt.... Da's altijd balen zeg. Dat je ineens veel dieper in de buidel moet tasten om de zaakjes weer op orde te krijgen. Je weet nu wel dat je weer een hele tijd er tegen aan kunt. (80 Dkm als ik het me goed herinner)....
@Tom, zoalng je maar met veel plezier in de 924 rijdt, zal het leed vast wel meevallen.
Iedereen alvast een goede start van deze mooie Zondag gewenst.
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
09 aug 2009 4:18 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goedemorgen, hierbij mierzoet of fris en fruitig en warm uit de oven....croissants Hopelijk een zonnige zondag!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
09 aug 2009 7:13 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens uit bed gerold Sigrid? maar doe mij maar zo'n heerlijk croissantje en een bak koffie dat fruitgedoe is veel te gezond voor mij daar krijg ik vlekken van en ga ik van achteruitfluiten
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
09 aug 2009 7:58 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mogguh, Doe mij maar zo'n lekker croissantje met een kop verse koffie. Ik ga nog een paar uur wat administatie doen en dan lekker een stuk rijden met mijn vrouw. Ik moet alleen nog even een een leuke route bedenken. Suggesties? Fijne zondag.
|
09 aug 2009 8:12 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Hier schijnt de zon al heerlijk. Thanks voor het ontbijt, even snel wat persen en dan naar de tennisbaan. Elk jaar is er een thema (voor tussen de wedstrijden door en na de wedstrijden) en dat is dit jaar "strand". Echt leuk, hebben ze weer super geregeld. Een buikschuifbaan, strandmiddag, beachtennis, waterballonnengevecht, schatgraven en consumpties als snoepschelpen en visdropjes. Ondanks dat het een belangrijk tournooi is waarvoor de punten tellen voor de ranking en het niveau waarin je speelt, maken ze er altijd een gezellig week van. Fijne zondag, allemaal!
|
09 aug 2009 9:01 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goedemorgen allemaal,
Ik zit al weer heerlijk aan de coffie met een wit kadetje en vers fruit; het leven is goed!
@tom; ja zo'n Audi 90 met een lekkere 5 cylinder is toch wel exclusief! @Lydia; positieve tennisvereniging!
Hier nog niet zonnig, maar dat gaat wel komen!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
09 aug 2009 10:01 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
1 of 2 ... heb er nog twee liggen MoGgUh ..
|
09 aug 2009 10:20 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Goeiemogguh allen! Wat is een ieder weer griezelijg vrolijk vanochtend ... Lydia, de laatste keer dat ik jou zag was er nog totaal geen sprake van dat jij voor een buikschuifbaan in aanmerking kwam. Was de vakantie dan zo dramatisch? Olaf, ik liep aanvankelijk met het plan rond om tegen de tijd dat mijn nokkenassen vervangen moesten worden de hele kop te laten reviseren en sport-assen erin te zetten (ruim 20 Pk meer). Aangezien het niet verantwoord was om hiermee door te rijden (en de hoge kosten en ongetwijfeld de wachttijd voor de assen) heb ik besloten om het bij een vervangende as te laten. Feit is dat ook koppelingsplaat en remschijven eraan komen en dat ik geen zin heb om nu €4K aan die wagen te vertimmeren.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
09 aug 2009 10:38 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge, nog net! Gelukkig een beetje afgekoeld hier, gisteren was het niet te harden. Die gaat inderdaad niet weg...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
09 aug 2009 11:54 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
voor de trudt en voor de rest van de familie
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
09 aug 2009 22:25 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
doe je best vanavond Marcel...morgen waarschijnlijk wat hoofdpijn of een alcoholcoma(doe dat maar niet)...maar je kan niet om meer vragen vanavond...en ga dat boek nou eens lezen tijd heb je niet, dat maak je
Laatst bijgewerkt door Sigrid op 09 aug 2009 22:50, in totaal 1 keer bewerkt.
|
09 aug 2009 22:47 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
...als hij thuis is plaatst ie ze natuurlijk meteen...maar ja, of jouw klokje dat nog haalt
|
09 aug 2009 22:52 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
mensen,voor nu truste en voor straks
|
10 aug 2009 0:19 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens allemaal ik ga weer verder bij waar ik gebleven was voor mijn vakantie dus hier het ontbijt en ik zal de jura weer opstarten werk vakantie en maukze
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
10 aug 2009 6:43 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers, Hier nog geen vakantie, maar volop aan het werk Kom net aan zie ik nog één truck staan, probeer de chauffeur te bereiken maar ligt nog naast zijn vriendin met een kater neem ik aan Jongens het weet wat zo'n feestweek , mijn zoon moest ik ook al uit zijn bed trekken Zo nu maar een bakkie, heb inmiddels de klant maar vast op de hoogte gesteld "de truck komt wat later" Het is hier prachtig weer, het zonnetje schijnt alweer Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
10 aug 2009 7:39 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en paere weer van dienst zie ik. @Hans, gelukkig dat de baas er is om alles weer op rail te krijgen.
|
10 aug 2009 7:47 |
|
|
horn
PF #57
|
'op de rails...' ligt wat gevoelig in het wegtransport... Nog een weekje vakantie. Fijne dag iedereen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 aug 2009 8:04 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Hier ook al weer een uurtje aan het werk. Eerst maar eens een grapefruitje persen. Straks naar een klant, dat wordt topl ... eh, met het dak open rijden! Geen wind en volop zon hier, dus de meiden kunnen vanmiddag na het tennissen lekker buikschuiven. Dat doen ze hier mee, dus mijn buik hebben ze niet nodig! Fijne dag, allemaal!
|
10 aug 2009 9:13 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Goedemorgen allen! Zo, ook hier weer normaal aan het werk. Het is hier verder nog volop vakantietijd, dus heerlijk rustig op de weg. Ook de catering hiero is weer volop aan de slag zie ik..... krijg ik net bericht, dat de fabrikant van de Carver failliet gegaan is. Zonde Werk lekker of geniet nog van de vrijheid vandaag!
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
10 aug 2009 9:21 |
|
|
horn
PF #57
|
zonde, maar na een dag in dat ding gereden te hebben vind ik het niet vreemd. wel een verlies mbt bijzondere voertuigen!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 aug 2009 10:03 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Inderdaad zonde!
Goede... ehhh, middag allemaal. De eerste dag van mijn vakantie. Had nog wat slaapgebrek in te halen, en zoals ik me nu voel kan er nog wel een forse nacht achteraan.
Eerst maar eens boodschappen doen en een plan de campagne maken.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
10 aug 2009 12:52 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Bonjour allemaal,
@Rendo; volgens mij is de bouwer van de Carvers failliet, maar niet het bedrijf waar het patent en design in zit. Als het goed is hebben ze namelijk een paar ontwerpopdrachten voor andere industriën die ook van de hellingstechniek gebruik maken.
Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit zo'n apparaat heb zien rijden.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
10 aug 2009 13:37 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Bij mij zijn ze wel eens langsgeweest, een bedrijf die ze verhuurde met evenementen, dacht in Hoofddorp. Nog iemand van hier die zaken deed met handelshuis v/d Moolen Niet best mannen, uitstel van betaling gekregen na miljoenen verlies
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
10 aug 2009 13:47 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou Tom geniet van je vakantie. De mijne zit er nu echt op. Net m'n vakantiehuisje naar Venhuizen gebracht, rijd ik voor het eerst van m'n leven schade , de bocht net te krap ingeschat..paaltje...gelukkig geen onoverkomelijke zaken kapot. Terug op de fiets, wat een kelere eind . Nu nog wat andere zooi wegruimen en dan is helaas de middag ook al weer om.
|
10 aug 2009 14:57 |
|
|
horn
PF #57
|
vrouw aan het stuur bloed aan de muur... Sterkte met de deuk en krassen in je ego...
|
10 aug 2009 14:59 |
|
|