Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
...die deuk zit gelukkig alleen in m'n ego, die kras is wel weg te poetsen aan de zijkant en een nieuw zijlampje is ook zo besteld. Maar des al niet te min.....heb ik er goed de pest in(en Willem denk ik ook wel). Maar voor mij is en blijft het een ding en dus moet ik ook niet zeuren, ik ben de enige gedupeerde
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
10 aug 2009 15:17 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Hopelijk denkt de eigenaar van dat paaltje er ook zo over
|
10 aug 2009 15:22 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
...dat zal me een worst wezen. Ik ben keurig terug gegaan om te kijken of het wel alleen maar een paaltje was, dat was dus zo, het paaltje staat zelfs nog netjes rechtop, dus einde oefening..paaltje is op kosten van de gemeente. En niet verder happen, want dat word ik vervelend...dat heb je met een deuk in je ego nl snel klier
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
10 aug 2009 15:26 |
|
|
Wimpie77
|
_________________________________________ * * *
|
10 aug 2009 15:32 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
10 aug 2009 15:37 |
|
|
horn
PF #57
|
Zo'n Cayenne is wel héél duidelijk een waterkoker
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 aug 2009 15:48 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
deze paaltjes kunnen heel wat hebben, zijn tenslotte van oude P banden gemaakt...belastingbetaler. En m'n dienstauto mag ik alleen besturen als ik in dienst ben. Hij staat er dus ongeschonden bij, jou trap ik nog wel een keer onderuit Een bisschop een priester en een dominee zitten na een seminar over God op een terrasje aan de waterkant wat te drinken.Opeens staat bisschop op en loopt over het water naar de overkant. Daarna staat de priester op en doet hetzerlfde.De dominee ziet dat aan en denkt:”Zij dienen de zelfde God als ik dus dat moet mij ook lukken. Hij staat op en stapt op het water, maar hij verzuipt. Zegt de bisschop tegen de priester :”Tja, je moet wel weten waar de paaltjes staan.”
|
10 aug 2009 16:10 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
...eindpaal....
|
10 aug 2009 16:23 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Toch stevig plastic van Knaus.........
|
10 aug 2009 19:56 |
|
|
Lydia
|
|
10 aug 2009 20:07 |
|
|
bully
|
lijkt me wel heel smal om daar met de camper doorheen te scheuren
|
10 aug 2009 20:24 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
|
10 aug 2009 20:37 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
....ik kan normaal gesproken op het goede moment op het knopje drukken en dan versmalt de camper gewoon opeens dit was ook geen optie dit jaar
|
10 aug 2009 21:33 |
|
|
horn
PF #57
|
Ach, op de paal ipv een balletje breed... Is die geintegreerde sleurhut nu totall loss?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 aug 2009 22:42 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Morgen de P weer terug (als alles klopt).. vandaag mijn vrouw rijexamen afgenomen: volgende kruising rechtsaf daarna bij verkeerslichten links.. etcetera Kon ik eindelijk ook eens wat drinken Zijn gekomen waar we heen wilden zonder bordjes "Zwolle" te zien. Over Caravans: de filmpjes van Bainiac of Top Gear zijn wel leuker...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
10 aug 2009 23:31 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Uiteraard, daarom zit ik er ook nog zo vrolijk bij vandaag Kan ik na uitkering van het schadegeld jouw P kopen
Laatst bijgewerkt door Sigrid op 11 aug 2009 1:09, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 aug 2009 23:55 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
@Sigrid, tis maar een ding en de schade is te overzien. Neem een lekker glaasje wijn en je lacht er morgen (of ms nu) al weer om
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
11 aug 2009 0:48 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Martijn, het is ook werkelijk alleen maar flauwekul van deze kant, behalve de schade dan. Kost wel weer wat, maar dat is het risico van het vak, ofwel zoals Horn zegt..een vrouw achter het stuur....glaasje wijn niet aan mij besteed...maar ik neem nog een slok van wat anders en ga dan naar bed.....en zoals Sonja altijd zei, morgen gezond weer op.
|
11 aug 2009 0:56 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Heh gatver, was haar al bijna vergeten, dat mens kreeg al een spontane "Crisis" als ze de ampexbanden bekeek na de uitzending............
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
11 aug 2009 3:20 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
11 aug 2009 6:49 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens hier weer het heerlijke ontbijt werk vakantie en maukze
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
11 aug 2009 6:51 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
mogge!
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
11 aug 2009 6:54 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Mhhhh, lekker ontbijtje weer! Ik pers nog even mijn grapefruitje en dan snel op weg. Heb een drukke dag. Het is hier ineens bewolkt en donker. En er staat nog wind ook. Hopelijk blijft het droog. De meisjes moeten nog de hele week tennissen. Fijne dinsdag, allemaal!
|
11 aug 2009 7:14 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ook een goede morge Erik, De Golf gaat vandaag voor de apk, nog steeds héél erruuug blij met de auto Hier behoorlijk bewolkt en toch drukkend warm Zo kom maar op met dat bakkie, he doet een mens goed De 911 blijft vandaag maar binnen Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
11 aug 2009 7:18 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, doe mij ook maar een sterk bakkie, niet of nauwelijks geslapen vannacht, dus kan ik wakker blijven. Gelukkig gisteren van het mooie weer genoten en er met het vrouwtje en de Porsche er op uit geweest.
|
11 aug 2009 8:23 |
|
|