Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Have Fun ! En rij voorzichtig
|
16 maart 2013 9:52 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou Hans, dan samen maar even hier aan een bakkie. Ik moest gisteren voor schooltijd toch ineens flink aan de bak. Behoorlijke crisisinterventie. Had gisteravond gewoon spierpijn in mijn armen. Maar na een half uur was er weer rust in het lijf en koppie en verder een goede dag gehad. Nu eigenlijk aan de studie, maar dat stel ik nog een paar uur uit.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
16 maart 2013 9:53 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Rob, geniet er van!!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
16 maart 2013 9:53 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Die Willem heeft nog een aardig libido voor z'n leeftijd
|
16 maart 2013 10:50 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Nu even aan het ontbijt, daarna even naar het werk en vervolgens even naar Meichel afspraak maken voor de APK, kleine beurt en wellicht nog wat verfraaiingen.
|
16 maart 2013 10:58 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Zo maar een hele grote ronde door de polder gelopen met Sjors, heerlijk Pak net de Telegraaf en werd van de voorpagina niet vrolijk, wat een drama voor dat meisje en haar familie Tja het leven valt niet altijd mee weten we allemaal. Nou luitjes maak er nog wat van dit weekend, ga de garage maar verder opruimen Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
16 maart 2013 11:08 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Rob have fun .... ik ben al weer een week terug zo snel gaat het
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
16 maart 2013 12:53 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Goed aangekomen, eerste 400 km gingen perfect maar de laatste 300 waren toch wel wat minder Anyway, toch binnen 10 uur gered, mooi hotel, goed eten en de rest zien we morgen wel weer. Las net dat Jos (Targa) woensdag ook naar Sölden komt. Leuk, misschien een dagje samen de piste onveilig maken. Voor nu, slaap ze, lange rit achter de rug dus behoorlijk gaar. Ga mijn mande op zoeken. Trusten allemaal.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
17 maart 2013 0:00 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Goedenacht maukers, Las het berichtje van Rob en reken 300 en 400 km This bij ons vandaan altijd 1000 km, maarja hij zit een stuk zuidelijker en dat scheelt flink Rob rustig aan op die piste en geniet er van Teruste maukers
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
17 maart 2013 1:25 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Have fun in solden! Top plek!
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
17 maart 2013 8:55 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Rob, ik hoop dat je reisgeno(o)t(en), nu je telefoon of wat dan ook afpakken en je gewoon vakantie gaat houden!! Leven zonder internet is niet zo moeilijk Moghu.... Snel aanschuiven anders wordt jullie koffie koud. Voor mij geen wintersport. Voor de sneeuw kan je net zo goed hier blijven.
|
17 maart 2013 9:20 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Zo hoor vandaag even de raam gelapt, auto gewassen en de schuur opgeruimd. Nu even lekker chillen met een Amsteltje erbij
|
17 maart 2013 18:02 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Hoe is het met de koffie en thee Heb maar een broodje van Sig overgenomen Gaan we weer met frisse tegenzin er tegen aan Mauk ze
|
18 maart 2013 9:24 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Sorry Hans, Was al vroeg de deur uit en nog niet zo lang weer binnen. Ik zal proberen m'n leven te beteren Lekker dagje gehad, hard gewerkt met ook de resultaten die daar bij horen. Nu de pannen en de hunt.
|
18 maart 2013 19:22 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Avond maukers, Was vandaag "oud ijzer boer", de garage moet opgeruimd worden en een beginnetje gemaakt Had toch € 70,--, mijn dag was weer goed, wat een bende ligt er Nu liggen er nog koplampen, grillen, bumpers, ramen, wielen, bekledingsets van veel merken, allemaal overgehouden bij schade's en nog goed te gebruiken maar allemaal jaren 70 en 80
|
18 maart 2013 21:37 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Misschien even een paar merkenclubs mailen/bellen Wie weet ligt er nog "goud" tussen Hans
|
18 maart 2013 22:15 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Mooi hok hans waar gaat er aan verbouwt worden?
|
18 maart 2013 23:06 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Komt een gebroken kap op en onze zoon gaat daar wonen, mooi uitzicht over het IJ. Natuurlijk met een groot dakkapel erop en onder geheel een mooie hobbyruimte voor ons merk
|
18 maart 2013 23:53 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Klinkt niet verkeerd... En het uitzicht maar ja het IJ/amsterdam daar moet je van houden I like it
|
19 maart 2013 0:49 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
En we hebben weer bezoek
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
19 maart 2013 6:25 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Goedemorgen. Inderdaad weer bezoek van een nieuw lid zonder zich netjes voor te stellen. skippen die handel.
Fijne dag allen.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
19 maart 2013 6:41 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu, Ik mag weer. Hopelijk net zo'n lekker dagje als gisteren. Doe ze.
|
19 maart 2013 7:20 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Zo eerst maar ff de tandarts bellen, kroon in 2 en Voelt niet echt lekker in de mond en niet goed kunnen slapen We wachten maar weer af, this ook nix dat ouder worden Mauk ze
|
20 maart 2013 8:17 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Je loopt vooruit op de kroonswisseling.
|
20 maart 2013 9:05 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Wat zijn vrouwen toch scherp op de vroege ochtend Maar hij is goed en ik vat hem, maar het lachen stel nog even uit
|
20 maart 2013 9:08 |
|
|