Auteur |
Bericht |
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Re: Corona
Populistische stemmingmakerij
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
22 jun 2020 23:48 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
|
23 jun 2020 0:02 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Of jullie zijn sympathisanten van het beleid. Jullie staan werkelijk op geen enkele manier open voor een ander scenario, ik vind dat toch redelijk simplistisch. Kennelijk zijn er toch meer kanten aan jullie eenzijdige verhaal, en dat dragen een aantal hier al maanden aan. Wij moeten met bewijzen komen??? Rutte en de zijnen (jullie) niet dan?
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
23 jun 2020 0:07 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Zoals ik al eerder schreef, werkelijk geen touw aan vast te knopen. Welterusten!
|
23 jun 2020 0:16 |
|
|
steef
|
Daarom ben je voorstander van de maatregelen, en ik niet. https://www.bndestem.nl/oosterhout/weth ... ebook.com/Dit zal ook allemaal wel verzonnen nieuws zijn, toch? Jullie zijn landelijk écht in de minderheid. We zullen zien waar het op uitdraait.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
23 jun 2020 0:45 |
|
|
horn
PF #57
|
Eens. Hoewel ik niet weet wat er is gebeurd lijkt het of die meneer op het eerste filmpje zijn omgevallen fiets wil pakken. Indien ja, overtrokken reactie. Dat 2e filmpje vind ik een ander verhaal. Je staat op een veld. Er wordt gespoten met een waterkanon. Er lopen vele ME’ers rond. En er rijden ME’ers op paarden rond. Wegwezen. Als je dan bijdehand gaat lopen doen loop je het risico een ros te krijgen. Eigen schuld dikke bult.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 jun 2020 6:10 |
|
|
horn
PF #57
|
Je redeneert een beetje zoals mijn kinderen doen. Als je geen argumenten hebt ga je discussiëren volgens de regel ‘wie het hardste schreeuwt heeft gelijk’.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 jun 2020 6:13 |
|
|
horn
PF #57
|
Hoe kom je daarbij?
|
23 jun 2020 6:18 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
"It's all here in this YouTube video!"
|
23 jun 2020 6:41 |
|
|
Rik964
|
Landelijk in de minderheid.... Op basis van welk onderzoek is dat bepaald? Als het ff moeilijk voor je wordt gooi je er weer een niet onderbouwde bewering in. Waarom ga je niet weg als het allemaal kommer en kwel is? Er zijn genoeg landen waar je de anarchist kan uithangen.
|
23 jun 2020 7:18 |
|
|
steef
|
Jongens, maak je niet zo druk om wat ik zeg. Het wordt een mooie week, dus ik zou zeggen: negeren, en doe gewoon wat je opgedragen wordt door de overheid. Hugo en Mark weten vast wat wij nodig hebben Maak je niet druk, haal adem, en geniet.
|
23 jun 2020 7:58 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Practice what you preach, zou ik zeggen.
|
23 jun 2020 8:11 |
|
|
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.Immer volle pulle
|
Beter kan het niet bob jettu geen premier.
Aquasi word de nieuwe sterke man van alle likse
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
23 jun 2020 9:02 |
|
|
Mart WTL
|
Ik vind het niet zo gek (cq verbazingwekkend), dat als er belachelijk restrictief beleid wordt gevoerd en de normaaltse kleinste sociale omgangsvormen tot crimineel gedrag worden bestempeld, dat dan anarchisme in de hand wordt gewerkt ...
Waarom zou je je dan uperhaupt nog aan een regeltje houden, als de zin van wat goed of slecht is, verloren gaat (besides uit goodwill of sociaal besef)?
En nu op dit momentum kunnen we 2 kanten op dus: - A. Terug naar vrijheid en normaal doen. (met heldere, eerlijke, complete en goede voorlichting, en rekening houden met elkaar) - B. Verder op pad richting een Totalitaire staat/wereld (in het kader van de beheersbaarheid van de compleet logische toenemende maatschappelijke onvrede).
_________________________________________ 'Life is what you make it!'
|
23 jun 2020 9:16 |
|
|
Mart WTL
|
En als ze voor B (blijven) kiezen, sta ik binnenkort ook stenen te gooien ergens ...
|
23 jun 2020 9:19 |
|
|
Mart WTL
|
(Met mijn Porsche en mijn Villa)
|
23 jun 2020 9:20 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Idd, laat de verkiezingen maar komen: https://www.ipsos.com/nl-nl/politieke-barometerVVD veruit de grootste van NL, 4x zo groot als FvD Je zou het soms niet zeggen, maar blijkbaar beschikt het overgrote deel van de Nederlanders over gezond verstand, wel een geruststellende gedachte.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
23 jun 2020 9:22 |
|
|
ATanis
993 4SGoedereede
|
Dat is zeker hoopvol. Ik dacht al wel dat die paar stenengooiers, werkschuwe demonstranten/relbejaarden en Steef geen realistische afspiegeling van de samenleving waren. Dank voor de bevestiging
|
23 jun 2020 10:03 |
|
|
steef
|
Dat zal de risicogroep betreffen, en die sterven langzaam uit... Overigens denk ik dat hier gebruik wordt gemaakt van 'mind-setting', dus juich maar niet te vroeg! En het valt me op: hoe grijzer, hoe eigenwijzer. Oftewel, de oude garde vindt Rutte helemaal fantastisch. Maar zelfs Wiegel heeft zijn bedenkingen, en dat is toch wel een hele intelligente man (vermoed ik).
|
23 jun 2020 10:12 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Normaal gesproken zou je zeggen stop met posten op je hoogtepunt ... maar dat kan niet ... en je maakt het ook alleen maar erger en pijnlijker ... Gelukkig doen doet en mart af en toe nog een duit in dat zakje. Zodat het iets minder opvalt en we het morgen al weer vergeten zijn. Tot de volgende post.
|
23 jun 2020 10:18 |
|
|
GinnFizz
Porsche 997.1 S Cabrio handbakRetie
|
En nu op dit momentum kunnen we 2 kanten op dus: - A. Terug naar vrijheid en normaal doen. (met heldere, eerlijke, complete en goede voorlichting, en rekening houden met elkaar). YEP- B. Verder op pad richting een Totalitaire staat/wereld (in het kader van de beheersbaarheid van de compleet logische toenemende maatschappelijke onvrede). NOPEIk ben ervan overtuigd dat we allemaal voor oplossing A willen gaan met heldere, eerlijke, complete en goede voorlichting, en rekening houden met elkaar. Groet, een grijze eigenwijze.
_________________________________________ No one needs it. Everyone wants it!
|
23 jun 2020 11:04 |
|
|
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.Immer volle pulle
|
Klafet word de nieuwe leider van 1 grote likse partij die ze gaan vormen van Groen links, D66, pvda, VVD en de SP !
Voor: hoor je erbij Links: hoor je erbij Tegen NL 'ers: hoor je erbij Geruitebroek aan : hoor je erbij
Wat zit die jogging broek toch heerlijk zonder staatssteun das pas zielig je eigen (ruitjes) broek niet kunnen ophouden .
Likse
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
23 jun 2020 12:18 |
|
|
redriver
Boxster 986 2.7 TiptronicMidden-Brabant
|
Video is inmiddels verwijderd van youtube, waarschijnlijk omdat zwakke plekken in het systeem blootgelegd dreigden te worden. Nog wel te beluisteren via: https://m.soundcloud.com/eenoorlogreeds ... demonium-2
|
23 jun 2020 13:23 |
|
|
redriver
|
Je zou het soms niet zeggen, maar blijkbaar beschikt het overgrote deel van de Nederlanders over verstand (gevoed door de MSM) , wel een gedachte.
|
23 jun 2020 13:29 |
|
|
redriver
|
| | | | GinnFizz schreef: En nu op dit momentum kunnen we 2 kanten op dus: - A. Terug naar vrijheid en normaal doen. (met heldere, eerlijke, complete en goede voorlichting, en rekening houden met elkaar). YEP- B. Verder op pad richting een Totalitaire staat/wereld (in het kader van de beheersbaarheid van de compleet logische toenemende maatschappelijke onvrede). NOPEIk ben ervan overtuigd dat we allemaal voor oplossing A willen gaan met heldere, eerlijke, complete en goede voorlichting, en rekening houden met elkaar. Groet, een grijze eigenwijze. | | | | |
Met heldere, eerlijke, complete en goede voorlichting ...... dat zal niet meevallen voor velen.
|
23 jun 2020 13:31 |
|
|