Auteur |
Bericht |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Na bijna 4 jaar trouwe dienst is mijn oude Blackberry door mijn werkgever ingeruild op een verse, model 9790. Na anderhalve week gebruik erg tevreden over, aangenaam werkende integratie van touchscreen en touchpad. En een volwaardig toetsenbord dat nog beter werkt dan mijn vorig model. Niet direct het meest flashy toestel in de prijscategorie van ca. 400E maar wel een degelijk werkpaard 
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
19 maart 2013 0:17 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Het zou mij verbazen als Blackberry over 4 jaar nog bestaat.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
24 maart 2013 10:54 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Misschien zonder hun eigen netwerk dan. Want dat is hun grootste nadeel denk ik, bijna niemand geeft er om dat ze extra beveiligd zijn met BB netwerk.
|
24 maart 2013 11:30 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Hier een review tussen de HTC One en Apple iPhone 5. Had nooit gedacht dat zo'n kleine fabrikant Apple op alle fronten weet af te troeven. http://www.allaboutphones.nl/video/2245 ... one-5.html
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
24 maart 2013 11:52 |
|
 |
horn
PF #57
|
interessante test. het bijzondere is dan weer wat marketing kan doen. al roepen 100 tests dat de HTC One beter is, ik denk er niet over mijn Iphone in te ruilen. Het menselijk brein zit vreemd in elkaar.... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 maart 2013 12:03 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
|
En niet alleen de marketing, apple heeft gewoon iets dat je niet terug vindt bij de andere merken. Want ik ben absoluut geen apple fanboy, ik kan ze zelfs niet uitstaan  . Maar toch heb ik bepaalde apple producten. En ook het feit dat ik geen onderdeel wil zijn van google zijn botnet 
|
24 maart 2013 13:03 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
:cheesy: Sssttt... Da's niet zo joh!
|
25 maart 2013 19:35 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Mij ook. Ben echt klaar met dat ding. Batterij is om de haverklap leeg. Touchscreen dat spontaan de persoon die je aan het bellen bent in de wacht zet. Iphone 4 is onderweg.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
25 maart 2013 19:38 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Waarom een 4? Ik zou op dit moment toch minimaal voor een 4S gaan hoor.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
25 maart 2013 19:43 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
|
Minimaal en meteen ook maximaal voor 4S  . De foto kwaliteit van 4S tov 4 is immens veel beter. En dat is het dan ook wel zo'n beetje. De overige prestaties heb je toch niet meer nodig, idem van de 5. De prestaties overstijgen serieus de vereisten die een normale mens heeft. Dan betaal je gewoon veel te veel.
|
25 maart 2013 21:56 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Nou, die overige prestaties worden toch wel heel belangrijk voor je performance als straks iOS7 uitkomt. Dan krijg je met zo'n 4 een beetje hetzelfde als met een 3GS icm iOS6, het gaat wel maar ook niet meer dan dat. En met dat vooruitzicht moet je nooit zo'n telefoon gaan aanschaffen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
25 maart 2013 23:24 |
|
 |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Week verder en de kwaliteit van de afwerking van de 9790 begint me erg tegen te vallen... Dat de achtercover van flinterdun plastic is en de helft weegt van mijn vorige BB was me al opgevallen, detail, ding moet er toch nooit af. Maar dat het scherm na nog geen 3 weken gebruik al meer gekrast is dan de vorige na 4 jaar stemt tot nadenken... 
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
25 maart 2013 23:32 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Nu al 
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
25 maart 2013 23:33 |
|
 |
Paulh
997 4 GTS
Lotus Elise MKI (ex)Ook uit het zuiden
|
Ik ben het er niet mee eens. Voor mijn gevoel draait IOS6 misschien nog wel beter op mijn 3GS dan IOS5. Het voelt in ieder geval soepeler aan. Alleen staan niet alle nieuwe functies tot je beschikking, maar daar kan ik mee leven 
|
26 maart 2013 20:22 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
IOS7? *slik*... Moet ik dan toch aan een andere telefoon? Heb deze al dik 2 jaar... Damn 
|
27 maart 2013 20:10 |
|
 |
horn
PF #57
|
vanavond twee Iphone 5's gescoord, een witte en een zwarte. Totmbo eindelijk van Android naar Apple gepraat. Zelf mijn Iphone 4 doorgeschoven aan een collega.  Ook nog even gauw een verloopplugje gescoord. In de Mini zit een BMW kabeltje om op te laden etc. BMW heeft nog geen Iphone 5 kabeltje. Kabeltjes kosten iets van 30-35 euro. "Weet je wat? Koop ik gewoon zo'n simpel plugje van Iphone 4 naar Iphone 5. Kan ik mijn BMW Iphone 4 kabeltje gewoon blijven gebruiken." Slim man. F*cking verloopplugje kost gewoon 30e omdat er een appel op staat 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 apr 2013 0:28 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Luister dan ook naar Barolo. 
|
12 apr 2013 0:43 |
|
 |
jurriec
Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup versionBrabant
|
zo dacht ik in de "beamer" ook even een nieuwe adapter voor de i5 te scoren. Zal maar niet over de prijs beginnen...... pffffew. hahahaha. idioterie gaat helemaal nergens meer over.
|
12 apr 2013 0:44 |
|
 |
944{asd}
ex 944 type 1, ex 944 type 2,
ex 944 turbo, nu 996 4sassendelft
|
@ horn, bij appeloplader.nl 15,95 inclusief verzendkosten (nog steeds een hoop geld, staat dan ook geen apple op)
|
12 apr 2013 0:54 |
|
 |
horn
PF #57
|
"ja, dan hoef ik hem niet..."Geintje, thanks! 
|
12 apr 2013 7:08 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Volgens mij krijg ik over een half jaar ook een Iphone 4... 
|
12 apr 2013 13:28 |
|
 |
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Ben net sinds deze week over van appel naar android, was gewoon benieuwd. Heb nou zo'n a4 telefoon (samsung note), wel erg wennen, maar zeker ook voordelen, moet ik zeggen!
|
12 apr 2013 16:13 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Heb je de note of de note II. Maar voor samsung is blijkbaar de 5,5" van de note II nog niet voldoende. Ze komen met een telefoon van 6,3".
_________________________________________ Mvg,
René
|
12 apr 2013 19:58 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Krijgen jullie soms allemaal het afdankertje van jullie totmbo of zo? 
|
13 apr 2013 17:55 |
|
 |
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|