Auteur |
Bericht |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
11 aug 2009 8:44 |
|
|
Wimpie77
|
Moguh!
Softbal nie goed voor mij nie... Gister een wedstrijdje gespeeld in Haarlem bij Kinheim en vandaag een kater...
Werk ze!
_________________________________________ * * *
|
11 aug 2009 8:56 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Wat doe je steeds in Haarlem Rijplaten gebracht op de Pim Mulierpark en Sportpark Ookmeer de Pirates, t.b.v. tv opname's afgelopen weekend
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
11 aug 2009 9:22 |
|
|
Wimpie77
|
Wordt een mooi complex daar bij Kinheim! Mooi kunstgrasveld...
Nu wel nog 1 grote puinhoop met rijplaten enzo...
|
11 aug 2009 9:32 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
@ Eric, je moest eens weten hoe dicht je bij de waarheid zit......maar toen was ik nog in de maak
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
11 aug 2009 9:42 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Wist niet dat de Pirates verhuisd waren Waar speel jij Wimpie Ik woonde in ± 1982 aan de andere kant van de A 10 tegenover de Pirates waardoor mijn ex-vrouw weer de drang kreeg om te gaan spelen en wij dus naar de Pirates gelopen waar net het 2e aan het trainen was. Na afloop probeerde zij info voor nieuwe leden te krijgen waarop er op een BITCHY manier haar werd verteld dat er geen speelsters meer nodig waren verder werd er ook niks gevraagd Een collega van haar speelde in het 2e van De Volewijckers in Noord en was daar gelijk van harte welkom 3 weken later moesten ze uit spelen tegen ...... de Pirates 2 waar zij " heel redelijk" speelde na tig jaar niet gespeeld te hebben Gelijk na de game kwam de aanvoerster (was ook de bitch) naar haar toe en vroeg ,Ken ik jouw niet ergens van Waarop mijn ex het verhaal van boven vertelde en niet welkom was waarop de bitch zei... maar we wisten niet dat je zo kon spelen en kreeg gelijk de uitnodiging om daar te komen spelen waarop mijn ex zoiets als zei en lachend wegliep. Zij heeft toen 1 1/2 jaar nog gespeeld en werd toen zwanger Note: zij speelde eerder bij Storks in Hopjes City en was ook met oranje naar italie geweest @ Sigrid: PA
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
11 aug 2009 18:15 |
|
|
Wimpie77
|
Leuk verhaal!
Ik speel bij DVH Amstelveen. Eerst paar jaar honkbal en nu 3 jaar softbal. Vorig jaar kampioen 1ste klasse geworden en dit jaar na een paar wedstrijden uit het team gestapt vanwege interne strubbelingen.
Nu weer lekker op 3de klasse niveau elke wedstrijd spelen en op mijn favo plek 2de honk!
|
11 aug 2009 18:27 |
|
|
Lydia
|
|
11 aug 2009 23:19 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
link doet ut niet..... Ben af en toe wel en niet (actief) aanwezig
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
11 aug 2009 23:23 |
|
|
Lydia
|
|
11 aug 2009 23:24 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
beide linken werken, vorige week nog die oude Le Mans film gekeken. @racebeus..je bent wel erg lang weggeweest!!Ook bij de hunts zie ik je niet meer.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
11 aug 2009 23:30 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Wat een uitgestorven boel is het hier toch op de vroege ochtend...staat dit soms voor de deur?
|
12 aug 2009 0:03 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Tja, ik ben de laatste tijd ook wat rustiger... Zit nu te kijken naar wat troep over het Philadelphia Project (Project Rainbow) op internet. Veel pseudo-wetenschappelijk geleuter, maar wel lachen Morgen auto halen. Duurt altijd weer langer dan je denkt... ook in geld Sigrid, Lydia: weltrusten, meiden! Selamat slaap lekker...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
12 aug 2009 0:22 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers hier dan maar weer de bekende ontbijtservice werk en maukze allen
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
12 aug 2009 6:36 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Lekker Dick. Hier weer geen internet op de vroege ochtend. Nu doet alles het weer. Ik heb een nieuwe modem van Ziggo gekregen. Maar dat sluit je niet zo maar aan. Zit een CD Rom bij en zo ... , tja ben nu eenmaal niet zo handig met dit soort dingen. Nu even snel de hond naar de kapper brengen, is hoog nodig: de haren hangen bijna voor zijn ogen. Staat wel brutaal, overigens! Werk lekker, allemaal!
|
12 aug 2009 8:22 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Goedemorgen allen! Wat laat voor het ontbijt...en van de jus blijf ik dit keer af. met die karafvorm heb ik op de vroege morgen voor je het weet een lege karaf en een overvol glas.....en de rest ligt over de tafel. Gloep zegt de inhoud. Kop koffie en weer verder... Werk ze en vakantie ze vandaag.
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
12 aug 2009 9:11 |
|
|
cabrio wim
|
Late goede morgen allen, en doe mij eerst maar even een bakkie en graag sterk. Daarna ga ik wel even aan het ontbijt van paere. Werk en geniet van het leven.
|
12 aug 2009 9:40 |
|
|
Wimpie77
|
Moguh!
Vandaag zonder kater lekker aan het werk. Kinderen hielpen afgelopen nacht mee voor een goede nachtrust!
Deze week tot nu al 27 uur gewerkt en nog geen einde in zicht...
Werk ze!
|
12 aug 2009 9:52 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Goedemorgen iedereen! Schitterend! We zetten mensen op de maan, maar stabiel internet in Egmond lijkt nog een brug te ver! Lydia, scan de handleiding maar even in en mail die maar.... Werk ze, Koffie ze en Mauk ze!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
12 aug 2009 10:22 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Vakantietijd is meestal goed voor de horeca en met een dag als vandaag zit ook niet iedereen op het terras zou ik zo denken, maar ik krijg m'n twijfels....het is hier stiller dan op straat.
|
12 aug 2009 22:47 |
|
|
Lydia
|
Goedenvond. @ Edwin: zaterdag komt er iemand die met twee vingers in zijn neus het modem aansluit en instaleert (zegt-ie ). Mocht dat niet leukken, dan PB ik jou! Korte maar hevige stortbui gehad onderweg. Resulteerde in een 180 graden op een afrit met veel verkeer achter me. Pfff ... met een beetje trillende knietjes de auto in drie keer keren weer in de juiste rijrichting gezet. Dus, nu eerst maar een borrel!
|
12 aug 2009 22:50 |
|
|
racebeus
|
Dan vandaag maar 1 vd de eerste Ontbijtresten zijn weg, glazen zijn gespoeld, koeling op temperatuur............ Zit nu lekker met een fris getapt pilsje met een zware brandaris naar oude plaatjes te luisteren. Heb van de week twee oude vinyl schijven gekocht, ben weer back to pickup. Eentje van Kraftwerk uit 1983. Tour de France en eentje van Yello. Claro Que Si uit 1981 Het fanatiek puzzelen staat even op een laag pitje, mijn competitieve kant heeft een kleine overbelasting Heb zelfs zitten twijfelen of ik stiekumpjes van dit forum zou verdwijnen. Oja, ik ben een midveertigermetdedaarbijgebruikelijkesymptomen,ik vul hem maar vast in Ben nu toch weer een beetje uit mijn tent gelokt......
|
12 aug 2009 22:52 |
|
|
racebeus
|
Oei oei Lydje, jij zoekt het ook wel op he....
|
12 aug 2009 22:53 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou mijn knieen zouden nu nog trillen, dus die borrel, dat snap ik helemaal. Gelukkig heb je ook geen keus en moet je weer instappen en lijk je mij het type dat dan wel weer over de schrik heen komt. Geen schade aan de P?
|
12 aug 2009 22:54 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
@racebeus..goed zo, laat je hier maar weer eens zien, kan altijd positief werken..hoeft natuurlijk niet. Maar je afwezigheid was me opgevallen. Hoop dat de dip niet te groot is.
|
12 aug 2009 22:57 |
|
|