Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 1:33

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Ben ook na tien jaar BB overgestapt naar iPhone 5. Hoofdzakelijk positief, behalve battery life (24 uur met mazzel) en het typen valt me ook nog zwaar....

13 apr 2013 20:34
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Helderheid zet ik maar op 50% en aanpassen aan de omgeving. Bluetooth en wifi zet ik af, voor internet gebruik ik wel mobiel internet.
En je kan ook eventueel 3G afzetten, dat je internet op GPRS zit (al weet ik niet of de nieuwe iphones deze optie hebben?).

Trouwens pro tip: 2x home knop indrukken en je ziet al je apps die openstaan (veel apps open = veel batterij verbruik).
Deze sluit je door te duwen op een app tot deze wiebelt en dan op het verbodstekentje drukken.

En daarmee haal ik makkelijk 2 dagen, soms zelfs 3 dagen als ik hem weinig gebruik.

13 apr 2013 23:35
Profiel
dobbelsteen schreef:
Trouwens pro tip: 2x home knop indrukken en je ziet al je apps die openstaan (veel apps open = veel batterij verbruik).
Deze sluit je door te duwen op een app tot deze wiebelt en dan op het verbodstekentje .

Goede tip, dank je! Alle apps bleken aan te staan. Is dat normaal, of doe ik iets fout?

14 apr 2013 10:23
Profiel
Moderator
911 Carrera S
dobbelsteen schreef:
En daarmee haal ik makkelijk 2 dagen, soms zelfs 3 dagen als ik hem weinig gebruik.

Ik red het soms zelfs tot 2 weken ... maar dan moet je er ook niet mee bellen :wink:

14 apr 2013 10:25
Profiel WWW Facebook 
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Twee dagen red ik er echt niet mee hoor.

14 apr 2013 10:28
Profiel
‘64 Kever
@EnGuess: Alles wat je een keer gestart hebt, staat daar in principe in... Maar vreet minimaal batterij hoor, tenzij je notificaties aan hebt staan ;)

14 apr 2013 10:57
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Enguess schreef:
Goede tip, dank je! Alle apps bleken aan te staan. Is dat normaal, of doe ik iets fout?

Nee, nieuwe telefoon. Alle apps bekeken. Blijven ze allemaal aan staan. Afsluiten van een app doe je zoals hierboven besproken. Anders blijven ze (onzichtbaar) openstaan. Kost een hoop snelheid en batterijlevensduur.

Zit ongelofelijk te kloten met het synchroniseren van contacten met Exchange, 2 ipads, 2 iphones, 1 Imac en Icloud :evil: Dubbele contacten, verschillende versies, wat een ellende. Was altijd een zootje en heb de komst van de 2 Iphone 5's maar eens aangegrepen om het voor eens en voor altijd goed te regelen. Zonde tijd! :wink:

14 apr 2013 10:59
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
dat open apps zoveel energie kosten is een fabeltje.

14 apr 2013 12:47
Profiel
Moderator
PF #57
aha. wel een hoop snelheid! apple knakker sloot laatst een hoop open apps op mijn iphone en die werd ineens een stuk sneller.

14 apr 2013 13:32
Profiel
Moderator
911 Carrera S
horn schreef:
en die werd ineens een stuk sneller.

En je weet zeker dat die beste man niet even snel deze App heeft aangezet :?:

Afbeelding

14 apr 2013 14:06
Profiel WWW Facebook 
Waddisda. ?

14 apr 2013 14:18
Profiel
Moderator
911 Carrera S
.. da's een soort van Chip-tuning voor Iphones :wink:

Jailbreak ...

14 apr 2013 14:51
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Dit is geen fabeltje hoor, zelf gemerkt en heel veel anderen merken dat ook. In het begin dat die multitask op ios bestond, wist bijna niemand dat je ze kon afsluiten, of zelfs dat ze open stonden. Zet maar eens alle apps open, je merkt duidelijk snelheidsverschil.
Al zal dat bij de 4S en 5 misschien minder merkbaar zijn?

En voor batterij maakt het ook wel uit hoor, doe maar eentje open met GPS locatie en ga naar een andere app zonder GPS locatie. Je ziet het pijltje van gps nog steeds aan staan en dit verbruikt batterij. En dit zal waarschijnlijk niet het enigste zijn die op die manier batterij verbruikt.

14 apr 2013 14:58
Profiel
‘64 Kever
Met dat GPS verhaal heb je helemaal gelijk, maar zolang dat niet gebeurd, geen probleem... Alhoewel, ik gebruik maar 5 apps ;) (haha)

14 apr 2013 17:03
Profiel Facebook 
Olaf schreef:
Jailbreak ...

Daar waag ik me maar niet aan.... Mag ook niet van de werkgever overigens.

14 apr 2013 17:57
Profiel
3.2S
010
Voor de notoire hardrijders. FLitsNav.
Afbeelding

02 mei 2013 23:36
Profiel WWW
Noord-Brabant
Gisteren een Philips Hue-set aangeschaft bij de Apple-Store. Wat een gaaf systeem is dat zeg. Ben zo enthousiast dat ik de boel ga uitbreiden met meerdere hue-lights en LivingWhites. Lichtopbrengst is ook zeer acceptabel en ben inmiddels bezig om het als een soort van ambilight te laten werken icm mijn plasmascherm.

04 mei 2013 18:48
Profiel
Moderator
PF #57
:shock: :shock: :shock:

Als ik dat verhaal lees krijg ik een ontzettend tellsell gevoel. dat enthousiasme hierover had ik van jou niet verwacht. ik zal me wel vergissen :wink:

04 mei 2013 20:13
Profiel
Noord-Brabant
Ik moest even aan Fransje van die Brabantse wraptastic reclame denken :mrgreen:

Ik had er ook zo mijn twijfels over maar je kunt er echt een heerlijk sfeertje mee creëren in je huiskamer (of andere ruimtes en/of tuin) en dat alles bedien je eenvoudig via je iPhone of iPad. Mijn dochtertje wil altijd slapen met een lampje aan en als ik dat ding 's nachts uitzet dan is het vaak drama. Nu heb ik daar zo'n hue lamp ingedraaid en zo ingesteld dat hij heel langzaam vanzelf uitgaat in een soort van zonsondergangsetting. Maar je kan 'm bijvoorbeeld ook instellen als wake up functie.
Op Tweakers.net loopt al een aardig topic over de mogelijkheden hiervan.

Hier een typisch Barolo-filmpje. :lol:

04 mei 2013 22:02
Profiel
‘64 Kever
Oef, 200 Euro voor 3 lampjes? (en de bridge, ja dat snap ik)... Vervolgens 60 Euro per lamp.... Da's flink, wat is de meerwaarde echt ten opzichte van die RGB-LED lampen? Buiten dat programmeren ;)

http://www.miniinthebox.com/nl/e27-rgb- ... 09015.html

Op zich wel geinig, maar vind het wel serieus geld...

05 mei 2013 22:05
Profiel Facebook 
Noord-Brabant
Nu weet ik niet of deze rgb-leds net als de Hue ook dimbaar zijn maar sowieso de kwaliteit van het kleurenpalet van de Hue is van een hoger niveau. Maar goed, de prijs is ook veel hoger natuurlijk en je zal te allen tijde dit basispakket moeten aanschaffen omdat de Bridge niet los leverbaar is.

Maar het grote voordeel van de Philips-set is dat het gebruikt maakt van het ZigBee Light-Link systeem. Iedere lamp werkt zo bijvoorbeeld als een soort signaalversterker zodat je makkelijk de boel kunt uitbreiden ipv te lopen klooien met het beperkte infrarood-signaal bij de rgb-leds. (Philips heeft bijvoorbeeld zo ook een API vrijgegeven voor third-party's voor meerdere toepassingen) Iedere lamp is zo apart aanstuurbaar of in groepen. Het aardige is dat je ook de Philips Living Colors (2e generatie) en de gewone goedkopere dimbare LivingWhites kunt aansturen. (Die LivingWhites worden met regelmaat zeer goedkoop aangeboden via sites zoals iBood en zo )

Waar ik het voor wil gaan gebruiken is om mijn gehele huis, tuin en inrit te voorzien van deze leds en sommige groepen, zoals mijn tuinverlichting en inrit, voor te programmeren en de slaapkamer van mijn dochtertje te voorzien van een automatische slaap en eventuele wekfunctie. Maar het allerleukste vind ik de functie om bepaalde kleurensferen te creëren in de huiskamer. Zo heb ik al een kleurensfeer gemaakt voor tijdens het film kijken, er visite is of als ik aan het lezen ben. Eén druk op de knop en de verlichting in onze open keuken dimt of gaat uit en de lampen in de huiskamer bepalen de sfeer. En als ik iets te drinken of een kaasje wil gaan pakken dan schakel ik met één handeling het licht in de keuken aan op gewenste sterkte en een paar lampen in de huiskamer erbij aan. En alles is te bedienen vanaf een iDevice of Android-apparaat. Nu bevind zich dit allemaal nog in een pril stadium maar ik verwacht er binnen nu en twee jaar heel wat van. Zo zijn ze al bezig met een Ambilight functie zodat de lampen in bijv. de huiskamer meekleuren met je tv.
Wat trouwens wel weer een meevaller is is dat ik op zoek ben naar perfecte armaturen voor de Hue. Op de site van Philips staan mooie witte glazen bollen die perfect meekleuren. Na wat op internet te surfen blijkt Philips gewoon bepaalde armaturen van Ikea te gebruiken. € 9,95 per stuk voor een mondgeblazen armatuur is geen geld dus morgenvroeg sta ik bij het filiaal in Eindhoven voor de deur. :mrgreen:
Ik zal eens kijken of ik de komende week wat foto's kan maken om deze hier te plaatsen. Kleuren zien er namelijk echt heel goed uit. Ook de lastigere kleuren.

05 mei 2013 23:27
Profiel
3.2S
010
De 3 top smartfeuns van dit moment getest door tweakers. Wat een dure telefoon anno 2013 moet bieden.
http://tweakers.net/reviews/2991/titane ... -09&u=0800

09 mei 2013 9:31
Profiel WWW
Lada
Helemaal in het zuiden.
wolf schreef:
dat open apps zoveel energie kosten is een fabeltje.

En dat zal jij weten met je Nokia 5110 :wink:

09 mei 2013 10:06
Profiel
‘64 Kever
@barolo: De top 3 "Android" smartfeuns.... Waarom geen iPhone opgenomen in dat rijtje eigenlijk? Gewoon interesse vraag, geen verongelijkt gevoel... Is dit gedaan om iemand die de keuze al heeft gemaakt voor Android een uitleg in de verschillen te geven?

09 mei 2013 12:23
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Ik vind het een beetje onzin tegenwoordig al die vergelijkingen met die nieuwste smartphones. Hooguit nieuwe technologische gadgets (die er dus niet bijgekomen zijn met de iphone5, geen idee hoe het bij samsung zit) maken een nieuwe smartphone de moeite waard.

Voor scherm en prestaties is het al langer dan een jaar meer dan genoeg.
Die vergelijkingspunten van zo'n testen merkt toch bijna niemand van de gebruikers. Vooral batterijduur doet er toe.
Het zijn gewoon veel te dure gadgets geworden (niet in de zin van waar voor je geld, maar wat de gebruiker er van nut uit haalt tov wat hij er voor betaalt).

09 mei 2013 13:03
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 100  Volgende